Miele Experience Center Vianen - Vianen

Adres: De Limiet 2, 4131 NR Vianen, Nederland.
Telefoon: 347378888.
Website: miele.nl
Specialiteiten: Winkel huishoudapparatuur, Leverancier van schoonmaakproducten, Kookwinkel, Stofzuigerwinkel, Winkel voor wasmachines en wasdrogers.
Andere interessante gegevens: Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Genderneutraal toilet, Wifi, Wifi, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 347 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.1/5.

📌 Locatie van Miele Experience Center Vianen

Miele Experience Center Vianen De Limiet 2, 4131 NR Vianen, Nederland

⏰ Openingstijden van Miele Experience Center Vianen

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Miele Experience Center Vianen

Gelegen aan De Limiet 2 in Vianen, Nederland, is het Miele Experience Center Vianen een uniek bezoekerscentrum waar klanten een uitgebreide kennismaking kunnen hebben met de brede gamma aan Miele huishoudapparaten en -oplossingen. Het centrum biedt een prettige en informele sfeer waar klanten kunnen ontspannen en naderhand advisering en ondersteuning ontvangen.

Specialiteiten:

  • Winkel huishoudapparatuur
  • Leverancier van schoonmaakproducten
  • Kookwinkel
  • Stofzuigerwinkel
  • Winkel voor wasmachines en wasdrogers

Binnen het Miele Experience Center Vianen kunt u terecht voor een breed scala aan producten, van kookplaten en afwasmachines tot stofzuigers en wasmachines. Het centrum staat bekend om zijn ruime assortiment en deskundige advies.

Het Miele Experience Center Vianen is buitengewoon toegankelijk voor minder validen. Er zijn rolstoeltoegankelijke ingangen, parking en toiletten. Daarnaast is het centrum uitgerust met een rolstoeltoegankelijk zitje en een genderneutraal toilet. Er is voldoende wifi beschikbaar voor de bezoekers, waardoor ze gemakkelijk online kunnen navigeren tijdens hun bezoek. Het centrum staat bekend om zijn vriendelijke en inclusieve sfeer, waaronder een LGBTQ+ vriendelijk klimaat en een veilige omgeving voor transgenders.

Bezoekers kunnen gebruikmaken van contactloos betalen met hun mobiele telefoon, creditcards en pinpassen. Dit alles maakt het Miele Experience Center Vianen tot een prettige bestemming voor iedereen die op zoek is naar een uitgebreide keuze aan Miele huishoudapparaten en -oplossingen.

Op basis van 347 recensies heeft het Miele Experience Center Vianen een gemiddelde beoordeling van 3.1/5. Dit getal geeft een goed beeld van wat bezoekers van het centrum kunnen verwachten en wat zij ervan vinden.

Andere interessante gegevens:

  • Winkelbezoek mogelijk
  • Services op bedrijfslocatie
  • Levering op dezelfde dag
  • Rolstoeltoegankelijke ingang, parking, toilet en zitplaatsen
  • Genderneutraal toilet
  • WiFi
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Veilige omgeving voor transgenders
  • Contactloos mobiel betalen
  • Acceptatie van creditcards en pinpassen

Contactgegevens:

  • Adres: De Limiet 2, 4131 NR Vianen, Nederland.
  • Telefoon: 347378888.
  • Website: miele.nl.

👍 Beoordelingen van Miele Experience Center Vianen

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Murad
1/5

Iets meer dan 2 jaar terug een inbouw koffieapparaat gekocht van Miele en ruim €3.000 betaald. Een bewuste keuze om wat extra te betalen om een betere kwaliteit te krijgen. Daarom voor Miele gekozen. Eigenlijk vrij snel na aanschaf hadden we problemen met de melkopschuimer. Toen onder de garantie opgelost. Vrij snel daarna werkte het weer niet. Dus wederom service. Nu is de garantie net 2 maanden verlopen. En de melkopschuimer doet het weer niet. Dus eigenlijk in die 2 jaar nooit zonder zorgen gebruik kunnen maken van de melkopschuimer om een capuccino of een latte te maken. Nu heb ik weer een serviceverzoek bij Miele gedaan. En gevraagd dat ik er van uit kan gaan dat dit onder de garantie valt, aangezien het zelfde probleem is als afgelopen 2 jaar. Dus het probleem was nooit degelijk opgelost. Maar nu wordt doodleuk gezegd dat als de garantie verlopen is, dat de garantie is verlopen. Dus Miele gaat er van uit dat ze producten maken waar je flink meer betaalt dan de concurrenten en niet eens 2 jaar meegaat. En voelen zich niet verantwoordelijk voor een slecht product die ze leveren als het probleem al vanaf het begin heeft voorgedaan. Ze trekken doodleuk de handen af omdat de garantietermijn is verlopen. En mag je weer honderden euro’s betalen voor een repratie van een apparaat waar ik 2 jaar terug €3.000 betaald heb!

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Sheron S.
1/5

Zeer teleurstellende service van Miele NL!

In juli 2024 hebben wij acht Miele-apparaten aangeschaft voor onze keuken, waaronder een combi-stoomoven en een combi-oven/magnetron (type DGC 7445HCXPro Artline en H7440BMX Artline). Helaas vallen beide apparaten regelmatig uit tijdens gebruik.

Wij hebben dit probleem reeds meerdere malen bij Miele gemeld. Er is eenmaal een monteur langs geweest, maar deze kon geen defect vaststellen. Daarbij werd aangegeven dat deze storing niet eerder bekend was. Opmerkelijk genoeg sprak ik recentelijk een collega die exact dezelfde stoomoven heeft en met hetzelfde probleem kampt.

Omdat het probleem zich niet continu voordoet, is het lastig te achterhalen waar het technische defect precies zit. Zo komt het voor dat het ontkalkingsprogramma tot wel vijf keer opnieuw gestart moet worden, omdat het apparaat telkens rond de 25 minuten uitvalt. Dit is niet werkbaar.

Gezien de reputatie van Miele als topmerk, is deze ervaring ronduit teleurstellend. Wij hopen dat er alsnog serieus naar deze kwestie wordt gekeken en dat er spoedig een structurele oplossing komt.

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Rianne V. W. -. V. R.
1/5

Wij hebben een wasmachine van €1300 die net na de 2-jarige garantieperiode een kapot moederbord heeft, dat hoort niet. Dit geeft ook de technicus van Miele aan. Coulante of service hoef je van Miele verder niet te verwachten, gewoon €330 aftikken en zeggen dat dat een koopje is. Het is alsof je een stalen ligger probeert te buigen. Stug en onvriendelijk bedrijf. Miele betekende vroeger kwaliteit en leverde vroeger ook kwaliteit. Nu vragen ze een prijs voor producten wat kwaliteit zou betekenen, maar wat dat niet is. Om over de service maar te zwijgen. ‘Miele, er is geen betere’, nou mensen, dat is er zeker wel! Waarschijnlijk ook nog goedkoper en met betere service.

Toevoeging: leuk de reactie van Miele, maar als ik gewoon was geholpen via alle kanalen die te bereiken waren en die ik heb benaderd (en daar heb ik al heel wat uurtjes aan gespendeerd) dan had ik natuurlijk nooit deze review achter gelaten..

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Joshua P.
1/5

Bij aankoop van onze wasmachine hebben wij gekozen voor een Miele vanwege de goede reputatie van het merk. Na vier jaar is onze wasmachine zeer hevig gaan trillen tijdens het centrifugeren. Contact gezocht met Miele en zij geven dat er een monteur langs moet komen. Hierbij is de keuze ofwel €329 (ruim 25% van de nieuwprijs) vooraf of €139 variabel waarbij de prijs van onderdelen en arbeid nog bij komen. Miele is duurder dan andere merken, je verwacht daarvoor een kwalitatief beter product en een merk dat staat voor zijn haar product. Van beide is in ons geval geen sprake.

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Wim V.
1/5

Miele stofzuiger cat & dog flex aangeschaft wat een teleurstelling zeg,maakt meer geluid dan een opstijgende vliegtuig maar moet zeker 3a4 x over de hondenharen heen voor hij het opzuigen en de speciale turboborstel slingerde alles dwars door de kamer. Miele een email gestuurd met mijn klachten moest de gegevens vd stofzuiger doorsturen en de kassabon en kreeg doodleuk een mail terug u heeft de stofzuiger bij een derde partij aangekocht dus moet u bij hun zijn. Miele er is geen betere is een motto nou de afhandeling van klachten door klanten kan heel wat beter jullie hebben dit product ontwikkeld en goed bevonden om op de markt te brengen maar de verantwoordelijkheid voelen ze zich te groot voor ik koop nooit meer wat bij dit bedrijf.

Ik wil nog even reageren op miele "eigenaar" zoals jullie op mijn bovenstaande bericht gereageerd hebben jullie schreven in jullie reactie dat ik op jullie sociale mediakanaal moest reageren op.dat jullie toch graag wilde weten wat er mis was met mijn stofzuiger. Nou dat heb ik een week of 5 geleden gedaan en jullie reactie: nul !!!!! Ik had ook niks anders verwacht van jullie want als je de tijd neemt om alle reviews te lezen op jullie site met klantenservice dan sta je hier niet van te kijken jullie hebben mijn emailadres dus neem maat kontakt met mij op als jullie nog een grijnsde fatsoen hebben en echt geïnteresseerd zijn in jullie klanten.fijne dag nog verder en succes met het opzetten van een capabele klantenservice die past bij een bedrijf wat graag pronkt met de beste te zijn.

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Jeffrey K.
1/5

Beste lezers

In het kader van kwaliteit en duurzaamheid hebben wij hebben in 2008 een Twindos Miele wasmachine type (WKH 132WPS P WASH 2.0 & Tdos XL NL) aangeschaft voor een bedrag van circa 1400 euro.

Ter vergeefs heeft onze Miele het niet langer volgehouden dan 4 jaar!
De wasmachine is door de monteur van Miele total loss verklaard vanwege een defect aan de trommel waarbij wij als gebruikers niks aan konden doen.
Voor dit reparatiebezoekje met de hier bovenstaande constatering moesten wij 140 euro aftikken.

‘’Niet gebruikelijk voor Miele producten en pure pech,, aldus de monteur.

Vervolgens komt Miele uit coulance met een voorstel om een soort gelijke wasmachine met de zelfde specificaties terug te kopen voor 685 euro.

Conclusie:
Voor ons geen Miele meer. Wij zijn geschokt om de levensduur van het apparaat, de afhandeling service, en het coulance voorstel. Een fabricage fout van Miele zelf maar ik mag wel een nieuwe Miele terugkopen voor 685 euro. Als ik bijvoorbeeld een B merk wasmachine had aankocht ben ik ervan overtuigd dat deze het in ieder geval langer had volgehouden dan 4 jaar.

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Chris
1/5

Sinds een aantal jaren uiterst ontevreden over een condensdroger, waarvan de pomp om de paar maanden stuk gaat. Service is belabberd! Je krijgt een belerende preek over gebruik en mag vervolgens een dure extra filter kopen, die het probleem niet oplost. Ondanks het beleid voor een terugkerend probleem niet te hoeven betalen, brengen ze gewoon voorrijkosten in rekening. Als klap op de vuurpijl worden eenzijdig service monteurs afspraken afgezegd en mag je weer een week extra wachten. Tip voor Miele: Behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wilt worden!!!!

Miele Experience Center Vianen - Vianen
Sylvia A.
1/5

Droger kapot. Na 16 jaar kan dat gebeuren. De monteur kwam op maandagochtend en kon voor € 139 euro vertellen dat repareren geen zin had, maar dat een nieuwe op voorraad is. Duurder dan bij online shops, maar ik dacht: dicht bij de bron, dus betere en snellere service. Coolblue had 'm binnen 24 uur geleverd, ik moet wachten tot volgende week dinsdag want alle drogers moeten blijkbaar uit Duitsland komen en dat duurt een week.... 🙁

Go up