HP Nederland - Amstelveen

Adres: Krijgsman 75, 1186 DR Amstelveen, Nederland.
Telefoon: 207213400.
Website: hp.com
Specialiteiten: Elektronicafabrikant, Hoofdkantoor, E-commerceservice.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 380 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.

📌 Locatie van HP Nederland

HP Nederland Krijgsman 75, 1186 DR Amstelveen, Nederland

⏰ Openingstijden van HP Nederland

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

HP Nederland: Un líder en tecnología en el corazón de Amsterdam

Con sede en Adres: Krijgsman 75, 1186 DR Amstelveen, Nederland, HP Nederland es una de las empresas más importantes en el mercado de tecnología en los Países Bajos. En este artículo, exploraremos las especialidades, ubicación y características de esta empresa.

Specialiteiten

  • Elektronicafabrikant: HP Nederland es un fabricante de productos electrónicos de alta calidad.
  • Hoofdkantoor: La sede de la empresa se encuentra en Amsterdam, lo que la convierte en un centro de innovación y desarrollo.
  • E-commerceservice: La empresa ofrece servicios de comercio electrónico para ayudar a los clientes a encontrar y comprar los productos que necesitan.

Andere interessante gegevens

HP Nederland es accesible para todos, ya que cuenta con un rolstoeltoegankelijke ingang y un rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 380 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 2.5/5.

👍 Beoordelingen van HP Nederland

HP Nederland - Amstelveen
R.A M.
1/5

Nu twee dezelfde printers thuis staan. Beide niet goed de eerste na 500 afdrukken foutcode 49. Onderkend door hp. Nieuwe onder garantie gestuurd. Werkt tweezijdig printen niet printer loopt vast. Smart hp app werkt niet goed. Op dit moment 2 niet werkende printers. Het ergste is wat moet je nu. Helpdesk weet niet waarover ze het hebben. Maar een brother gekocht. Schade 200 euro, 500 euro stress en niet kunnen printen. Inmiddels de brother MFC-L3740CDWE aangesloten printen scannen zwart/kleur drivers gedownload printer bijgewerkt. Alles in een uur. Nu maar hopen dat ik het geld terug krijg van HP.

HP Nederland - Amstelveen
Geert H.
4/5

Hier een bezoek gebracht aan het HP Customer Welcome Center. mooie faciliteiten, prima lunch. Goede indruk gekregen voor werkplekinrichting

HP Nederland - Amstelveen
Wesley B.
1/5

Waardeloos, maar echt waardeloos. Koop NOOIT een printer van HP; ze dwingen je hun eigen VEEL TE DURE HP-cartridges te laten kopen; huismerk cartridges van andere aanbieders worden door de printer niet gelezen en geblokkeerd. Terwijl huismerk cartridges vele malen goedkoper zijn. Door de E0 melding kan ik door dat arrogante HP-plus gedoe niks meer met de printer. Want een cartridge van HP is net zo duur als de printer zelf bijna. Je bent met HP gemiddeld 67% (!!!!) duurder uit.

HP Nederland - Amstelveen
Louis K.
1/5

Lange tijd abonnement op HP instant Inkt gehad. Eerste half jaar verliep dit prima en heb ik mooie kleurenprints kunnen maken op de HP envy. Gestart met abonn van 15 pag/mnd. We zouden automatisch nieuwe inkt toegestuurd krijgen. Helaas bleek dat onjuist. Daarna met heel veel moeite iemand aan de telefoon gekregen en die zou cartridges opsturen.
Sinds enige tijd gebruiken we de printer nog amper en zouden we het abonnement willen pauzeren. Dat moet via onze HP-account webpagina. Dat is 1 grote ellende. Iedere twee minuten wordt je uitgelogd en zegt het systeem dat je 15 minuten geen verbinding hebt gemaakt, wat geheel onjuist is.
Toen via Whatsapp en facebook van HP geprobeerd om abonnement op te zeggen..na ruim 1 uur leek dat bevestigd te zijn. Maar helaas werd er na 3 weken weer gewoon geld afgeschreven te zijn. Dat er even bij laten zitten. Komt er eergisteren een email dat we de printer online moeten zetten. Dat gaat niet want de printer is naar het grofvuil gebracht. Weer oeverloos via Whatsapp met klantenservice gehakketakt. Zonder veel resultaat. Toen geprobeerd om op account in te loggen. Het account was niet verwijderd zoals HP medewerker in sessie van 3 weken geleden had beweerd.
Het ingelogd blijven op het account is nog steeds bagger slecht. Na 1 minuut wordt je eruit gegooid (uitgelogd door hun computersysteem) en moet je ontzettend snel de juiste menu optie zien te vinden om het abonnement te kunnen beëindigen.
Wat een super klantonvriendelijk en slecht bedrijf is HP geworden. Voor ons komt er nooit en te nimmer meer een HP product in huis.

HP Nederland - Amstelveen
B H.
1/5

Ooit voor veel geld een HP laptop gekocht maar nooit meer!!!! Na een week ging de harde schijf kapot. die werd gratis vervangen maar, kon toen weer alles opnieuw installeren. Net buiten de garantie, de accu kapot. Binnen 2 jaar 2 maal ventilator vervangen. Maar laptop werd nog steeds erg warm en viel dan uit. Opgelost met een extern ventilatortje.
Vorige maand ging het aan/uit schakelaartje kapot. Contact opgenomen met HP support. Kreeg de reactie dat ze geen nieuwe konden leveren en werd verwezen naar de HP shop. Bleek niet leverbaar. Per mail aan HP verzocht om advies over mogelijke leveranciers die dit item wél konden leveren. Geen reactie. Via google wél gevonden bij o.a. Ebay en Chinese websites voor een bedrag tussen de 30 en 60 Euro!!!!!
Tijdens verblijf in buitenland nieuwe schakelaar gevonden voor omgerekend 12 Euro en binnen één dag geleverd.
Gebruik de HP laptop nu voor opslag externe harde schijf van mijn vorige maand nieuw gekochte laptop NIET VAN HP WANT, DAT NOOOOOOOIT MEER!!!!!

HP Nederland - Amstelveen
Sven W.
1/5

Ik heb hier vorige week een headset besteld. Ik krijg alleen maar mails dat ze problemen hebben met het verwerken van de order., maar geen info waarom of wanneer het opgelost is. Op de site staat heel leuk "snel bezorgd", maar daar is tot nu toe weinig van terechtgekomen. Mijn ordernummer is NLP000078207

HP Nederland - Amstelveen
Kimberley
1/5

Ik heb nu al een paar jaar de hp deskjet 2720e printer van hp. Ik heb in dat paar jaar al een keer of 3 moeten bellen voor de problemen dat dat ding geeft. Helaas heb ik nu voor de zoveelste keer problemen. Vooral het draadloos verbinden is een groot probleem, elke stap door gegaan, virtuele assistent gesproken die me voor de 3e keer door dezelfde stappen liet gaan maar nog wil de printer zich niet verbinden. Nee ik ga niet nog een keer bellen, nee de stekker er uit en er in werkt ook niet en nee ook resetten werkt niet.

HP Nederland - Amstelveen
Sandra K.
1/5

Zakelijk een desktop computer besteld, zojuist telefonisch contact gehad betreft de bestelstatus. Nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan door een (lacherige) Belgische mannelijke medewerker! Bestelling direct geannuleerd. Wij gaan onze zakelijke computers elders aanschaffen en van een ander merk. Hp zou zich moeten schamen voor zijn zakelijke medewerkers.

Go up