Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten

Adres: Ommelseweg 57, 5721 WT Asten, Nederland.
Telefoon: 493696455.
Website: installatietechniekvaneersel.nl
Specialiteiten: Installatiebedrijf, Verwarmingsinstallateur.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 25 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van Installatietechniek Van Eersel B.V.

Installatietechniek Van Eersel B.V. Ommelseweg 57, 5721 WT Asten, Nederland

โฐ Openingstijden van Installatietechniek Van Eersel B.V.

  • Maandag: 08:30โ€“17:00
  • Dinsdag: 08:30โ€“17:00
  • Woensdag: 08:30โ€“17:00
  • Donderdag: 08:30โ€“17:00
  • Vrijdag: Gesloten
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Installatietechniek Van Eersel B.V., geschreven in een vriendelijke, formele toon en met de gevraagde

๐Ÿ‘ Beoordelingen van Installatietechniek Van Eersel B.V.

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Maarten B.
1/5

Bij de plaatsing van de riooldoorvoer in het dak lieten de monteurs de rotzooi in de dakgoot en de voortuin liggen.

Bij het verplaatsen van de ventilatie unit stopte deze met werken. Op advies van Van Eersel een elektricien ingeschakeld die tot de conclusie kwam dat er met de elektra niets fout was. Fout lag in de montage. Hierover contact opgenomen met Van Eersel aangezien het een werkende unit was voordat deze verplaatst werd. Eerste reactie was dat hun monteur niet aan de elektra had gezeten. Toen ik aangaf dat de unit niet meer werkte nadat deze door hun monteur is verplaatst, zou het opnieuw overlegd worden. Tot op heden geen reactie meer mogen ontvangen.

Inmiddels uit noodzaak een ander bedrijf ingeschakeld die meteen het probleem heeft geconstateerd.

Ik heb geen probleem met het feit dat er fouten worden gemaakt, dat is menselijk en kunnen in overleg opgelost worden. Maar het uitblijven van communicatie vind ik uitermate slecht.

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Verbernetoon
1/5

Begin van dit jaar (2024) bij deze firma een onderhoud contract afgesloten voor onderhoud CV ketel en de airco installatie ! Tot zover geen probleem. In juni heeft de monteur van van Eersel op een dag alle onderhoud verricht en hebben wij de factuur hiervoor voldaan. Echter direct na dit onderhoud hangen de druppels water onder de airco (binnen unit) en viel de hele installatie op storing en veroorzaakte kortsluiting in de meterkast. Na melding van het voorval bij de firma van Eersel werd er wederom de zelfde monteur gestuurd en deze constateerde dat er een printplaat defect zou zijn, dit kan gebeuren en ik vraag om deze dan maar te vervangen want inmiddels waren de temperaturen binnen en buiten aardig opgelopen naar zoโ€™n 30 graden +. Vervolgens duurt het zoโ€™n 3 weken en geen enkele reactie van de firma van Eersel, na telefonisch contact hierover werd er na weer enkele weken wachten gebeld door Pieter van Eersel met de mededeling dat de airco al defect was voor dat zijn monteur het onderhoud had uitgevoerd en hij niet aan onderdelen kon komen en hij hier verder niets meer in kon betekenen. Dit was een voor mij hele vreemde gewaarwording net op een moment dat hier de zomertemperaturen bijna dagelijks waren opgelopen naar zoโ€™n 30 graden zonder airco !
Ik vind deze gang van zaken zeer opmerkelijk en erg klant onvriendelijk, ik begrijp dat er van alles fout kan gaan en fouten maken is menselijk (doe ik ook regelmatig) maar los het dan op.
Voor mij hoeft dit bedrijf nooit meer iets te leveren of te repareren

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Albert H.
1/5

Heb al 2 keer aan deze firma gevraagd om contact op te nemen voor vervanging radiator en aanleg warmtepomp, maar blijkbaar is terugbellen al te veel gevraagd. Dat ze de klus niet meteen kunnen doen snap ik, maar als je je klanten al niet terugbelt, vind ik dat bijzonder slecht.

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
jan S.
5/5

Vrijdag geconstateerd dat er een lek bij de verwarmingsbuis zat waardoor het water in de keuken liep, ik heb heel veel bedrijven in de buurt gebeld maar GEEN enkel loodgieters/installatie bedrijf had tijd om te komen. Gelukkig heeft de firma van Eersel monteur Peter gestuurd die het probleem nog voor het weekend begon opgelost. Wat een perfecte service van dat bedrijf voor een klant die in nood zit, bedankt, Jan

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Lupo D.
1/5

Na enkele maanden wachten contacteer het bedrijf (โ€œheerโ€ van Pelt) mij om (eindelijk) binnen enkele dagen een afspraak te maken. Ik geef aan dat dit vanaf 08:45 kan. Ik ben een alleenstaande vader en moet mijn kind naar school brengen. Van Eersel (van pelt) geeft aan dat het alleen vanaf 08:00 kan, en anders niet, hij heeft meer dan genoeg werk zegt hij. En zegt eenzijdig de opdracht op. Onvolwassen, onbeschoft, onbetrouwbaar. Ik verwacht dat door zijn gedrag de werkdruk vanzelf minder gaat worden. Op naar het volgende bedrijf.

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Roel D. B.
1/5

Superslechte service, al jaren klant en veel betaald en dan heb je goedkoop een warmtepomp kunnen regelen en willen ze hem niet installeren omdat je hem niet bij hun gekocht hebt voor duizenden euroโ€™s meer. Ik denk dat je toch wel mag verwachten van een bedrijf waar je al 15 jaar aan betaald dat ze toch wel een klein beetje voor hun klanten zijn en niet alleen maar voor zichzelf gaan. Kortom hier geen zaken mee doen er is genoeg keus.

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Pieter F.
5/5

Tijdens zelf klussen helaas leiding geraakt. Op zaterdag in no time geholpen. Snel, kundig en door gedreven monteur Renรฉ. Topservice, jullie hebben er een klant bij.

Installatietechniek Van Eersel B.V. - Asten
Jochem C.
1/5

Slechte service, vragen onnodig veel geld voor monteurs. Ook laten ze monteurs leugens vertellen die ze daarna zelf gaan verdedigen

Go up