Powerpeers - Amsterdam

Adres: Hoekenrode 8, 1102 BR Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 202202300.
Website: powerpeers.nl
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 109 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.

📌 Locatie van Powerpeers

Powerpeers Hoekenrode 8, 1102 BR Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Powerpeers

  • Maandag: 09:00–15:00
  • Dinsdag: 09:00–15:00
  • Woensdag: 09:00–15:00
  • Donderdag: 09:00–15:00
  • Vrijdag: 09:00–15:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

<>

Als je op zoek bent naar een Elektriciteitsbedrijf in Amsterdam, dan zou je zeker moeten overwegen het contact op te nemen met Powerpeers. Deze professionele service wordt gevestigd op Hoekenrode 8, 1102 BR Amsterdam, Nederland. Als je snel contact hoort, kun je hen bereiken via Telefoon: +31 20 220 2300.

Voor die die meer informatie zoeken, kan je op het website van Powerpeers gaan: powerpeers.nl. Hier vinden ze niet alleen detailrijke informatie over de diensten die ze aanbieden, maar ook een duidelijke presentatie van hun bedrijf, inclusief hun speciale kenmerken.

Eén van de belangrijkste kenmerken van Powerpeers is dat zij rolstoeltoegankelijke parking bieden, wat ze een zeer inviterde keuze maakt voor mensen met beperkingen. Dit toont dat ze zich zorgen maken om allen toegang tot hun diensten te bieden.

Als je een kijkje wil op hoe het publiek van Powerpeers het over het bedrijf vindt, kun je kijken naar de Beoordelingen op Google My Business. Hier hebben zij 109 recensies ontvangen met een gemiddelde mening van 3/5. Dit geeft een aangezicht van een mix van positieve en negatieve ervaringen, maar het suggereert dat er sprake is van both goede en minder goede ervaringen met het bedrijf.

Besondere inzicht:

- Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf

- Keuze van locatie: Ze zijn central gelegen in Amsterdam, wat toeeft dat ze een breed aantrekkingsgebied hebben.

- Toegangbaarheid: De rolstoeltoegankelijke parking maakt het eenvoudig voor iedereen om hun winkel te bezoeken of hen te gebruiken voor diensten.

Recommandatie:

Voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar Elektriciteitsbedrijf in Amsterdam en die waardeert toegangbaarheid en professionele dienstverlening, is Powerpeers zeker een aanrader. Kijk nog eens naar de Website voor meer informatie en neem dan de eenvoudige stap om contact op te nemen via hun paginaweb. Hoewel de gemiddelde mening niet het hoogste is, kan de rolstoeltoegankelijke parking en de brede dienstverlening een sterke motivatie zijn om ze te proberen.

Neem dan de kans om een persoonlijke ervaring te krijgen met Powerpeers en besef wat ze kunnen bieden voor je specifieke elektriciteitsbehoeften. Het is altijd beter een goed onderzoekd keuze te maken dan te wachten en dan te zien dat het niet goed gaat. Ga door met het contact op hun website en ontdek hoe Powerpeers kunt helpen bij je elektriciteitsproblemen.

Contact op het website:

Om direct contact op te nemen of meer informatie te verzamelen, kun je het volgende link gebruiken: powerpeers.nl. Zorg ervoor dat je de juiste informatie achter laat zodat ze je kan helpen op het snelst mogelijke moment.

Met deze informatie Shoulds should je een goed gebaseerd beslissing nemen over het gebruik van de diensten van Powerpeers. Zorg ervoor dat je hun website bezoekt voor de meest actuele en gedetailleerde informatie.

👍 Beoordelingen van Powerpeers

Powerpeers - Amsterdam
Derk R.
1/5

Het kost blijkbaar heel veel moeite om een juiste en correcte eindafrekening op te maken. Ik ben hier reeds vanaf 2 januari mee bezig en tot nu toe, t.w. 25 januari nog steeds geen correcte eindafrekening ontvangen. Kortom gepruts en geknoei. Geen aanrader!!!!!

Powerpeers - Amsterdam
Yvonne B. -. V. D. L.
4/5

Erg tevreden over deze energiemaatschappij. Maandelijks op de 17e een update van de kosten van afgelopen maand.
Op het dashboard kun je alles teruglezen van je contract periode en daarvoor.

Wat ik erg jammer vind is dat ze geen onderscheid maken tussen huishoudens die zowel gas als elektriciteit gebruiken en huishoudens die alleen elektriciteit gebruiken. Al paar keer aangegeven dat dit een grote plus zou zijn. Ik krijg nu vaak bij het maandoverzicht de melding dat we meer energie (=elektriciteit) hebben gebruikt als vergelijkbare gezinnen in soortgelijk huis. Dat is natuurlijk onjuist want wij hebben geen warm water of verwarming op gas maar een zuinige grondwarmtepomp...
Het gaat ooit gebeuren zeggen ze nu al 2 jaar.

Powerpeers - Amsterdam
Miriam P.
1/5

Na jaren twijfelen of ik weg zou gaan overgestapt vanwege totaal niet transparant zijn in maandelijkse kosten, eindafrekeningen etc, zijn echt niet te controleren als leek. Communicatie daarover ook zeer neerbuigend. Had bij verhuizing naar energiezuinigere woning met zonnepanelen, elektrisch koken ipv gas om aanbod gevraagd, moest ik meer gaan betalen als wat ik al deed in oude woning. Medewerker vond echt dat ze een goed aanbod had gedaan en ging niet in op bovenstaande. Tijd om Powerpeers definitief gedag te zeggen. Edit nav reactie: de medewerker die ik sprak om over een nieuw tarief dacht absoluut niet mee waardoor ik uiteindelijk hetzelfde heb opgegeven als wat ik bij de nwe leverancier had ingevuld waardoor ik idd de conclusie trok dat jullie duurder zijn. Heb meerdere keren aangegeven dat ze mij toch op mijn huidige gebruik een voorste zou moeten doen maar liep tegen een muur op. En wat betreft de transparantie: het zou überhaupt niet zo moeten zijn dat je medewerkers meerdere keren vragen moet stellen om inzicht te krijgen.

Powerpeers - Amsterdam
E K.
4/5

Update 29/06/23: begin juni mooi aanbod ontvangen voor 1-jarig contract met lage tarieven én met €100 bonus. Kijk, zo hou je je vaste klanten ook echt vast. Dus meteen afgesloten.
Terugleververgoeding is van 21 ct naar 11 ct gegaan. Ik heb nog geen leverancier gezien die t vorig jaar verhoogde (alleen verlagen). Terug naar 11ct lijkt een achteruitgang, maar ga maar andere leveranciers bellen; je komt of op 11 ct uit maar eerder zelfs lager, dus…
Informatie op online portal is nu goed. Via mobiel kan je t dan echter niet zien per dag, alleen per maand. Dus weergave het beste via pc/laptop.
T worden 5-sterren als Powerpeers met een goeie app komt. Dat is tegenwoordig wel essentieel/onmisbaar ivm verbruik enz.

Eerste review: Ben nu zo'n 4 jaar klant bij Powerpeers. Ik ben er alleen maar blij mee; terugleveringsvergoeding per sept 2022 21 ct, altijd goed contact met heldere informatie. Bij vaste contract van 3 jaar mooie welkomstbonus gehad. En nu met variabele contract nog steeds ok; tarieven zijn netjes (in vergelijking met andere leveranciers) en ben winter goed doorgekomen, maar ik verbruik ook erg weinig. Ik baal alleen dat ik de aanbieding in aug 2022 met 100 euro bonus voor 1 jaar contract niet heb genomen (oftewel: voor vaste klanten doen ze eea om ze te behouden). Hopelijk komt Powerpeers nog een keer met een mooie aanbieding voor me? Hint hint. Waarom dan geen 5 sterren? Informatie op online portal is een tijdlang niet duidelijk geweest en ik mis de Powerpeers app. Ook zou de telefonische bereikbaarheid beter kunnen (nu alleen 's ochtends bereikbaar van ma t/m do; vind ik echt niet meer van deze tijd).

Powerpeers - Amsterdam
Sebastiaan K.
1/5

Zeer slecht bedrijf. Ze sturen een email dat er nieuwe tarieven komen, in de email staan geen tarieven, enkel een link, op het moment dat ik de link in de email bekijk staan er nieuwe tarieven per 1 januari, dus neem ik aan dat de nieuwe tarieven gaan gelden per 1 januari.

Op 8 december blijkt ineens dat er dan al hogere tarieven gaan gelden, die men naar zeggen op de site had staan, maar al ruim voor 8 december al heeft verwijderd, maar welke toch gelden.

Men rekent dus tarieven die ik op moment van bekijken nergens had kunnen vinden. Klantenservice vindt dit ook een normale manier van handelen. Goede reden om een dergelijk bedrijf zo veel mogelijk te vermijden.

Powerpeers - Amsterdam
Jeroen K.
1/5

Ik kan mijn gas en elektriciteitsgegevens historie al geruime tijd niet online uitlezen. En als ik hen aanschrijf doen ze net of het iets tijdelijks is.

Update na 3 weken: En dan schrijven ze dat het komt omdat ik geen klant meer. Laat dat nu precies de reden zijn dat ik weg wil.

VERTROUW DE DATA DIE ZE JOU STUREN NIET. EN BETAAL PAS ALS JE ALLE DATA HEBT. VERGELIJK DEZE MET JE THERMOSTAAT WAARDEN (als je die hebt) OF HET KLOPT.

Powerpeers - Amsterdam
Nabulost
2/5

@Powerpeers Via een vriend die klant bij jullie is heb ik op 1-1-2023 een energiecontract bij jullie aangevraagd vanwege 1. Terugleververgoeding, 2. Vriendenkorting. Nu heb ik tot op heden nog geen contractbevestiging en ook ik kom op geen enkele wijze met jullie telefonisch dan wel per mail in contact… Gezien ik op 30-01 a.s. toch echt ga verhuizen verwacht ik een klantwordingsproces met meer duidelijkheid en service.. Ik begin mijzelf zorgen te maken of Powerpeers wel haar contractuele verplichtingen kan nakomen.. Graag een reactie en zorg aub voor opschaling op de klantenservice. Dit is onacceptabel voor een onboarding.. ik wil bijna alweer weg voordat ik überhaupt binnen ben….

Powerpeers - Amsterdam
p T.
1/5

Kreeg een rekening voor 29 kub gas en 136 kilowattuur 1000 euro ?

Go up