Mantel Superstore Arnhem - Arnhem

Adres: De Overmaat 72, 6831 AJ Arnhem, Nederland.
Telefoon: 264450945.
Website: mantel.com
Specialiteiten: Fietsenwinkel, Fietsenmaker, Winkel voor buitensport, Fietsservices, Sportwinkel, Sportartikelenwinkel, Sportvoedingswinkel, Sportkledingwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1480 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Mantel Superstore Arnhem

Mantel Superstore Arnhem De Overmaat 72, 6831 AJ Arnhem, Nederland

⏰ Openingstijden van Mantel Superstore Arnhem

  • Maandag: 13:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–20:00
  • Vrijdag: 10:00–18:00
  • Zaterdag: 10:00–17:00
  • Zondag: 12:00–17:00

Welkom bij Mantel Superstore Arnhem: Uw Specialist in Fietsen en Sport

Voor de actieve persoon in Arnhem en omgeving is Mantel Superstore Arnhem de ideale bestemming. Gelegen op De Overmaat 72, 6831 AJ Arnhem, is deze winkel meer dan alleen een fietsenwinkel; het is een complete sport- en buitenactiviteitenlocatie. Met een uitgebreid assortiment, deskundig advies en een klantgerichte aanpak, heeft Mantel Superstore Arnhem zich een reputatie opgebouwd als een betrouwbare partner voor alle sportbehoeften.

Over Mantel Superstore Arnhem

Mantel Superstore Arnhem is een gevestigde naam in de fietsen- en sportwereld. De winkel biedt een breed scala aan producten en diensten, van hoogwaardige fietsen en reparaties tot sportkleding, sportartikelen en sportvoeding. De focus ligt op kwaliteit, service en een persoonlijke benadering. De winkel is ontworpen met het oog op de klant, met een prettige en overzichtelijke indeling.

Locatie en Contactgegevens

De adres is De Overmaat 72, 6831 AJ Arnhem. U kunt gemakkelijk bereikbaar zijn via de telefoon: 264450945. Voor meer informatie en de meest recente openingstijden kunt u terecht op de website: mantel.com. De winkel is gemakkelijk te vinden en biedt ruime parkeergelegenheid, waaronder een gratis parkeerterrein en gratis parkeren op straat in de omgeving.

Specialiteiten en Services

Mantel Superstore Arnhem biedt een divers aanbod, verdeeld in de volgende categorieën:

  • Fietsenwinkel: Een uitgebreide collectie fietsen van topmerken, geschikt voor alle leeftijden en doeleinden.
  • Fietsenmaker: Professionele reparaties en onderhoud van uw fiets.
  • Winkel voor buitensport: Alles wat u nodig heeft voor uw buitenactiviteiten, zoals wandelen, hardlopen, kamperen en meer.
  • Fietservices: Van fietsverhuur tot fietsbezorging en -aflevering.
  • Sportwinkel: De nieuwste collectie sportkleding en sportartikelen van gerenommeerde merken.
  • Sportvoedingswinkel: Alles om uw sportprestaties te optimaliseren.

Naast de verkoop van producten biedt Mantel Superstore Arnhem ook diverse services aan, waaronder bezorging, ophalen in de winkel en services op bedrijfslocatie. De winkel is rolstoeltoegankelijk, met een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking. De klant kan winkelbezoek mogelijk maken en profiteert van snel bezoek. Bovendien is er contactloos mobiel betalen mogelijk, met acceptatie van creditcards en pinpassen.

Klanttevredenheid

De beoordelingen op Google My Business zijn overwegend positief. Het bedrijf heeft namelijk 1480 recensies, met een gemiddelde mening van 4.3/5. Klanten prijzen de nette, keurige winkel en de vriendelijke personeel. De mogelijkheid om een laagste prijsgarantie te krijgen, zoals een klant recent ervaren heeft, resulteerde in een aanzienlijke besparing van €400. De klantgerichte aanpak en de focus op kwaliteit zorgen ervoor dat klanten terugkeren voor hun sport- en fietsbehoeften. De winkel biedt een uitstekende service en een prettige ervaring.

Conclusie

Mantel Superstore Arnhem is een toonaangevende winkel in Arnhem, die zich onderscheidt door een breed assortiment, deskundige service en een klantgerichte aanpak. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe fiets, sportkleding, sportartikelen of sportvoeding, u kunt hier terecht. De locatie is gemakkelijk bereikbaar en de services zijn uitgebreid. We raden u aan om een bezoek te brengen aan Mantel Superstore Arnhem en zelf de kwaliteit en service te ervaren.

👍 Beoordelingen van Mantel Superstore Arnhem

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Klaas H.
5/5

Nette, keurige winkel; een mooie fiets aangeschaft met de laagste prijsgarantie. Dat scheelde 400 euro! Verder vind het personeel erg vriendelijk.

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Tim V.
1/5

Teleurstellende ervaring bij Mantel, niet betrouwbaar gebleken

Vandaag bij Mantel langs geweest om mij goed te laten adviseren over een mountainbike. In de winkel ben ik prettig geholpen door de medewerker die de tijd nam om verschillende modellen uit te leggen en ik heb een aantal testrondjes kunnen maken. Op basis daarvan had ik mijn keuze gemaakt voor een Scott mountainbike.

Toen we vervolgens alles in orde wilden maken voor de aanschaf, ging het helaas volledig mis. Er bleek een verschil te zitten tussen de prijs op het kaartje bij de fiets en de prijs in hun systeem. Hiervoor werd een collega bijgeroepen, die dit ging overleggen. Wat mij verbaasde: zonder enige excuses of enige vorm van begrip werd mij vervolgens doodleuk meegedeeld dat de fiets bijna het dubbele moest kosten van wat op het prijskaartje stond. Of ik even bijna het dubbele wilde betalen van het een op het andere moment.

Je komt naar zo’n winkel om serieus advies in te winnen, om goed geïnformeerd een keuze te maken, en dan blijkt het bedrijf niet betrouwbaar. Prijzen die zomaar uit de hoge hoed komen, zonder fatsoenlijke toelichting of tegemoetkoming, dat geeft totaal geen vertrouwen.

Als consument moet je ervan op aan kunnen dat prijzen kloppen en dat een bedrijf eerlijk en transparant handelt. Helaas is mijn ervaring bij Mantel precies het tegenovergestelde geweest.

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Yorick D.
1/5

Ik ben absoluut niet tevreden! Maandag gebeld en afgesproken dat ik vandaag langs kon komen met een niet electrische troy bakfiets met een lekke band en kapotte versnellingen (kon alleen op de zwaarste stand) verder afgesproken dat hij een grote beurt zou krijgen en ik hem na 1 juli weer op kon halen omdat ze dan tijd hadden om hem te maken. Daar aangekomen kon het allemaal niet, was de versnellingskabel niet te bestellen, waren de remmen iets specialistisch met een verdeler en moest ik er maar mee naar xxl scooters.. daar aangekomen was het helemaal niet moeilijk en kon hij gewoon een grote beurt krijgen alleen pas 8juli. Hierdoor kon ik dus met een lekke band (die ik steeds op kon pompen)in de zwaarste versnelling 15km naar huis fietsen. Dankjewel mantel! Wat een schijtzaak! Vooral dat er recht in m'n gezicht gelogen werd en ik echt dacht dat de bakfiets misschien wel helemaal niet/tot moeilijk te maken was.. niet blij en al helemaal niet tevreden!

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Hans B.
5/5

Top winkel met top services, in het bijzonder de locatie in Apeldoorn. Goede communicatie, deskundig personeel en een top service. Klanten die reviews schrijven over minder goede ervaringen moeten misschien n wel beter communiceren en hun ervaring uitpraten. Hier in Apeldoorn is daar alle ruimte en tijd voor

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Charles V. B.
5/5

Zaterdagochtend 3 mei naar Mantel geweest omdat in mijn Garmin Explorer van drie maanden oud geen leven meer zat. Ik werd zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen door de dame bij de receptie, ook zij kreeg de Garmin niet aan de gang, Een andere jongen kwam er bij, ook heel behulpzaam, kreeg m ook niet aan de praat. Na vijf minuten pakte hij een doos en zei. hier heb je een nieuwe. Echt heel fijn.
Soms is het gewoon fijn en handig om iets in een winkel te kopen,
Dank voor de goede service, zeg ik als rasechte Nijmegenaar..;-)

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Rita W. -. B.
1/5

Bezint voor je door voordeel wordt verblind. De lagere aankoopprijs is de ergernissen niet waard. Het prijsverschil met de gewone detailhandel wordt door Mantel weer binnengeharkt door de eerste servicebeurt niet gratis te verlenen, de tweede beurt verplicht te stellen en als kers op de taart tijdens de garantieperiode slecht functionerende onderdelen niet vervangen, maar aanbieden dit wel tegen volledige betaling te doen.
In juli 2023 online een Trek E-bike gekocht met Bosch middenmotor. Deze bleek al 16 km op de teller te hebben, dus niet nieuw uit de doos. Niet geklaagd. Wel een maand later naar de werkplaats geweest omdat de motorbehuizing een grote kier vertoonde. De monteur had drie kwartier nodig om dit te herstellen. Bij het klaarmaken van de fiets voor de winter liet de accu zich niet verwijderen. Dit werd wat sneller opgelost. In voorjaar 2024 zonder problemen weer gefietst. In voorjaar 2025 de accu bijgeladen. Maar toen ik een dag later een fietstocht wilde maken, werkte de aan/uit knop op de display niet, dus ook de motor niet. De oorzaak bleek een leeg accuutje van de display te zijn. Een onlosmakelijk niet te vervangen onderdeel. De display moest met een oude telefoonlader ( voorloper van de moderne USB C )gedurende een hele nacht worden bijgeladen. Enkele weken later wilde ik de fiets wegbrengen voor service maar bleek de display weer leeg. Dit uiteraard besproken bij de afgifte van de fiets. Er werd al gehint op vervanging onder garantie omdat dit de tweede keer was. Ik was daarom erg verbaasd om op de rekening de volgende opmerking te lezen: De interne batterij van het display was leeg. Deze is opgeladen. Als dit opnieuw gebeurt, vervang het display dan.
Vervolgens contact opgenomen om de display onder garantie te laten vervangen. Dit werd geweigerd onder het mom van: zolang de batterij nog enigszins lading kan bevatten fuctioneert de display nog en moet u er zelf voor zorgen dat hij bijgeladen is. Kortom spontaan een fietstocht maken zou niet altijd mogelijk zijn en altijd een telefoonlader mee. En dat bij een fiets die 761 km gereden heeft. De service medewerker wilde vervolgens het gesprek beëindigen omdat hij mijn gesprekstoon onprettig vond en ook vond dat ik hem te weinig respect betoonde. Uiteindelijk legde hij mij uit dat als de grote accu verwijderd is, de display in twee weken leegloopt. (Eerste winter niet gebeurd! En ook bij kennissen niet.) Dat dit de tweede keer ook gebeurde terwijl de fietsaccu wel aangesloten was deed niet ter zake. Ik werd voor de keuze gesteld: doorfietsen met het huidige probleem, danwel voor eigen rekening een nieuwe display aanschaffen. En dat binnen de garantieperiode en voorbijgaand aan europese regelgeving dat electrische apparatuur een minimale garantie heeft van eveneens 2 jaar.
55 jaar geleden kocht ik mijn eerste fiets bij Mantel, maar dit was toch echt de laatste.

Update: inmiddels is de display onder garantie vervangen. Maar dit is pas gebeurd nadat de fiets voor de zoveelste maal niet wilde starten. Ik heb daarna per mail gevraagd of ik mijn fiets mocht inruilen/doorverkopen zonder het probleem met de display te vermelden? Naar mijn mening nee, oftewel mijn fiets vertoonde binnen de garantieperiode een verborgen gebrek.
Ik heb de fiets niet mee kunnen nemen naar mijn vakantieadres. Maar na anderhalve week kwam het verlossende bericht dat de display vervangen mocht worden.

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Jos S.
5/5

Fijne winkel, goed bereikbaar, prima voorraad die ook zichtbaar is op de website. En vooral aardige medewerkers. Koop er geregeld (klein) materieel voor het fietsen. Kortom. Hier kun je prima een bezoek aan brengen.

Mantel Superstore Arnhem - Arnhem
Syl W.
1/5

Afgelopen maandag gebeld naar Mantel. We kregen de klantenservice aan de lijn omdat het bij Mantel zelf hartstikke druk is. Leek ons een goed teken. Echter zijn we vandaag enorm teleurgesteld. Daarover het volgende. Maandag gebeld, het gaat om een niet elektrische bakfiets, wat al een geluk was omdat we er anders niet terecht konden. De bakfiets hebben we zojuist van Marktplaats opgehaald en konden we daarna langs brengen. Er is namelijk 1 lekke band en er is iets met de versnellingskabel. Voor 1 lekke band hoef je geen afspraak te maken staat op de site. Maar wij hadden een afspraak om deze twee dingen op te pakken en de fiets verder na te lopen. Na een uur kunnen we er ergens anders mee heen want ze kunnen ons blijkbaar helemaal niet helpen. Omdat een versnellingskabel van een bakfiets langer is, ze deze niet hebben en niet kunnen bestellen omdat ze niet weten waar. Terwijl dit via de telefoon besproken was en dat het om een bakfiets gaat en welk merk. De band hebben ze ook niet geplakt.. nu kunnen we naar XXL scooters, daar konden we het volgens hun proberen. Maar dit was niet zoals het telefonisch besproken was en hoe het had moeten verlopen. Dan ben je blij een leuke aankoop te doen en dat je er daarna gelijk ergens mee terecht kan. We wonen niet dicht in de buurt. Vandaar dat we dit van te voren uitgelegd, besproken en afgesproken hadden wat maakte dat we de bakfiets gingen ophalen via Markplaats. Ik zal maar niet uitten hoe boos dit me eigenlijk echt heeft gemaakt. Bagger dit gewoon..via de telefoon is niks een probleem tot je er dan bent. Heb de mail voor me met de afspraak bevestiging, staat precies op wat voor bakfiets en wat er moest gebeuren om vervolgens met niks geholpen te worden. Sta je dan voor Jan L*L. Aaarrgh!

Nu een pokke end naar huis fietsen met een leeglopende band die je steeds moet oppompen om verder te komen.. om vervolgens in Juli weer die kant op te gaan, gelukkig dan naar XXL scooters (heet nu anders) waar ze ons wel kunnen helpen.. maar niet vandaag. FIJN!

Antwoord op de reactie van Mantel op mijn review:

Het is hartstikke vervelend hoe dit verlopen is! Het is aan jullie om aan de telefoon aan te geven wat je zojuist hebt gereageerd op mijn review. Echter was het via de telefoon, na het doorgeven om wel merk het gaat en wat er gedaan moest worden, allemaal geen probleem. Juist omdat we er rekening mee hielden dat jullie ons niet zouden kunnen helpen hebben we hier duidelijk over gecommuniceerd van te voren. Daarom vind ik je reactie alleen maar politiek correct geformuleerd ipv eerlijk en ik vind dat jullie daar wat mee moeten doen, voordat andere mensen en potentiële klanten bij jullie aankomen. Ik krijg nu namelijk het idee dat er geen verantwoordelijkheid vanuit jullie wordt gepakt voor deze vervelende en uiterst teleurstellende wending. Ik heb zo het idee dat jullie klantenservice niet op een lijn ligt met de daadwerkelijke gang van zaken wanneer je eenmaal bij de werkplaats staat, met verwachtingen die jullie zelf van te voren beaamd hebben.

Daarbij was er ook GEEN sprake van een meedenkende actieve houding wanneer blijkt dat de afspraak niet nagekomen kan worden vanuit jullie, maar kregen we sterk het idee dat er simpelweg sprake was van het 'geen zin hebben in'. Over de manier waarop valt dus ook nog een hoop van te vinden.

Ik hoop dat deze review maakt dat potentiële klanten voor de werkplaats, die geen fiets bij Mantel zelf kopen, liever kijken naar hun lokale, kleinere, fietsenmaker die je wel graag een handje helpt! En waarom, hun geven wel om klant tevredenheid en het behouden van hun klanten. Daarbij doen ze net even wat meer moeite een onderdeel te bestellen omdat blijkt dat het gewoon voor het oprapen ligt..

Go up