Mobiliteitswereld - Sittard

Adres: Rijksweg Zuid 212, 6134 AG Sittard, Nederland.
Telefoon: 467820552.
Website: mobiliteitswereld.com
Specialiteiten: Leverancier van assistieve hulpmiddelen.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Genderneutraal toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 279 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Mobiliteitswereld

Mobiliteitswereld Rijksweg Zuid 212, 6134 AG Sittard, Nederland

⏰ Openingstijden van Mobiliteitswereld

  • Maandag: 10:00–17:00
  • Dinsdag: 10:00–17:00
  • Woensdag: 10:00–17:00
  • Donderdag: 10:00–17:00
  • Vrijdag: 10:00–17:00
  • Zaterdag: 10:00–16:00
  • Zondag: Gesloten

De Mobiliteitswereld is een bedrijf gevestigd aan Rijksweg Zuid 212, 6134 AG Sittard, Nederland. Zij zijn bekend om hun specifieke expertise in het leveren van assistieve hulpmiddelen. Het bedrijf heeft een uitstekende reputatie, met een gemiddelde beoordeling van 4.3/5 op basis van 279 recensies op Google My Business.

Een van de voornaamste redenen voor hun succes is hun toewijding aan het creëren van een inclusieve en gastvrije omgeving voor alle klanten. Zij bieden een breed scala aan diensten op hun bedrijfsterrein, waaronder een rolstoeltoegankelijk toilet, rolstoeltoegankelijke ingang, rolstoeltoegankelijke parking en rolstoeltoegankelijke zitplaatsen. Daarnaast is hun toilet genderneutraal en is het een LGBTQ+-vriendelijk en veilige omgeving voor transgenders.

De Mobiliteitswereld kan rekenen op een ervaren en professioneel team dat zich inzet om de behoeften van elk klant te begrijpen en te vervullen. Zij staan bekend om hun beleid van klantenservice van topklasse, die hen onderscheidt van hun concurrenten.

Het adres van Mobiliteitswereld is Rijksweg Zuid 212, 6134 AG Sittard, Nederland. U kunt hen ook bereiken via telefoon: 0478 20552 of bezoek hun website: mobiliteitswereld.com.

In het bijzonder, de Mobiliteitswereld is een aanbevolen bestemming voor iedereen die op zoek is naar assistieve hulpmiddelen. Zij bieden een breed scala aan producten die de mobiliteit en zelfstandigheid van hun klanten vergroten. Hun expertise en commitment tot klanttevredenheid maken hen een unieke keuze in de markt.

Ten slotte, wij raden iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en kwaliteitsvolle leverancier van assistieve hulpmiddelen om Mobiliteitswereld te bezoeken. Door hun toewijding aan klanttevredenheid, inclusiviteit en topklasse diensten, zullen ze zeker voldoen aan uw verwachtingen. Voor meer informatie, bezoek hun website of neem contact met hen op via het telefoonnummer of het adres vermeld bovenaan.

👍 Beoordelingen van Mobiliteitswereld

Mobiliteitswereld - Sittard
Nicole T.
1/5

In 2023 een scootmobiel gekocht. Achteraf veel te duur betaald; uit 2013 voor 3100€. In 2024 voor 175€ een beurt laten geven. Sindsdien is er helaas niet meer op gereden en moeten we vanwege overlijden het scootmobiel verkopen. Een maand geleden een mail gestuurd met foto’s en wat men kan bieden. Inmiddels al 4 keer contact opgenomen maar we krijgen geen überhaupt geen reactie. Inmiddels zijn we er wel achter dat mocht je een scootmobiel terug willen verkopen, deze nog maar tussen de 500-700€ zal opbrengen. Zelfs de afschrijving van een auto gaat nog niet zo snel. Maar de koude douche gaat zeker naar dit bedrijf die als er iets te verdienen valt er als de kippen bij zijn, maar nu nog geen fatsoen kunnen opbrengen om een mail te beantwoorden. Overigens luctratief zaakje: via de WMO kun je scootmobiel vergoed krijgen. Gemeente betaalt uit. Terug inkoop voor 700€… tel uit je winst hoe vaak een scootmobiel voor verkocht wordt in 10 jaar tijd!
In elk geval zal ik deze zaak niemand aanbevelen; als ondernemer geef je op zijn minst een reactie na een mail en inmiddels 5 telefoontjes.

Reactie op uw reactie: ik heb NOOIT een bod per mail ontvangen, ben nooit teruggebeld. Dus dit wil ik even rechtzetten en staat ook niet zo in mijn mail. Uw reactie nu komt na 3 maanden!! En het verschil tussen een bod wat u niet heeft gedaan maar niet meer dan 700€ was geweest en een prijs van een 10 jarig scootmobiel verkopen van 3000€ is mij te gek. Een auto heeft nog niet zo een afschrijving. Maar goed uw advertentiepagina in de krant moet betaald worden!! Beste mensen, trap er niet in enkijk bij welwillende concurrenten, die goedkoper zijn, je correct behandelen wn goede service verlenen

Mobiliteitswereld - Sittard
Lilian S.
1/5

Stoel gekocht voor mijn vader in voorjaar 2024 we dachten zit pap lekker warm in de winter want hij is 91.
Stoel was 3000 euro en na paar dagen stond hij in huis.
In september 2024 deed de verwarming het niet meer na telefonisch contact met winkel moesten we de klacht melden bij service oranje funiture care.
Zelfde dag nog gedaan.
Er kwam na 6 weken een monteur omdat onderdeel al besteld was zonder te weten wat er met de verwarming aan de hand was.
Maar de monteur kwam en het was niet te repareren.
Stoel terug naar de MOBILITEIT WINKEL
Na aantal weken geen enkele reactie hebben we maar gebeld hoe de stand van zaken was ivm de stoel.
Om een verhaal kort te maken het in nu eind maart en de stoel is nog steeds niet gerepareerd/vergoed /of wat dan
We hadden beter en stoel zonder verwarming kunnen kopen met een heerlijk verwarmings kussen er in.
Wat een verschrikkelijk k....t zaak.
En zij noemen zich een Mobiliteits winkel.
Als zij een firma in huren voor reparaties zijn zij nog steeds verantwoordelijk voor mijn gekochte product in hun winkel.
Nog niet te spreken over het personeel in een woord
NOOIT MEER.

Mobiliteitswereld - Sittard
Ninotchka T.
5/5

Ik was op zoek naar een mandje voor de rollator van mijn moeder en kwam terecht bij Mobiliteitswereld in Sittard-Geleen. Helaas was het onderdeel niet te krijgen en ze verkochten dat merk niet. Toch hebben ze aangeboden het provisorisch door hun monteur te laten maken.
We zijn er echt warm ontvangen en hebben echt voortreffelijke service gehad. Heel veel dank aan het aanwezige personeel.
Aangezien we zelf ook niet meer de jongsten zijn, kom ik er zeker nog eens terug 😅.

Mobiliteitswereld - Sittard
Edwin V. D.
1/5

Update 18 maart 2025: ik heb mijn geld terug.

Update 7 maart 2025
Na 3 maanden heb ik nog steeds geen werkende lamp. Zojuist gebeld om 16:58. Ik sta in de wacht en wordt gewoon verbroken omdat ze sluiten. Wat een slechte klantenservice. Ik wil mijn geld terug!

Ik heb op 7 december een lamp besteld voor een Gemino rollator. Bestelnummer BVB243420037. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Uiteindelijk werd deze pas op 17 januari geleverd. Helaas functioneert de schakelaar van de lamp niet goed.
Meteen heb ik weer gebeld. Ze zouden de fabrikant vragen een nieuwe te sturen. Ik vroeg de medewerker om mij hierover op de hoogte te houden, en dat zouden ze doen, maar in de praktijk doet mobiliteitswereld dat niet. Ze nemen wel snel de telefoon op, staan je netjes te woord, maar daarna houdt het op. Inmiddels is het weer een maand later en ik heb nog steeds geen werkende lamp.

Mobiliteitswereld - Sittard
Bert G.
5/5

Zeer goed bedrijf voor hulp middelen.zeer vriendelijk en niets is te veel,goed advies. Wij zijn zeer tevreden dus zeker een aanrader

Mobiliteitswereld - Sittard
Guus V.
1/5

Op 18-7-2023 kocht ik een nieuwe Huka Cortes met Bafang middenmoter voor mijn vrouw voor de prijs van eur 5695,00 Omdat zij ziek is geworden heeft zij in 1 jaar tijd er 46 km mee gereden. Daardoor wilde ik deze fiets terug aan u verkopen. Uw Hr. Vincent bood er niet meer dan eur 2000 voor. En ook de fabrikant hielp niet. Inmiddels is de fiets nog steeds niet verkocht en ga ik hem nu op marktplaats verkopen km stand nu 49km

Mobiliteitswereld - Sittard
Thimo N.
5/5

Houder voor de rollator op de scoot mobiel laten plaatsen. Ter plekke gemonteerd, onder het genot van koffie en cake. Zeer tevreden over de service, ondanks dat het goed druk was. Tevens ook nog een klem op de wandelstok, zodat deze op een tafel geklemd kan worden en niet om valt.

Mobiliteitswereld - Sittard
Rianne V. D. K. (.
1/5

Ik kocht een Drive Handgreep met Zuignap 30 cm zodat mijn schoonmoeder veilig in bad kon komen als ze kwam logeren. Goed de info op de website gelezen voor de aankoop, maar de omstandigheden waren prima en omdat het geen winkel leek die zo maar van alles verkoopt, vertrouwde ik het terwijl ik eerder nooit vertrouwen had in dit soort systemen had. Terecht blijkt nu....

Bij het installeren extra gelet op de plaatsingsinfo en alles gedaan wat moest. Maar we trokken het ding er zo af en toen we dachten, dat het toch gelukt was, viel het van de muur zodra we de badkamer uitliepen.

Meteen het bedrijf gecontracteerd, dat dit niet voldoet aan de beschrijving op de website. Reactie: dat komt omdat de ondergrond niet gelijk is, zet het maar op glas dan werkt het prima. U kunt het wel terugsturen, maar op eigen kosten

De waterpas erop gezet en foto gemaakt. Geen nano-mm verschil te vinden. Geen reactie meer gekregen en dus betaald voor een product dat zo de vuilnisbak in kan.

Een badgreep die enkel op glas blijft zitten en niet op een gladde, schoongemaakte en gelijke tegelmuur blijft zitten, hoort niet verkocht te worden. En al helemaal niet als product voor de minder mobiele mensen.

Typisch dat je overal de vraag krijgt een review achter te laten, maar nu niet. Dus dan maar hier. Ik ben de eerste die een positieve review achterlaat maar ik hoop hiermee mensen te kunnen waarschuwen dit prul ding niet aan te schaffen. En als de eigenaar zich echt verantwoordelijk voelt voor de minder mobiele mens, dan zou die het product wel hebben teruggenomen zonder mij met de kosten van het terugzenden op te zadelen.

Go up