NeoSmart b.v. - Deventer

Adres: Keulenstraat 12, 7418 ET Deventer, Nederland.
Telefoon: 851301473.

Specialiteiten: Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 33 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.1/5.

Locatie van NeoSmart b.v.

NeoSmart b.v. is een energieleverancier gevestigd aan de Keulenstraat 12 in Deventer, Nederland. Het bedrijf is bereikbaar via telefoonnummer 851301473 en heeft rolstoeltoegankelijke parkeergelegenheid.

NeoSmart b.v. is gespecialiseerd in het leveren van energie en heeft 33 beoordelingen ontvangen op Google My Business. De gemiddelde mening van klanten is 1.1/5, wat aangeeft dat er plaats is voor verbetering. Het is belangrijk om deze beoordelingen in account te nemen wanneer u overweegt om een contract te sluiten met NeoSmart b.v.

Een belangrijke sterkte van NeoSmart b.v. is hun locatie in Deventer. De stad is goed bereikbaar via openbaar vervoer en heeft een goed ontwikkelde infrastructuur. Het bedrijf is gevestigd in het centrum van de stad, dicht bij winkels en andere bedrijven. Dit maakt het gemakkelijk om persoonlijke afspraken te maken en documenten af te leveren.

Een ander belangrijk aspect van NeoSmart b.v. is hun expertise als energieleverancier. Het bedrijf heeft ervaring met het leveren van energie aan zowel particuliere als zakelijke klanten. Ze bieden een breed scala aan diensten aan, van het leveren van elektriciteit en gas tot het adviseren over energiesparende oplossingen.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare energieleverancier, is NeoSmart b.v. een goede keuze. Het bedrijf heeft een centrale locatie in Deventer en biedt een breed scala aan diensten aan. Het is wel belangrijk om de klantbeoordelingen te overwegen en om persoonlijk contact te zoeken met het bedrijf om meer informatie te verkrijgen.

We raden u aan om de website van NeoSmart b.v. te bezoeken om meer informatie te verkrijgen over hun diensten en tarieven. U kunt ook direct contact opnemen met het bedrijf via hun telefoonnummer of door een persoonlijke afspraak te maken in hun kantoor in Deventer.

Beoordelingen van NeoSmart b.v.

NeoSmart b.v. - Deventer
Mike van der Kaaij
1/5

Vorig jaar energie afgenomen bij deze leverancier.
Mooie welkomskorting gekregen van € 400,- omdat ze een fout hadden gemaakt met de startdatum waardoor ik een boete kreeg bij mijn oude leverancier. Vervolgens zit ik nu sinds april te wachten op mijn afrekening.
Na meer malen contact gehad te hebben via de e-mail, heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ook is het onmogelijk om het bedrijf telefonisch te bereiken.
Wettelijk gezien zijn ze verplicht binnen 6 weken na einde contract de eindnota te versturen.

Zit nu toch te overwegen om de geschillencommissie in te schakelen.

Wat meerdere mensen zeggen is 1 ster teveel voor dit bedrijf.

NeoSmart b.v. - Deventer
Dave Kattenberg (Deef)
1/5

Dieven. Sturen vlak voor de eindnota een hoog termijn bedrag. Netjes betaald in de verwachting dat deze betaling op de eindnota verrekend zou worden. Dus niet. Gevolg een tegoed in mijn voordeel.

Dreiging met incassokosten voor het niet betalen van de eindnota is inmiddels gestopt. M.a.w. ze hebben best door dat ik te veel heb betaald. We zijn echter weken verder maar nog steeds geen geld terug.

Bellen kan niet want nummer buiten gebruik. E-mailen heeft ook geen zin. Dan krijg je tot twee keer toe een standaard ontvangst en een paar dagen later een bericht dat het erg druk is en het wel 2 weken kam duren voordat je antwoord krijgt. Maar ook daar zitten ze voor de 2e keer al ver overheen.

Ze zijn inmiddels ook gestopt met contracten voor consumenten. Zal vast iets met de hoge inkoopprijzen te maken hebben. Waardeloze service zodra er wat fout gaat. Neem het risico niet! Ook niet als zakelijke stroomgebruiker.

NeoSmart b.v. - Deventer
Frenk Maassen
1/5

Zeker niet mee in zee gaan. Ik stap ieder jaar over naar een leverancier maar dit is de slechste die ik gehad heb. Toen ze nog telefonisch bereikbaar waren was de klantenservice niet in staat om te antwoorden op mijn vragen. Inmiddels hebben ze geen telefoonnummer meer waar je als klant naar toe bellen kan. Niks klopt er: b.v. datum van einde contract klopt niet. Ze schrijven na opzegging gewoon het voorschot af over de maand dat je al bij een andere leverancier zit en wanneer je dan dat bedrag storneerd krijg je geen cashback korting. Wat een belachelijke instelling.

NeoSmart b.v. - Deventer
aljandro jansen
1/5

Eerst ben ik een aantal dagen bezig geweest om het adres te wijzigen omdat ik energie aanvroeg in een woning waar ik Niet woonde. Nu ben ik al meer dan 2 maanden bezig om een eindafrekening te krijgen. Het bedrijf is slecht bereikbaar en na meerdere telefoontjes met de klantenservice iedere keer de vraag neergelegd (ik wil een eindafrekening) maar nooit gehoor gekregen. Doorverwezen naar de backoffice die niet telefonisch bereikbaar zijn maar ook niet reageren op de mail.
Slecht bedrijf en ik betaal in de toekomst wel een paar euro meer bij Essent of Nuon voor betere service. Neo Smart nooit meer.

NeoSmart b.v. - Deventer
Linda Rooker
1/5

1 ster is nog véél te positief. erin getrapt omdat ze groene energie aanboden tegen een aantrekkelijk tarief. een mooie website met mooie woorden, maar het ging al meteen helemaal mis. het contract ging 6 dagen te laat in, omdat ze hadden verzuimd de overstap te regelen. via w’app hadden we ze hierop gewezen. zonder een antwoord terug hebben ze het alsnog (te laat dus) geregeld. we werden 5 maanden bestookt met e-mails om een mandaat af te geven om automatisch te incasseren, terwijl dit al 2 maanden voor de overstap was verstrekt en er al maandenlang door hun was geïncasseerd. na 5 maanden werd gedreigd de levering van energie stop te zetten, omdat wij niet betaald zouden hebben. na een heel moeizaam gekregen contact werd dit uiteindelijk opgelost. bijna 2 maanden voor de afloop van het jaarcontract hebben we per vervaldatum van het jaarcontract de overstap geregeld naar een nieuwe leverancier. deze heeft bijna direct de opzegging geregeld, dus ruim 1 maand voor de einddatum. de 1e termijn voor een nieuwe maand werd in de laatste maand van het contract geïncasseerd. dit is nog wel begrijpelijk mocht de jaarnota hoger blijken te zijn dan reeds betaald is. gekker werd het toen daarna nóg een maand werd geïncasseerd, terwijl het contract was afgelopen. deze betaling hebben we gestorneerd, waarna bijna direct een aanmaning werd gestuurd en werd gedreigd dat de levering zou worden gestopt, als we niet binnen 3 dagen alsnog betaalden. op w’app berichten en e-mails daarover werd niet gereageerd, ondanks de mooie beloftes snel te reageren. de telefoon wordt gewoon niet opgenomen, dus contact is onmogelijk. slimme meters kunnen ze niet uitlezen, hun administratie is een grote puinhoop. de jaarafrekening hebben we nog niet ontvangen, dus we houden ons hart vast gezien de eerder geplaatste reviews. kortom, één groot drama, advies : trap er niet in!

NeoSmart b.v. - Deventer
Mirjam Stok
1/5

8 maanden voorschot betaald van €197 voor een pand waar geen cv ketel hing.
Dacht geld terug te krijgen met de eindafrekening.
Nee dus. Je hoort niks meer van hun.
Telefonisch niet bereikbaar, mail idem dito.

NeoSmart b.v. - Deventer
Eline Huijg
1/5

In juni een contact afgesloten. Begin november een brief van liander dat wij geen energiemaatschappij hebben. Neo smart blijkt 10 sept de levering zomaar te hebben gestopt. En wil nog sept en okt geincasserd. Zomaar een eind nota van 110 euro ontvangen. Er is nooit iets gecommuniceerd via neo smart. We zijn gewoon gedumpt. Al 6 x gemaild, geen reactie. Ik heb het acm geinformeerd en ga aangifte doen. Wat een oplichters. Als ik dit had geweten..... bij gaslicht.com staan allemaal van dit soort verhalen.

NeoSmart b.v. - Deventer
Marijke van de Molegraaf
1/5

Een heel slecht bedrijf. Je maandtarief mag je maar 1 keer per jaar aanpassen en niet meer dan met 15 %. Daardoor betaal ik een jaar lang veels te veel geld omdat ik zonnepanelen heb en uiteindelijk weer geld terug ga krijgen. Verder was op eens mijn contract stopgezet. Ik kwam daar achter doordat ik van Liander een brief ontving. Van NeoSmart geen enkel bericht gehad hierover. Zij wassen hun handen in onschuld, ligt allemaal bij de beheerder. Lekker dan. en ik kan nu even bijna 600 euro ophoesten. Allemaal normaal. Nee, voor mij nooit meer NeoSmart

Go up