Lok installaties - Bodegraven

Adres: Broekveldselaan 11, 2411 NL Bodegraven, Nederland.
Telefoon: 172612207.
Website: lokinstallaties.nl
Specialiteiten: Installatiebedrijf.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Lok installaties

Lok installaties Broekveldselaan 11, 2411 NL Bodegraven, Nederland

⏰ Openingstijden van Lok installaties

  • Maandag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Dinsdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Woensdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Donderdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Vrijdag: 08:30–12:30, 13:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Lok installaties is een bekwaam en betrouwbaar installatiebedrijf gevestigd aan Broekveldselaan 11, 2411 NL Bodegraven, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in het installeren en onderhouden van diverse soorten technische installaties, waaronder verwarming, koeling, sanitaire installaties en gas- en waterleidingen. Met een rijke historie en uitgebreide ervaring in de branche, beschikt Lok installaties over de nodige kennis en vaardigheden om complexe installatietaken met succes uit te voeren.

Een van de voornaamste sterke punten van Lok installaties is hun flexibiliteit en bereidheid om op maat te werken. Zij kunnen zich inzetten voor zowel particulieren als bedrijven en bieden een breed scala aan diensten aan. Online afspraken zijn mogelijk, wat het maken en wijzigen van afspraken gemakkelijk en efficiënt maakt. Ook kunnen klanten services op de bedrijfslocatie gebruiken, waaronder een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats. Bovendien is het maken van een afspraak verplicht, wat aandacht geeft voor de planning en organisatie van de dienstverlening.

Lok installaties heeft een uitstekende reputatie op basis van 57 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde waardering van 4/5. Deze positieve reviews getuigen van het hoge niveau van vakmanschap, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid dat het bedrijf biedt. Klanten waarderen de korte communicatie, de punctuele uitvoering en de nette en professionele manier waarop de installaties worden aangepakt.

Een bezoek aan de website van Lok installaties (lokinstallaties.nl) is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en deskundige installateur. Op de site vindt u gedetailleerde informatie over hun diensten, de mogelijkheden voor online afspraken en de locatiegegevens. Bovendien kunnen potentiële klanten contact opnemen via het telefoonnummer 172612207 om direct met een medewerker te spreken of voor een offerte aanvragen.

In conclusie, Lok installaties is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatief hoogwaardige installatie- en onderhoudsdienst. Met hun ruime ervaring, flexibiliteit, uitstekende service en hoge klanttevredenheid waarderen, is het zeer waarschijnlijk dat u tevreden zult zijn met hun diensten. Wacht niet langer en neem vandaag nog contact op via hun website of telefoon om te ontdekken wat Lok installaties voor u kan betekenen.

👍 Beoordelingen van Lok installaties

Lok installaties - Bodegraven
Wim K.
2/5

Als je belt krijg je te horen dat ze geen tijd hebben. Dit bedrijf hoef je dus niet te benaderen, ze komen toch niet. Ga maar naar een ander.

Lok installaties - Bodegraven
Melissa
1/5

Ik heb slechte ervaringen met Lok Installaties.

In 2019 hebben wij een offerte opgevraagd. Het ging mis met het plannen van de afspraak. Uiteindelijk is er iemand langsgeweest en zou de offerte worden opgesteld. Deze ontving ik echter niet. Na hierover gebeld te hebben, ontvingen wij een offerte in de bus. Deze was echter gericht aan een andere klant.

Door overname kwam ik vorig jaar opnieuw in aanraking met dit bedrijf. Na een onderhoudsbeurt aan onze airco, maakte deze een vreemd geluid. Ik heb duidelijk per e-mail en telefonisch aangegeven dat ik alleen wilde dat ze langskwamen als er geen kosten in rekening zouden worden gebracht. Dit had te maken met dat het naar mijn idee door de onderhoudsbeurt werd veroorzaakt, en dat ik mag verwachten dat er garantie zit op een airco van nog geen 2 jaar oud.

Ze hebben zelf voorgesteld om toch langs te komen, waarna ik hiermee heb ingestemd.

Ze zijn zeker 5 keer langsgeweest en konden het probleem maar niet lokaliseren. Op een gegeven moment werd tegen mij gezegd dat het onder de garantie viel. Vervolgens hoorde ik weken niets. Na contact op te hebben genomen, hebben ze iemand langsgestuurd voor reparatie. Ik dacht dat het hiermee opgelost was. Totdat ik zo'n 3 maanden later een factuur ontving. En een dag later al een herinnering.

Alles bij elkaar heeft het zo'n 6 maanden in beslag genomen, voor een relatief eenvoudig probleem wat binnen 2 uur was opgelost. Typerend vond ik de slechte communicatie. Er werd met regelmaat geen gevolg gegeven aan beloftes of bezoek van de monteur, waardoor ik hier als klant achteraan moest gaan. Ook stond de monteur meerdere malen op een andere dag of tijdstip voor de deur dan afgesproken. Ten slotte hebben ze na het indienen van de nota beweerd niet verantwoordelijk te zijn voor de wettelijke garantie. Dit terwijl er sprake was van een overname en de monteur mij had verteld dat het onder de garantie valt. Ook dit heeft weer alles te maken met een slechte communicatie.

Zeker voor een bedrijf van deze omvang zou je een professionele opstelling mogen verwachten. Ik heb een klacht ingediend bij de directie, maar de klacht is niet naar tevredenheid opgelost. Lok Installaties lijkt van mening dat ze mij tegemoet zijn gekomen, terwijl ik dat als klant anders ervaar. Als je bepaalde toezeggingen doet, moet je deze namelijk ook nakomen. Aangezien dit niet is gedaan, vind ik dit bedrijf zeer onbetrouwbaar.

Lok installaties - Bodegraven
Koos V. B.
1/5

Begon goed. Twee keer een goed gesprek gehad in april en ik zou binnen een paar weken een offerte krijgen. Maandelijks geleurd wanneer ik hem kon verwachten, "komt eraan". Nu is het december en heb ik een warmtepomp, warmtepompboiler, zonnepanelen én airco's hangen. Maar wel van de concurrent. Lok heeft zijn kans gehad.

Lok installaties - Bodegraven
S. O.
1/5

Zijn langs gekomen voor een offerte. Deze zou ik binnen 1 week ontvangen. Meerdere malen gebeld en gemaild maar na een maand nog geen offerte. Uiteindelijk een offerte gehad (het project had al opgeleverd moeten zijn). Op de offerte stonden verkeerde en niet afgesproken producten en werkzaamheden. Hiena geen reactie meer. Zeer slecht bedrijf die zijn afspraken niet na komt.

Lok installaties - Bodegraven
Bram H.
1/5

Waardeloos bedrijf, beloofd een hoop, maar belofte na belofte komen ze niet na, excuses verzinnen dat kunnen ze wel. De arrogantie druipt er vanaf, maanden (nu bijna een jaar) word je aan het lijntje gehouden, altijd zelf er achteraan, geen enkele keer kwam het initiatief bij hen vandaan, het is dat je een ster moet geven, maar wat mij betreft zijn ze geen ster waard.

Lok installaties - Bodegraven
Tobie L.
1/5

Geen klant maar wel gezien hoe er iets wordt opgeleverd man man man wat slecht, het is net spaghetti werk, meer het werk van een kluns want een echte elektricien levert mooi af gewerkt spul. Zal als klant echt ontevreden zijn.

Lok installaties - Bodegraven
Marijke L.
5/5

Probleem met onze hoofdschakelaar. Mijn man was niet thuis en ik durf niks wat stroombetreft te doen. Het was een simpel dingetje. Goed en vriendelijke geholpen, ook toen ik een tweede keer belde (stroom er waarschijnlijk te snel op gegaan) Snel ter plaatsen (4 uur na het bellen)

Lok installaties - Bodegraven
Jorg H.
5/5

Na bellen stonden ze 5 minuten later op de stoep! Het was een klein probleempje met onze leidingen in ons bedrijfspand en dat werd snel en goed opgelost. Goud.

Go up