HalloStroom - Gouda

Adres: Bouwmeesterplein 1, 2801 BX Gouda, Nederland.
Telefoon: 307670140.
Website: hallostroom.nl
Specialiteiten: Leverancier van apparatuur voor zonne-energie, Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 366 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van HalloStroom

HalloStroom Bouwmeesterplein 1, 2801 BX Gouda, Nederland

⏰ Openingstijden van HalloStroom

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van HalloStroom, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde details en in

👍 Beoordelingen van HalloStroom

HalloStroom - Gouda
Willem K.
1/5

Wat een slechte club , 8 maanden bezig om accu pakket werkend te krijgen. Bedrijf solar system heeft 2 uir gewacht op hulp van Hallo . Maar deze kwamen niet opdagen. Inmiddels 8 maanden en 5 afspraken verder . Ik wil dat ze de rommel ophalen . Ze hebben de expertise niet in huis

HalloStroom - Gouda
Ton L.
1/5

Vanmorgen (tegen beter weten in a.g.v. eerdere ervaringen met hen) toch nog maar eens gereageerd op een mail van Hallostroom, met de vraag wat is de capaciteit van uw nieuwe batterij? Helaas was dat voor hen aanleiding om direct een offerte te sturen en direct daarna mij te bellen. Toen ik de verkoper van dienst meldde, dat ik van deze handelswijze niet gediend ben liet hij duidelijk merken daar geen boodschap aan te hebben en ging hij nog eventjes door. Kortom men hanteert naar mijn smaak een agressieve wijze van verkopen, die mij niet aanspreekt. Daarom definitief Hallostroom van mijn shortlist verwijderd.

HalloStroom - Gouda
Edward V. D. H.
5/5

De installatie van de zonnepanelen verliep vlot en netjes. Na telefonisch contact dat de groep er telkens uitsprong heel netjes opgelost door een nieuwe groep te plaatsen in de meterkast, kostenloos! Altijd heel tevreden geweest over het klantcontact en service van Hallo stroom. Ook met het afkopen van het contract beleefd geholpen en werden we goed geïnformeerd over de gang van zaken.

HalloStroom - Gouda
Wouter H.
5/5

Voor de volle 100% tevreden,altijd vriendelijk en begripvol geholpen door de kundige ,aardige en begripvolle medewerkers van Hallostroom.
Helaas kunnen zij hun diensten niet in Duitsland aanbieden.

HalloStroom - Gouda
remco O. T.
1/5

Heb inmiddels 6 maanden een thuis batterij van deze firma. Hebben veel beloofd bij verkoop, maar tot op heden nog niets waargemaakt.
Batterij doet niet wat beloofd is.
Iedere keer als je al contact krijgt: we zijn er mee bezig “
Als je mail contact zoekt kun je helemaal lang wachten op antwoord.

Ik ben aan het bekijken om alles weg te laten halen, dit omdat er niet aan de afspraken voldaan wordt.

HalloStroom - Gouda
Z.
1/5

Zeer slecht bedrijf.
Ik wordt sinds januari 2024 niet geholpen met mijn defecte zonnepanelen, het is nu oktober 2024. Ze reageren niet of een maand later op mijn emails en laten mij gewoon met defecte zonnepanelen zitten. Eerder heb ik aangegeven dat ik dacht dat er iets mis was met de zonnepanelen, dit werd genegeerd door HalloStroom.
Vervolgens is er een monteur gekomen en heeft mij verteld dat een aantal zonnepanelen sinds installatie nooit aangesloten zijn geweest.
Tot op heden heeft HalloStroom geen oplossing geboden.

Update januari 2025: Reactie van HalloStroom is verre van de waarheid, dat zij binnen een aantal dagen reageren. 3 maanden verder en het bedrijf reageert zelfs niet op mijn jurist.
Niet in zee gaan met dit bedrijf.

HalloStroom - Gouda
Rozalina P.
3/5

Sinds 7 oktober heb ik geen werkende omvormer , echter maandelijks betaal ik de huur bedrag.
Ik had per toeval gezien dat de zonnepanelen offline zijn. Gebeld en monteur komt op 13 november. Ik vraag me wel af, KPN komt naar jou toe als je geen werkende omvormer heb terwijl hallo stroom ik moest bellen per toeval gezien …..
Dus van 7 oktober tot 13 november geen werkende zonnepanelen en uiteraard de stroom leverancier kan niet aflezen de terug levering.
Ik ben benieuwd 🤨

HalloStroom - Gouda
Andres V.
3/5

Update 23-03-25
Hallostroom heeft in Februari alles opgelost.
Mijn dak is lekvrij. Sterren aangepast naar 3. Ik zie heel veel ruimte voor verbeteringen.
Advies van mij, wees wat assertiever. Als een klant overal achter aan moet gaan en amper feedback krijgt creeër je wantrouwen. Als jullie hier direct bovenop hadden gezeten en mij hadden "ontzorgt" dan had ik direct aan het begin vetrouwen dat het goed zou komen, nu moest ik zelf overal achteraan gaan en dat vond ik service.

Alsnog bedankt!

Update: 24-01-25
Inmiddels heeft Hallostroom fout erkent op 10 Januari. Alleen het jammere in dit verhaal is dat er nul initiatief is om dit op te lossen. Ik kreeg het volgend bericht; Wij zullen een team sturen om de lekkage te verhelpen wij zullen hier spoedig contact over op nemen om een datum in te plannen.
Daarnaast zullen wij met het door jou gestuurde schaden rapport contact op nemen met onze verzekering.

Ik begrijp dat bepaalde dingen wat tijd nodig heeft om een plan van aanpak te organiseren, maar als je daar een team voor samenstelt en er gebeurt niks, zijn de woorden loos.

Nu 2 weken later zit ik nog steeds met een lekkage, een kapot dak en een zogenaamde fantastische garantie waar je nog geen aardappel van kan kopen,

Thanks! Hallostroom!

Wij hebben afgelopen week een lekkage geconstateerd. De schade zat achter een schot op zolder waar wij nooit komen.

Door het lek, wat al een hele tijd gaande was, was er een ernstige vorm van zwarte schimmel opgebouwd en het hout was helemaal weggerot. Nu heb ik uit urgentie de schimmel laten verwijderen en het rotte hout weg gesloopt.
Hierdoor konden we duidelijk zien waar de lekkage vandaan kwam.
Zoals is één dakpan kapot. Precies boven die dakpan zit de beugel van een zonnepaneel. Ik heb dit gemeld bij HalloStroom. Als respons kreeg ik te horen dat ik een inspectie rapport moest opvragen bij een dakdekker om te bewijzen dat de schade daadwerkelijk door de zonnepaneel is gekomen. Hiervoor moest ik zelf de kosten voor betalen. Tot die tijd zit ik nog steeds met een lek.

Ik had eerlijk gezegd wel een wat proactieve houding verwacht van HalloStroom maar de respons was meer afschuifpolitiek.
En met alle respect, jullie zijn de laatste die het dak op zijn geweest en hoe onder een zonnepaneel een dakpan kan breken (en dan nog precies bij een beugel), lijkt me duidelijk een installatiefout. Dus dat jullie niet direct klaar staan voor een oplossing vind ik eigenlijk wel schandalig. Jullie promoten jullie ow zo mooie garanties, maar als er stront aan de knikker is, mag ik stikken.

Ik zal deze review updaten, naarmate de zaak vordert.
Op dit moment krijgen ze 1 ster omdat hun respons niet mijn verwachtingen haalt.

Go up