- GroeneKracht Nederland
- Leerdam
- Packs Special Care B.V. - Leerdam
Packs Special Care B.V. - Leerdam
Adres: Nijverheidstraat 2d, 4143 HM Leerdam, Nederland.
Telefoon: 888040800.
Website: packs.nl
Specialiteiten: Post- en pakketbezorging, Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 887 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.4/5.
📌 Locatie van Packs Special Care B.V.
⏰ Openingstijden van Packs Special Care B.V.
- Maandag: 08:00–17:30
- Dinsdag: 08:00–17:30
- Woensdag: 08:00–17:30
- Donderdag: 08:00–17:30
- Vrijdag: 08:00–17:30
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreid verslag over Packs Special Care B.V., opgesteld in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Packs Special Care B.V.
Barbara V. D. B.
Pakket zou volgens hun track en trace vorige week vrijdag al bezorgd zijn, geen briefje in de bus, dus kon ook geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Via allerlei omwegen het nummer gekregen van degene die het pakket had moeten bezorgen en vervolgens tientallen smoezen/beloftes en 5 dagen later nog steeds geen pakket. Het zou vanmorgen tussen 9 en 11 geleverd worden, dat werd ineens gewijzigd in vanavond na half 7 en aangezien we een bedrijf hebben gaat dat niet lukken. Weer gebeld, toen zou het ineens binnen 10 minuten bezorgd worden en na 2 uur nog geen pakket dus
maar weer eens gebeld, toen werd uiteindelijk gewoon de verbinding verbroken. Op mijn mailbericht dat we het pakket niet meer willenl en ons geld terug willen kreeg ik de reactie dat we daarvoor bij de leverancier moeten zijn.
Sander
Doe jezelf een lol en mijd dit bedrijf als het kan of heb een lange adem als je er te laat achter komt dat je hier aan vast zit.
Telefoonnummer op website geeft dagelijks een bandje waarop staat dat er niemand beschikbaar is en ze verwijzen door naar de leverancier die miet telefonisch bereikbaar is. Op mail wordt überhaupt niet gereageerd.
Er was een probleem wat met 1 telefoontje opgelost kon worden maar uiteindelijk dus niet is gelukt.
Pakket werd op dag 1 bezorgd bij verkeerde adres. Werd toen geweigerd door een bewoner daar en die kon ook uitleggen waarom. Dag 2 doen ze het gewoon weer bij hetzelfde adres! Gewoon niet nadenken. Bizar.
Daarnaast worden tijdblokken verzet maar houden ze zich er niet aan met als gevolg dat je melding krijgt dat ze je gemist hebben als je maar weer eens gaat controleren of ze nog komen. Bericht is dan dat ze de dag erna komen maar geven geen tijd meer.
Zelfs hun feedbackformulier (voor een rescensie) werkt niet.
Kortom: Absurd slechte service. Nooit meer wat mij betreft.
Bianca M.
Via vid.xl een artikel besteld. Transport via packs, mail met trackentrace. Afspraak levering Woensdag 2/4 tussen 12-18 uur. Iemand geregeld om thuis te zijn. Geen pakket levering binnen de tijd, om 20 uur een emailbericht u was niet thuis, maar geen kaatje zoals vermeld op de packs-site.Vreemd, er was namelijk wel iemand thuis. Klachtenformulier ingevuld via de packs website.
Op de klacht kregen we 3/4 reactie. De bezorger had het niet gered. Nieuwe afspraak ingepland voor vrijdag 4/4 in de middag. Stond er bij tracken trace niet afgeleverd, plan een nieuwe afspraak in. Gebeld met packs: De verklaring:
Als de bezorger het niet red om te leveren op afgesproken dag/tijd kan in het systeem alleen worden aangegeven adres verkeerd of u was niet thuis. De bezorger van vandaag had een spoedgeval waardoor de route was afgebroken. Ik kon een nieuwe afspraak inplannen, tijdens het gesprek werd verbinding verbroken.
Compliment voor de vriendelijke klantenservice medewerkster, die na een slechte verbinding een appje erachter aan stuurde om de afspraak te bevestigen.
Zaterdag 5/4 poging 3 ondanks dat we thuis waren, geen levering.
In trackentrace zagen we dat de levering was ingepland op zondag 6/4.
Ondanks dat dit geen gangbare werkdag is om pakketten te leveren, vond de bezorging wel plaats.
Complimenten👍🏻 voor de vriendelijke bezorger die wel kwam opdagen.
TIP voor alle benadeelden die wachten op hun levering via Packs, dien ook een schriftelijke klacht in bij de website waar je besteld hebt. Dan zijn hun ook op de hoogte, ze betalen immers aan packs voor een correcte levering.
TIP 1 voor Packs:
Red de bezorger het niet om te leveren, maak een tekst aan: Sorry de bezorger heeft het niet gered vandaag . Plan een nieuwe afspraak in. Ipv u was niet thuis. Wel zo eerlijk naar alle ontvangers en het bedrijf waarvoor u de transport doet. Deze betaalt u immers voor een correcte levering.
TIP 2
Zorg dat de track en trace up to date is. Bij ons bleef deze hangen op 3/4 niet afgeleverd, terwijl er al 2 nieuwe bezorgmomenten waren geweest.
Kitty N.
Bezorgen zegd afgeleverd 25 april om 10.20.
Wij waren niet thuis en bij de buren ook niks afgeleverd.
Via de videodeurbel heeft hij wel voor de deur gestaan dus waar heb je het pakket gelaten.
Martijn J.
Wat een waardeloze pakket dienst. En ik maar denken dat het niet erger kon dan DPD. Volgens de tracé aangeboden maar niemand thuis, wel gek bij een bedrijf met receptie. Tweede dag volgens tracé afgeleverd maar echt niet dus. En dan niet bereikbaar zijn, wat een prutsers eerste klas!
Lars B.
Slechte communicatie.
Pergola besteld via bol.com wordt via dit bedrijf geleverd.
Volgens systeem geleverd maar niksnte bekennen geen briefje helemaal niks.
Buurt gecheckt voor levering maar ook daar niks bekend.
Wel 10x contact proberen te leggen met het bedrijf maar er is totaal geen contact mogelijk.
Telefoon wordt niet aangenomen en via het vragen formulier kan het ook niet.
Want dan komt er een error te staan.
Grote vraag dus waar is ons pakket!
Als het nergens geleverd is bij ons in de buurt.
Zou heel graag met een teamleider van dit bedrijf willen spreken maar helaas geeft de firma niet thuis!!
Ben hier echt heel boos over
Loes V. D. N.
Waardeloos! Wij hebben er drie pakketten liggen. Twee van Bol.com en een van Vidaxl. Ze zijn een keer aan de deur geweest en toen was er niemand thuis. Ik moest een nieuwe afspraak maken wat ik meteen gedaan heb. Vervolgens een hele zaterdag zitten wachten maar geen Packs. Probeer je te bellen dan krijg je een bandje. Moet je aangeven door welk bedrijf je pakketje is verstuurd en dan krijg je vervolgens het telefoonnummer van de klantenservice van betreffend bedrijf (Bol.com bijvoorbeeld.)
Ik zit al de hele week met deze klantenservices aan de lijn. Zij kunnen Packs blijkbaar wel bereiken en hen wordt koeien met gouden horens beloofd. Mij wordt verteld dat het goed gaat komen. Maar lieve Bol.com en Vidaxl, ik heb het al eerder gezegd, ga me nu écht geloven, het komt niet goed!
Lotte V. P.
Nou na alle slechte reviews had ik er een hard hoofd in, maar we konden via de webshop geen andere vervoerder kiezen. In eerste instantie had ik de moed al opgegeven omdat de bezorger nog niet was langs geweest binnen het aangegeven tijdvak, maar 10 minuten later stond hij toch voor de deur. Het pakket is netjes en vriendelijk afgegeven. Enige minpunt wellicht is dat je niet hoeft te tekenen voor ontvangst, terwijl het wel een kostbaar pakket was.
Camping Ter Leede Leerdam - Leerdam
EMLeerdam - Leerdam
Hans Anders Opticien Leerdam - Leerdam
EM Kantoorinrichting - Leerdam
Unipas B.V. - Leerdam
Kantoorinrichters - Leerdam
Ambiance Den Braber - Leerdam
Jenne Bootsma - Leerdam
Lighting Controls B.V. - Leerdam
Monkey Town Leerdam - Leerdam
Kampeerbosje Leerdam - Leerdam
Gewoon-installatietechniek - Leerdam
Duurzaamheidinhuis - Leerdam