LifeGoods Group B.V. - Almere

Adres: P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Nederland.
Telefoon: 850471645.
Website: lifegoodsgroup.com
Specialiteiten: E-commerceservice.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 159 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van LifeGoods Group B.V.

LifeGoods Group B.V. P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Nederland

⏰ Openingstijden van LifeGoods Group B.V.

  • Maandag: 09:00–22:00
  • Dinsdag: 09:00–22:00
  • Woensdag: 09:00–22:00
  • Donderdag: 09:00–22:00
  • Vrijdag: 09:00–22:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: 09:00–17:00

LifeGoods Group B.V. - E-commerce diensten in Almere

LifeGoods Group B.V. is een bedrijf gespecialiseerd in e-commerce diensten, gevestigd in Almere. Het bedrijf staat bekend om zijn uitgebreide diensten en hulp bij het opzetten en beheren van online winkels. De vestigingsplaats van LifeGoods Group B.V. is P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Nederland, en ze kunnen ook bereikt worden via het telefoonnummer 0850-471645 of via hun website lifegoodsgroup.com

Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten aan, waaronder:

  • E-commerce service
  • Wheelchair-toegankelijke parkeerplaats
  • Pinpasverwerking
  • Creditcardbetalingen

LifeGoods Group B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 4/5 op basis van 159 recensies op Google My Business, wat aangeeft dat klanten tevreden zijn over de diensten die het bedrijf biedt. 

Als een van de leidende spelers in de e-commerce dienstverlening in Almere, beschikt LifeGoods Group B.V. over de kennis en expertise die nodig is om uw online winkel succesvol te maken. Met hun uitgebreide diensten en persoonlijke aanpak kunnen ze helpen bij het creëren van een online winkel die zowel aantrekkelijk is voor klanten als efficiënt is in het beheren van producten en orders.

De wheelchair-toegankelijke parkeerplaats en de ondersteuning voor pinpassen en creditcardbetalingen zijn extra voordelen die LifeGoods Group B.V. aanbiedt, waardoor het nog aantrekkelijker is om te kiezen voor hun diensten.

In samenvatting is LifeGoods Group B.V. een betrouwbare en kwaliteitsvolle partner voor iedereen die op zoek is naar e-commerce diensten in Almere. Met hun uitgebreide diensten, hoge klantbeoordelingen en gemakkelijke bereikbaarheid zijn ze een uitstekende keuze voor zowel beginnende ondernemers als ervaren e-commerce professionals.

👍 Beoordelingen van LifeGoods Group B.V.

LifeGoods Group B.V. - Almere
Güven D.
1/5

Ik heb online via media markt AUronic AU3402 Compressorkoelbox 50lt.gekocht. Prijs 249,99€
Ik ontvang deze koelbox met beschadiging van binnen isolatie kant.Ontverantworlijk en zonder kwaliteit controle van uw!

Ik gehad contact ( met mail & foto’s bewijs) met jullie lifegoods groep en media markt voor dat retour label om de treug sturen en mijn geld terug krijgen 249,99€ maar tot nu toe heb ik niks gekregen!?

Onze vakantie planning is helemaal slachtoffer geworden door uw!
5 dagen media markt & 3 dagen u en nog wachten label en nog wachten mijn geld terug…respect klant en zijn leven plannen!

Verantwoordelijk nemen a.u.b.

Dus ik zou graag willen gratis retour label ontvangen en dat moet terug zijn.
Met vriendelijke groeten,

Guven DEMIR

LifeGoods Group B.V. - Almere
maik V. G.
1/5

Een groot drama, na het bestellen geen track and trace ontvangen. Vervolgens na 1 week wachten eindelijk de kamado binnen. Tot mijn verbazing was het keramiek gescheurd over de gehele deksel. 7 dagen geleden een mail gestuurd met de foto’s en tot op heden geen reactie ontvangen..

Na meerdere maken telefonisch contact te hebben gehad, waarin ze beloven dat ze het zsm gaan oppakken. Is er geen actie ondernomen.

Ongekend dat de Albert Heijn hiermee samenwerkt.

LifeGoods Group B.V. - Almere
m P.
1/5

We dachten dat het een goed idee zou zijn om een kamado te kopen via de ah voordeelshop. Helaas geen goed idee. Kwam in stukken aan en bij de ah wijzen ze naar de lifegoodsgroup en zoek het maar uit. Ik wacht nu al een week op een reactie op de door ons gestuurde mails(we streven er naar binnen 1 werkdag u een reactie te sturen)......eens maar nooit weer. Erg jammer.
Bestelnummer: 1040899788

LifeGoods Group B.V. - Almere
Michelle S.
1/5

Wat een drama dit bedrijf! Op 21 juni een retour aangemeld en na diverse mails en telefoontjes nu op 10 juli nog steeds geen reactie ontvangen en kan dus nog steeds de kofferset niet terug sturen. Dat AH met dit bedrijf in zee gaat, niet te geloven. Direct mee stoppen zou ik zeggen. Je krijgt niemand aan de telefoon en geen reactie op de mail. Ik wil gewoon direct m’n geld terug en de kofferset netjes terug sturen!!

LifeGoods Group B.V. - Almere
Raesha N.
1/5

Klantenservice is bij deze bedrijf ver te zoeken.
Via de AH Voordeelshop heb ik een barbecue besteld en betaald. Daarna ben ik een andere van betere kwaliteit tegengekomen en heb besloten om die te nemen en degene van AH/LifeGoods te annuleren.
Ten eerst, zelfs al was mijn mails met de verzoek deze bestelling te annuleren waren netjes op tijd, de reactie niet!
Ik was verteld om deze pakket aan de deur te weigeren... helaas is deze ook mislukt... DHL had geen zin om mijn lange voortuin af te lopen om bij mij aan de bel te trekken... die pakket hebben ze bij mijn overburen gedeponeerd!

Op de verzoek om deze pakket te retourneren wordt niet gereageerd!
Ik heb 8x gebeld maar komt niet langs de telefonist en wordt elke keer verteld "ik stuur nogmaals de desbetreffende afdeling een terugbel verzoek. Deze neemt wel langer in beslag voor een reactie dan de mail." maar op de mails wordt helemaal niet gereageerd!

AH Voordeelshop kan ook niks voor mij betekenen desondanks dat als de verkopende webshop zijn hun eind verantwoordelijk voor deze verprutsing.
Sterker nog, AH Voordeelshop heeft mij verteld dat ik moet LifeGoods Group 10 dagen de tijd geven om retour te regelen! Na alle tijd wat is verstrekt, als ik nog 10 dagen moet wachten, verlies ik de recht op herroeping en zit ik eraan vast!

Kortom: koop dus helemaal niks van deze bedrijf in de AH Voordeelshop want als er een probleem mee is, wordt deze niet opgelost en bent u, als klant, de dupe van!
En eerlijk gezegd heb ik ook veel meer van AH verwacht!

LifeGoods Group B.V. - Almere
Rene
1/5

Ik werd heel zenuwachtig toen ik de reviews las na een bbq ( die in stukken lag) geleverd werd. En klopt allemaal wat ze zeggen. Zijn al weken op een nieuwe aan het wachten. Zelfs een mail gehad dat product hij magazijn heeft verlaten via de dhl en een code krijgen. Helaas is alles minder waar. Contact gaat niet. Krijgt alleen de receptionist aan de telefoon. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
En schijnbaar sturen ze alleen kapotte bbq’s, want die van ons lag ook in stukken

Edit:
De reactie van life goods is onzin. Na een maand, en direct Albert Heijn ( na meerdere keren gecontacteerd te hebben) hebben besloten om onze koop officieel te ontbinden en geld terug te vragen. Dit is ons gelukt en vanuit lifegoods na 10 dagen het geld terug gekregen. Life goods had ons nog een mail gestuurd of we misschien toch een nieuwe bbq wilde bestellen. Arrogantie ten top, ik ga mij deze stress met dit bedrijf nooit meer aandoen. Ze wijten alles op dat ze het druk hebben. Meest lamme excuus wat er is.

LifeGoods Group B.V. - Almere
Margo M.
1/5

Via de AH kofferset van €99,00 besteld. Wordt er een schoenenrek bezorgd! 😠😢
Nu afwachten.. wie heeft er mijn kofferset! Klantenservice weet het niet en ik word ook niet terug gebeld… 😡
Twee weken verder. Nog NIETS ontvangen!! Ben echt woedend. De kofferset is niet aangekomen heb er €99,00 voor betaald. Ik laat het hier niet bij zitten! Ik kan geen nieuwe set betalen 😭

Ja!!! Het is uiteindelijk goed gekomen. De set is vandaag binnen gekomen. Gelukkig dat ze de kofferset nog verstuurd hebben! 😊

LifeGoods Group B.V. - Almere
Ylona
1/5

Bijna 2 weken geleden een Kamado besteld. Sindsdien niks meer gehoord. Geen track en trace. Mails beantwoorden ze niet. Telefonisch geven ze aan dat ze terugmailen, maar zelfs dat gebeurd niet. Erg slecht. Na de mail van 5 dagen terug zoals hieronder aangegeven weer niks gehoord. Ze zouden met een track en trace komen…

Go up