Liander Arnhem - Arnhem

Adres: Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem, Nederland.
Telefoon: 885426444.
Website: liander.nl
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 176 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Liander Arnhem

Liander Arnhem Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem, Nederland

⏰ Openingstijden van Liander Arnhem

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Liander Arnhem: Uw Betrouwbare Partner voor Elektriciteit

Voor bewoners en bedrijven in de regio Arnhem en omstreken is Liander Arnhem een essentiële speler in de levering van elektriciteit. Het bedrijf, gevestigd op Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem, Nederland, biedt een breed scala aan diensten en is gericht op een betrouwbare en veilige energielevering. Met een telefoonnummer van 885426444 en een uitgebreide website op liander.nl, is Liander Arnhem gemakkelijk te bereiken voor vragen en zaken.

Over Liander Arnhem

Liander is een van de grootste netbeheerders in Nederland. Ze zijn verantwoordelijk voor het aanleggen, onderhouden en beheren van het hoogspannings- en laagspanningsnetwerk in de regio. Liander Arnhem richt zich specifiek op de levering van elektriciteit aan particulieren en bedrijven, en biedt daarbij een breed scala aan producten en diensten aan. Het bedrijf hecht veel waarde aan klanttevredenheid en streeft ernaar om een uitstekende service te bieden.

Locatie en Toegankelijkheid

De locatie van Liander Arnhem op Utrechtseweg 68 is centraal gelegen in Arnhem, waardoor het gemakkelijk bereikbaar is. De ingang is rolstoeltoegankelijk, en er is ook een aangepaste parkeerplaats beschikbaar voor mensen met een handicap. Dit maakt Liander Arnhem een toegankelijke organisatie voor iedereen.

Specialiteiten en Diensten

De belangrijkste specialiteit van Liander Arnhem is de levering van elektriciteit. Dit omvat:

  • Energielevering aan woningen en bedrijven
  • Meteropmetingen
  • Energieadvies
  • Onderhoud van het elektriciteitsnet
  • Installatie van laadpalen voor elektrische voertuigen

Liander Arnhem investeert voortdurend in duurzame energie en werkt aan de uitrol van zonne-energie en andere hernieuwbare bronnen.

Beoordelingen en Feedback

Op Google My Business hebben de recensies een gemiddelde score van 4.1 van 5 sterren. 176 recensies geven een goed beeld van de ervaringen van klanten met Liander Arnhem. Veel recensenten benadrukken de vriendelijke en behulpzame service, en de betrouwbaarheid van de energielevering. Er zijn echter ook enkele recensies die klagen over lange wachttijden bij de klantenservice, wat het bedrijf erkent en probeert te verbeteren.

Aanvullende Informatie

Voor meer informatie over Liander Arnhem, kunt u terecht op de website liander.nl. Hier vindt u ook informatie over de tarieven, de verschillende producten en diensten, en de contactgegevens. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice via telefoonnummer 885426444. Liander Arnhem is actief in het informeren van haar klanten over energiebesparing en het stimuleren van een duurzame levensstijl.

Waarom kiezen voor Liander Arnhem

Er zijn verschillende redenen waarom het verstandig is om voor Liander Arnhem te kiezen:

  • Betrouwbaarheid: Liander staat bekend om zijn betrouwbare energielevering.
  • Servicegerichtheid: Het bedrijf streeft ernaar om een uitstekende service te bieden aan haar klanten.
  • Toegankelijkheid: De locatie is rolstoeltoegankelijk en er is een aangepaste parkeerplaats beschikbaar.
  • Duurzaamheid: Liander investeert in duurzame energie en werkt aan de uitrol van hernieuwbare bronnen.
  • Gemakkelijke bereikbaarheid: De website en telefoonnummer maken het gemakkelijk om contact op te nemen.

Kortom, Liander Arnhem is een goede keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en servicegerichte energieleverancier. De positieve beoordelingen en de toegankelijke voorzieningen maken het een aantrekkelijke partner voor zowel particuliere als zakelijke klanten.

👍 Beoordelingen van Liander Arnhem

Liander Arnhem - Arnhem
Peter K.
1/5

Liander heeft weinig inzicht en controle op haar primaire processen. Ik snap dat aansluitingen etc lang kunnen duren door gebrek aan personeel maar waarom geen inzicht in wachttijden? Volgens de brief zou ik binnen twee weken reactie krijgen over de planning. In mijn straat is voldoende capaciteit en de klantenservice kan ook geen meer info geven. Het is nu drie maanden verder en de status staat nog steeds op intake zonder enige indicatie wanneer werkvoorbereiding er na gaat kijken.

Liander Arnhem - Arnhem
Lisa-mary B.
5/5

Vannacht rond 00:00 een storing gemeld, met 2uurtjes zouden ze er zijn. Nou ze waren er al met een uurtje!

Uiteindelijk was het een storing dat niet snel te verholpen was, maar ze bleven allerlei dingen checken tot het wel werkte!

Rond 03:30 hadden we eindelijk licht, dat ook aan bleef!

Even de complimenten naar Roy en Elsisio (hoop dat ik je naam goed schrijf 😉 ) Naast dat ze ons achter wilde laten met een goed werkende meter, waren ze ook nog een sociaal! Scheelt een hele hoop aangezien iedereen liever in bed zou willen liggen.

Liander Arnhem - Arnhem
erremful
1/5

Ik ben vanaf 5 oktober met medewerkers van jullie klantenservice in gesprek via chat over mijn slimme meter. Essent bleek mijn meter niet meer te kunnen uitlezen en verwezen mij naar Liander. Na checks van Liander werd door Liander een aanvraag uitgezet voor vervanging van mijn meter. Ik vraag nu al maanden verschillende Liander medewerkers naar de status van mijn aanvraag. Het is trekken aan een dood paard helaas, ik kom niet verder dan dat ik geduld nodig heb. Maar dat is nu na al die maanden wel op. Is er een klachtenprocedure waar ik gebruik van kan maken? Ik zou graag een ingang ontvangen. Alvast dank.

Liander Arnhem - Arnhem
Daisy E.
5/5

Onze elektriciteitsstoring in de meterkast is vlot en professioneel verholpen. De telefonist van Liander liep eerst duidelijk met ons door de stappen heen om het probleem te achterhalen. Hieruit bleek dat de storingsdienst langs moest komen op ons adres. Dit kon 2 uur duren maar na een half uur waren ze al aanwezig. Na de nodige reparaties in de meterkast deed alles in huis het weer perfect. De monteurs waren ook erg behulpzaam en vriendelijk.

Liander Arnhem - Arnhem
Teun D. G.
1/5

Na 42 minuten in de wacht contact gekregen met telefoniste, ze moet iets controleren en na twee minuten wordt de verbinding verbroken! Bellen ze dus niet terug terwijl ze al mijn gegeven hebben, ook op Whatsapp geen goede reactie, alleen dat er geen nieuwe slimme meters zijn. Op het webformulier na maand green reactie. Ik heb een slimme meter maar die communiceert niet! Het bedrijf dus ook niet!

Liander Arnhem - Arnhem
Timo P.
1/5

Op 19 januari jl. een brief ontvangen van geplande werkzaamheden op 2 februari 2022. In die brief wordt melding gemaakt van een sms-service. Aanmelden daarvoor is verscheidene malen niet gelukt.
Vandaag werd ik verrast door de stroomuitval. Vervolgens gebeld en alsnog aangemeld voor de sms-service. Dit houdt in dat je een bericht krijgt op het moment dat de stroom wordt uitgeschakeld in verband met werkzaamheden en wanneer deze weer wordt ingeschakeld. De stroomvoorziening is weer werkende en ik heb daarover geen bericht ontvangen. Hierover weer gebeld. De melding wordt doorgezet naar de afdeling ICT. Desgevraagd wordt hierover geen terugkoppeling verzorgd, want - in de woorden van de weinig sympathieke medewerkster van de ‘klantenservice’ - “wij zijn geen commercieel bedrijf, meneer”. Merkwaardig argument. En een zeer onplezierig gesprek. Jammer dat geen enkele moeite wordt genomen om de burger hierin tegemoet te komen. Dat lijkt een hele kleine moeite.

Liander Arnhem - Arnhem
Daniël D. J.
1/5

1ster is nog te veel maar minder mocht niet!!!!

Wat is Liander een schofterig waardeloos …….. bedrijf wacht nu al dik 3 maanden om me gasmeter weg te laten halen en op een 3fase aansluiting , krijg ik vandaag weer doodleuk een e-mail met daarin we nemen over 6-8 wel weer opnieuw contact op of we iets kunnen betekenen….. maar ondertussen wel knaken binnen harken terwijl ik juist van het gas af wil! Het is dat je zonder dit bedrijf niks kan anders had ik al nooit van mijn hele leven geen zaken meer met jullie willen doen!!!!!!!

Liander Arnhem - Arnhem
Steven V. D. W.
1/5

Aanvraag gedaan voor zwaardere aansluiting. Was toegezegd voor week 9-2023, maar wordt week 29 want Liander heeft te weinig technisch personeel, gebrek aan capaciteit en de vraag naar duurzame oplossingen is groter dan ze aan kunnen. Allemaal redenen die je al 10 of 20 jaar kan zien aan komen, dus waardeloos dat je van dergelijke organisaties afhankelijk bent.

Voor de medewerkers van Liander is het net zo erg als voor de klanten maar de directie moet zich diep schamen.

Go up