- GroeneKracht Nederland
- Delft
- Joulz B.V. - Delft
Joulz B.V. - Delft
Adres: Schieweg 93, 2627 AT Delft, Nederland.
Telefoon: 882036900.
Website: joulz.nl
Specialiteiten: Energieopwekkingsapparatuur en -oplossingen, Consultant.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Gratis parkeerplaats, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 26 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.
📌 Locatie van Joulz B.V.
⏰ Openingstijden van Joulz B.V.
- Maandag: 08:30–16:30
- Dinsdag: 08:30–16:30
- Woensdag: 08:30–16:30
- Donderdag: 08:30–16:30
- Vrijdag: 08:30–16:30
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Joulz B.V. in het Nederlands, met de gevraagde informatie en in
👍 Beoordelingen van Joulz B.V.
Saskia
Bij de aankoop van de auto van de garage een gratis laadpas met tegoed ontvangen, 5 jaar is t tegoed geldig. Opeens geen tegoed meer op de laadpas. Ingelogd, maar geen overzichten te zien. Gebeld voor toelichting, de voorwaarden zijn gewijzigd en er worden opeens 30,- p jaar in rekening gebracht voor t hebben van de pas..... 1 ster is nog teveel
Temp T.
Organisatie te omschrijven met twee woorden: Professioneel slecht! Dus niet gewoon slecht, dit slaat echt alles.
Ook voor Volvo is dit een fantastische blamage als je met zo'n bedrijf samenwerkt. Dus zowel Joulz als Volvo, om te huilen.
Via Volvo aanbod gekregen om thuis oplaadpunt te realiseren. Opgegeven doorlooptijd ca. 3 weken. Werkelijkheid is onvoorstelbaar slecht. Na aanvraag geen enkele reactie. Bellen zinloos, na minuten aan de lijn kun je aangeven teruggebeld te worden. Nooit wat gehoord. Vervolgens wordt de verbinding verbroken.
Ook op mails geen reactie, totdat ik 2x per dag mail begon te sturen. Toen kwam na keer of 8 de reactie dat ze binnen enkele weken gingen reageren, kon wel 8 weken duren. Daarna kon het ook weer 8 tot onbekend aantal weken duren voor het uitgevoerd werd.
Inmiddels nieuwe Volvo in bezit. Opdracht hier geannuleerd en andere partij gezocht.
Luuk V.
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Moeilijk bereikbaar. Veel beloftes. Weinig leveren. Installatie van laadpaal was slecht, hoofdzekering vervangen, groep verkeerd geïnstalleerd. Iedere laadsessie klapt de zekering van de laadpaal er wel uit. Meermaals klachten doorgegeven over meerdere maanden heen. Telkens beloven ze het op te lossen maar gebeurt er niets. Ongelofelijk dat dit bedrijf dermate slechte service geeft.
Vooral NIET bij joulz iets bestellen. Geeft alleen maar koppijn.
Justin W.
Maak geen gebruik van dit onbetrouwbaar bedrijf! Na opzegging van diensten in 2020 komt het bedrijf 2 jaar later aanzetten met facturen van 2021 & 2022. Gebeld en kreeg doodleuk tehoren dat zij geen opzegging hadden en dat ik die na 2 jaar maar moest tonen. Aangegeven dat ik deze niet meer had, tenslotte had ik de factuur in 2021 niet gekregen waardoor ik mocht aannemen dat de opzegging was goedgegaan. Volgens de algemene voorwaarden van Joulz betaal je begin van ieder jaar je diensten vooruit. Volgens Joulz had ik dit niet mogen aannemen, reden hiervan kunnen ze niet geven, je moet gewoon betalen. Oplichters zijn het! Ze beloven in hun diensten updates te doen voor je laadpaal, dit doen ze niet, ik heb zelf updates gedaan, zo kwam ik erachter dat hun dienst geldklopperij is. Bij problemen hoef je ze ook niet te bellen, als je in het weekend belt dat je niet kan laden, wordt er gezegt dat je maar moet wachten tot maandag. Het probleem was maandag verholpen door 1 vinkje uit te zetten.
Bart H.
1 ster is nog teveel.
meerdere afspraken niet nagekomen/afgezegd. vervolgens de installatie niet compleet geïnstalleerd en toch de factuur sturen plus meerwerk op de factuur zetten. De monteurs spraken geen Nederlands en laten het als een bende achter. en maken echt lelijk werk en niet compleet. Zelfs niet na 3 bezoeken van Diemen naar Groningen. Een aanfluiting.
Vervolgens naar aanleiding van de factuur geprobeerd te bellen. Dit is ook haast niet mogelijk want opnemen doen ze niet. ik citeer:
Op locatie kan er altijd kans zijn op meerwerk. Op een foto kan het lijken alsof er voldoende ruimte is, als blijkt dat dit niet het geval is wordt hiervoor een uitbreiding geplaatst. Dit betreft meerkosten, deze kosten vallen buiten de standaard installatie.
Zo is het wel erg gemakkelijk om extra omzet te scoren.
Een blamage voor een merk als Volvo om met zo'n waardeloos bedrijf te gaan samenwerken.
Emmy W.
Wat een slechte service heeft dit bedrijf zeg. Ik plaats nooit reviews op Google maar nu moet het even. We hebben ooit een laadpaal laten aanleggen door Greenflux, nu Joulz. Dat was al een grote ellende. Nu hebben we een storing in de paal. Ze zouden terugbellen, maar niet dus. Vervolgens zouden ze een nieuwe laadkabel sturen, maar die hebben we na 3 weken nog niet...
Leon P.
Tot 2 maal toe de mannen van Joulz op bezoek gehad voor het installeren van een laadpaal. Mailcontact vooraf was kort en duidelijk. Afspraak maken was vlot geregeld. De laatste keer Dino en Navi. Keurig op tijd en supervriendelijk. Ook extra advies ontvangen en ze hebben nog meegeholpen met een kleine aanpassing van de meterkast. TOP!
Pascal V.
Als er een bedrijf is wat maling heeft aan het milieu is het Joulz wel. Monteurs zijn in grote getale aanwezig en zitten altijd afzonderlijk van elkaar pauze te houden in busjes met draaiende motor. 3 busjes op rij die stationair staan te draaien is geen uitzondering ondanks dat de kantine is altijd beschikbaar is.
Installatiebedrijf van Amerongen/ OD design - Delft
Attentives BV - Delft
Verdeelstation selectiviteit Delft-Zuid - Delft
WIJcafé - Delft
Bedrijvenkring Schieoevers - Delft
Gereformeerde Gemeente Delft - Delft
Elektrostoring - Delft
Gemeente Delft - Delft
De Groene Motor - Delft
Snackbar Kockie - Delft
Delflandhoeve - Delft
Vloeren Paradijs - Delft
Hans Anders Opticien Delft - Delft