Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem

Adres: Delta 91, 6825 MN Arnhem, Nederland.
Telefoon: 264432543.
Website: glas.nl
Specialiteiten: Glaszetter, Glaszettersbedrijf voor dubbelglas, Glasreparatieservice.
Andere interessante gegevens: Online prijsopgaven, Afspraak verplicht.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 234 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter Delta 91, 6825 MN Arnhem, Nederland

⏰ Openingstijden van Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Zeker, hier is een uitgebreid, informatief en aanbevolen stuk over Glaspunt B.V., geschreven in een formele en vriendelijke toon, en met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Roderick S.
2/5

Duurde lang voor er tijd was, ruit wel netjes geplaatst. Vervolgens geen factuur gehad, meerdere malen om gevraagd maar nooit ontvangen, ineens wel een herinnering dat de factuur nog niet betaald was, lastig ook als het niet gestuurd wordt.... het is dat het noodzaak was

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Cecilia D.
1/5

Half jaar verder en het glas is nog steeds niet vervangen. Ze hebben 3 maand over de bestelling van de ruit gedaan. Wij dachten dat wij de ruit niet meer krijgen en naar een andere oplossing gezocht, een nieuwe schuifpui. Communicatie is uiterst moeilijk, op onze mails krijgen wij geen antwoord. weken gaan voorbij. Ineens sturen ze een bericht dat ze de volgende dag de ruit willen plaatsen. Wij zeggen dat het niet meer hoeft sturen ze een factuur over de hele bedrag terwijl het glas niet is geplaatst. Glas willen we wel betalen maar de kosten voor plaatsen niet. Wij zitten dus de hele winter met gebroken glas. Letterlijk in de kou gelaten door de snellste glazenzetter.

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Tolga D. K.
5/5

Damian en Wiesio hebben heel goed gewerkt. Ze waren ne5jes op tijd. Zijn erg ardig en hard working personeel. Bedankt

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Ayşe G. M.
5/5

Bij ons bedrijf Searchtrends in Nijmegen is recentelijk ingebroken, waarbij een ruit werd ingegooid. Op zondag hebben we Glaspunt gebeld en ze waren razendsnel ter plaatse. Ze plaatsten direct een noodraam, zodat ons pand weer veilig was.
Enkele weken later werd het originele raam vakkundig geplaatst. De service was niet alleen snel en professioneel, maar ook zeer klantvriendelijk. Wij zijn erg tevreden en raden Glaspunt zeker aan voor snelle en betrouwbare glasreparatie! 🔹💯

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Micha P.
1/5

Juli 2022 heeft Glaspunt bij ons 8 ramen vervangen. Er is tijdens de werkzaamheden veel fout gegaan. Ik heb daarom een opsomming gemaakt van slechte en goede punten zodat potentiële klanten onderbouwd een belsissing kunnen nemen voor Glaspunt of een andere partij te kiezen.

Slechte punten:
Nadat ik een offerte had ontvangen en een aantal vragen had gestelt heb ik heel lang moeten wachten op respons. Op de website stond dat wegens drukte je minstens +-6 weken moest wachten met het opnemen van contact;
Spijkers die nog uitsteken in de glaslatten;
Veel krassen in het houtwerk;
Een glaslat spijker die scheef zat en daardoor het houtwerk kapot heeft gemaakt en waar je er niks meer mee kan omdat de spijker uitsteekt;
Ipv nieuwe glaslatten zijn die van de schuifpui hergebruikt waardoor ze lelijk zijn en vol met gaten zitten;
Vensterbank kapot gemaakt en heel lelijk vastgeplakt met beglazinskit. Nu moeten we wel de vensterbank vervangen, want het is te lelijk en heel de stevigheid is eruit;
Dakpan verschoven maar niet terug gezet terwijl het regende;
Daar waar dakpan is verwijderd is de isolatie helemaal weggetrapt en de plastic beschermlaag ook.
Goot zit vol met troep die ik zelf weg moest halen om verstopping te voorkomen.
Raam hendel los gemaakt en niet vastgezet;
In het huis beschadiging op de trap;
Kit over het raamoppervlak;
Kieren tussen glaslatten (daar is het niet gegrond dus moest ik heel snel die kieren vullen met kit);
Rooster moest wit zijn, meerdere keren aangegeven maar dus aluminium gekregen.
Krassen op glas wat er al zat.
Het grootste geplaatste raam is een centimeter te smal. Ipv het in het midden te zetten is het aan de rechterkant passend, maar loopt het aan de linkerkant een centimeter naar binnen.
Overal bruine kit terwjl ik wit had gezegd meerdere keren en ze aangaven wit te gaan gebruiken. Overal behalve bij één raam bruin gebruikt;
Daarnaast sloot de beglazingskit bij een raam ongeveer bij de helft niet volledig. Daarnaast bij bijna ieder ander raam op punten waar het niet volledig afdekte en ik het dus zelf nog moest nabehandelen.
Ze checken hun en elkaars werk niet;
Na afloop was het huis en de tuin een troep;
Kennelijk werd iemand ingewerkt die veel fouten maakte. Achteraf gezien had ik niet akkoord moeten gaan, maar sommige dingen had ik nog niet gezien omdat je het werk van 4 mannen die onafhankelijk van elkaar werken niet echt kunt controleren. Maar je zou ook wel mogen verwachten dat zij zich daar zelf verantwoordelijk voor voelen (dat zijn ze tenslotte wel).

Goede punten:
Ze werkte ontzettend snel;
Ze wezen me op houtrot op een punt waar je het niet makkelijk zelf ontdekt;
Ze waren flexibel in het terug komen omdat een timmerman een stuk hout moest vervangen waarop het raam geplaatst moest worden;
Het glas op zichzelf ziet er goed uit;
We kregen de tip om niks te dicht achter het glas te plaatsen omdat je anders kans hebt op het barsten van het glas door termische belasting (wanneer de zon erg schijnt);
En nav deze review is een jongen terug gekomen om wat kit netter bij te werken.

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Marty D.
1/5

Slechte ervaring met dit bedrijf. Bijrijder van een busje van hun gooit gewoon troep uit het raam tijdens het rijden.

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Melvin V.
1/5

Kosten worden op de factuur gezet die niet besproken zijn, daarbij komen ze verschillende keren langs zonder eerst een offerte te sturen. Waardeloos, het is puur een tussen partij dus zoek vooral iemand om de hoek.
//
De partij die aangestuurd was door Glaspunt was zelf erg kundig en netjes en begrepen de frustratie!

Glaspunt B.V. - Glashandel en Glaszetter - Arnhem
Wendy C.
1/5

Tip: zorg dat je medewerkers nette en fatsoenlijke mensen zijn. Zeer asociaal om je glaswagen midden op de weg te zetten in de Parkstraat in Arnhem en gewoon niet bereid zijn deze wagen op een leeg parkeervak te zetten wanneer je dit vraagt omdat meerdere mensen er met de auto langs moet, zowel voor als achter de wagen. Zelfs wanneer handhaving komt en deze je maant de wagen weg te zetten gewoon handhaving negeren en stug doorgaan met je werk. Ik begreep van de mevrouw van handhaving dat ze een hoge boete heeft uitgeschreven, hoop dat deze heel hoog is. Stelletje asocialen!

Aanvulling na reactie.
De foto met kenteken is weggehaald. De andere foto is medewerker niet herkenbaar dus heb die laten staan. De plek die vrij was, was een heel grote parkeerplek, dus wat je medewerker ook zegt, hij had daar makkelijk kunnen parkeren. Daarnaast de arrogantie waarmee hij zowel mij als mijn collega behandelde toen we netjes vroegen of de bus weg kon omdat wij naar ons bedrijf moesten en daarna ook nog eens de vrouwelijke handhavers negeerde is een teken van geen respect hebben. Ik heb daar meer als 15min gestaan, hij was binnen het glas nog aan het opmeten toen er auto's, waaronder ik, kwamen te staan en hebben het hem toen direct gevraagd wat hij gewoon negeerde. Dit noem ik niet iets tijdelijks beste Glaspunt. Deze wijk is allemaal éénrichtingsverkeer en je kunt daar niet je wagen midden op de weg laten staan. Kijken of je medewerker ook zo arrogant doet als er een ambulance of brandweer door had gemoeten met spoed.

Go up