Liander - Leeuwarden

Adres: Melkemastate 2, 8925 AP Leeuwarden, Nederland.
Telefoon: 885426444.
Website: liander.nl.
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf, Non-profitorganisatie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 77 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.2/5.

Locatie van Liander

Liander is een belangrijke speler in de Nederlandse energiemarkt. Het is een elektriciteitsbedrijf en non-profitorganisatie met een duidelijke focus op duurzame energieoplossingen. Het bedrijf is gevestigd op een makkelijk bereikbare locatie: Adres: Melkemastate 2, 8925 AP Leeuwarden, Nederland.

Op hun website: liander.nl vindt u alle relevante informatie over hun diensten en producten. Als u op zoek bent naar duurzame en betrouwbare elektriciteitsoplossingen, is Liander een aanrader. Hun expertise en inzet voor duurzame energietechnieken maken hen tot een betrouwbare partner voor alle uw energiediensten.

Hun specialiteiten liggen op het gebied van de productie en distributie van elektriciteit. Het is een bedrijf met een duidelijke missie en visie, met een focus op duurzame energieoplossingen voor een betere toekomst. Het is ook belangrijk op te merken dat Liander toegankelijk is voor rolstoelgebruikers, met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeergelegenheid.

Op Google My Business heeft Liander 77 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 2.2/5. Het is belangrijk om deze beoordelingen te overwegen als u overweegt om samen te werken met Liander. Het is aan te raden om zowel positieve als negatieve beoordelingen te lezen om een compleet beeld te krijgen van het bedrijf.

In het geval dat u op zoek bent naar een betrouwbare en duurzame elektriciteitsoplossing, is Liander een aanrader. Hun expertise en toewijding aan duurzame energietechnieken maken hen tot een betrouwbare partner. U kunt hen gemakkelijk bereiken via hun telefoonnummer: 885426444 of door hen te bezoeken op hun website.

Wij raden aan om direct contact op te nemen met Liander via hun website voor meer informatie over hun diensten en producten. Het bedrijf staat bekend om hun snelle en professionele reacties, en ze zullen blij zijn om al uw vragen te beantwoorden.

Beoordelingen van Liander

Liander - Leeuwarden
Richard
1/5

Ontzetten slecht bedrijf. eerst sta je al 15 min in de wacht.
gas lekt zie je aan de hand van de meter terwijl de hoofdkraan dicht zit en dan moet je eerst een monteur laten komen om dat te laten constateren terwijl 100 % duidelijk is wat het is.

Liander - Leeuwarden
Andries Boersma
1/5

Vanochtend om 5:00 uur het storings nummer gebeld omdat we geen stroom hadden. Wordt je eerst uitgelachen door een brutale dame omdat wij geen slimme meter hebben. Daarna wil ze niemand sturen omdat er volgens haar nergens anders storing is. 2 uur later rijd er een busje van Liander door de buurt. Blijkt er toch een grote storing te zijn in meerdere straten.

Liander - Leeuwarden
Thom Klaver
1/5

Afgelopen vrijdag stond Liander aan de deur om de meterkast te verzwaren van één naar drie fasen voor een laadpaal. De monteur vertelde me al na vijf minuten dat dit helaas niet mogelijk was omdat er een metalen plaat in de meterkast zit en dat hij, vanwege veiligheidsvoorschriften, niet verder mocht werken. Een extern bedrijf zou binnen twee weken contact met mij opnemen om de werkzaamheden uit te voeren.

Vandaag had ik contact met een servicedeskmedewerker van Liander. Wachttijd: onbekend, maar mogelijk word ik pas over twee jaar geholpen. Dit is echt te bizar voor woorden! ?
De medewerker aan de telefoon was bovendien erg onvriendelijk en kon niet uitleggen waarom het zo lang moet duren of welke werkzaamheden precies nodig zijn.

Ondertussen heb ik wel €332,15 betaald aan Liander voor iets wat pas in Sint-Juttemis lijkt te gebeuren. Ik hoop dat Liander dit leest en dat ik toch snel geholpen kan worden.

Liander - Leeuwarden
Mark Kaspersma
2/5

Deze monopolist hangt aan elkaar van bureaucratische handelingen. Plaatsen ondeugdelijke meters met veel storingen en telkens weer wordt je verwezen naar een online formulier en moet je weer drie maanden wachten.

Liander - Leeuwarden
Marco Mulder
1/5

slecht bereikbaar, medewerkers weten en kunnen niks. ze nemen wel contact op wanneer het hun uitkomt. wacht al vanaf 28-09-22. week 20 zou ik wat weer horen, niks gehoord en bellen heeft geen zin. van 1 naar 3 fase. struisvogels jaren wanbeleid. 9-02-24 komen ze werkzaamheden uitvoeren, maken schade en ontkennen het. verschuilen achter Baas B.v en niks laten horen na aansprakelijkheid stelling 133567 kenmerk. blijven niet reageren en toch voorstellen een finale kwijting van nog geen 10% van de schade moet je wel voor 28-05 reageren. dus dan maar dagvaarden. zet camera's op de uitvoerende partij en controleer al je spullen op schade. voor hun vertrek. spijt dat ik ze nog eten en drinken gegeven heb ook.

Liander - Leeuwarden
Darren Klok
1/5

Hoofmeter vervangen met 0cm speling in de voeding naar de meterkast. Draden hangen strak in de oude hoofdschakelaar.

Liander - Leeuwarden
Herman de Vries
1/5

Ruim anderhalf jaar bezig, om Liander in beweging te krijgen om de meter in mijn bedrijf te herstellen

Druk, Te weinig meters, te weinig monteurs ect

Moeilijk om met Liander in contact te komen, en als er wel contact is komen ze niet verder dan "binnenkort, geduldig zijn, we bellen terug"

Terugbellen gebeurt echter niet

1,5 tot 2 jaar geleden afspraak gemaakt om meter te vervangen, was door energiemaatschappijen niet meer uit te lezen, dus defect.

Na ruim 1 jaar eindelijk een monteur op locatie gehad, die vertelde doodleuk, het wordt niks want alles hangt los, gasleiding, meter e.d.
Beschouwde de situatie als onveilig! Monteur had niet de juiste papier om te terplekke te repareren.

Bedrijfsverzekering eist elke 5 jaar een scope 10 keuring, deze kan door de situatie in de meterkast niet plaatsvinden.
Verzekering is gedeeltelijk niet meer dekkend, door het niet kunnen uitvoeren van de keuring

Dank hiervoor Liander! Zooitje ongeregeld

Liander - Leeuwarden
Renate Kooistra
1/5

Op 3 nov 2022 een aanvraag gedaan voor een 3fase aansluiting. Nu nog steeds niets en we hebben nog geen zicht op wanneer wel. We zitten al een half jaar met een keuken die we niet volledig kunnen gebruiken en een onafgemaakte gang. Ze geven nu wel aan ongeveer een jaar wachttijd in het noorden....maar dit was eerder 6 a 7 maanden....of u bent volgende maand vast aan de beurt....of het ligt al bij de aannemer(wat nu niet zo blijkt te zijn)...wij worden ook verder niet op de hoogte gehouden en moeten steeds zelf weer bellen....Liander zou moeten werken aan duidelijke communicatie i.p.v. iedere keer een ander antwoord waar je niets mee opschiet...je krijgt zo geen vertrouwen in Liander en het feit dat je ooit nog een 3fase aansluiting krijgt...

Go up