Priment - Rijswijk

Adres: J.C. van Markenlaan 3, 2285 VL Rijswijk, Nederland.

Specialiteiten: Consultant.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 45 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.3/5.

πŸ“Œ Locatie van Priment

Priment J.C. van Markenlaan 3, 2285 VL Rijswijk, Nederland

⏰ Openingstijden van Priment

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Priment is een consultancybedrijf gevestigd aan de J.C. van Markenlaan 3, 2285 VL Rijswijk, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in consultancy en heeft diverse diensten te bieden aan zijn klanten. De website van Priment is echter niet beschikbaar, dus voor nadere informatie dient men zich te wenden tot het telefonisch contactnummer, dat helaas niet verstrekt kan worden.

De specialisatie van Priment ligt voornamelijk in het bieden van consultancydiensten. Naast deze basispecialisatie biedt het bedrijf ook nog andere interessante gegevens. Zo is de parkeerfaciliteit voor rolstoelgebruikers aanwezig, wat het toegankelijk maken van het bedrijf voor iedereen tot doel heeft.

Het bedrijf Priment heeft op Google My Business een totaal van 45 recensies gekregen. Uit deze recensies blijkt dat de gemiddelde waardering van klanten 1.3/5 is. Dit cijfer wijst op een gemengde totale tevredenheid onder de klanten van het bedrijf. Het is belangrijk om hier rekening mee te houden wanneer men overweegt om diensten van Priment in te schakelen.

Samenvattend, Priment is een consultancybedrijf gespecialiseerd in diverse diensten. Met een parkeerfaciliteit voor rolstoelgebruikers toont het bedrijf zich inzetend voor toegankelijkheid. Uit de recensies op Google My Business blijkt echter een gemiddelde tevredenheid van 1.3/5, wat waarschuwt voor mogelijke klanttevredenheid. Voor verdere informatie over Priment dient men telefonisch contact op te nemen of langs te gaan naar de locatie aan de J.C. van Markenlaan 3 in Rijswijk, Nederland.

πŸ‘ Beoordelingen van Priment

Priment - Rijswijk
Bert D. V.
1/5

Ze bellen ongevraagd. Heb ze zes keer gevraagd hoe ze aan mijn naam en telefoonnummer komen.
Ik werd uitgelachen omdat ik mijn vraag bleef herhalen. Zeer onbeschoft en brutaal. Sta al jaren ingeschreven bij het bel-me-nietregister. Ze overtreden hiermee de wet.

Gedrag gemeld bij toezichthouder ACM Consuwijzer zodat ze mogelijk beboet kunnen worden.

Aan "winacties en enquΓͺtes" etc doe ik nooit mee. Ik deel mijn telefoonnummer alleen met vrienden en familie. Mijn gegevens zijn vermoedelijk illegaal door Priment verkregen

Priment - Rijswijk
Anne S.
1/5

Hangen een misleidend en leugenachtig verhaal op over dat zij een energiecontract voor mij geregeld zouden hebben. Dit is onjuist, want deze regel ik zelf. Het ergste vind ik dat men de suggestie wekt dat de energie goedkoper is geworden, en zij een contract met mijn huidige energieleverancier zeggen te kunnen regelen. Ik heb natuurlijk het recht van verzet gebruikt, en navraag gedaan bij mijn leverancier die aangaf geen zaken met hun te doen. Zij gaan hiermee aan de slag. Oppassen voor als je gebeld wordt, men overtreedt ook de recent ingegaan wet die ongevraagd bellen verbied als je geen klant bent, of bent geweest!

Priment - Rijswijk
Bianca W.
1/5

Ik werd door dit bedrijf gebeld met het verhaal dat zij eerder mijn energiecontract hadden geregeld en dat ze nu belden om te kijken of het nog goedkoper kon. (Zij hebben niet mijn huidige energiecontract geregeld!) De meneer in kwestie deed zich in eerste instantie voor alsof hij van mijn huidige energieleverancier was, later bleek dat hij alle gegevens van mij wilde hebben 'ter bevestiging' en hij zou wel even 'de wijziging doorvoeren'. De houding van deze meneer was ontzettend betuttelend. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik geen wijziging wenste en dat als hij een mooi aanbod had, hij deze aan mij mocht mailen. Wat een oplichters!

Priment - Rijswijk
hans K.
1/5

Vreselijk bedrijf. We hadden ons bedacht binnen de tijd de we kregen 2 weken.
Een maand later alsnog een factuur en DRINGEND VERZOEK om meter standen door te geven.
We hadden we al bevestiging via de mail dat we hadden geannuleerd.
En alsnog moesten we zelf erachter aan bellen.
Vervolgens werden we weer gebeld of we tevreden zijn met ons abonnement. Na het uitgelegd te hebben werden we opgehangen.

Doe geen zaken met dit onbetrouwbare bedrijf.
Hang op als ze bellen en waarschuw iedereen voor ze.

Priment - Rijswijk
Mandy S.
1/5

Hele nare manier van benaderen. Zich heel vriendelijk voordoen als jouw energie leverancier en vervolgens benoemen dat tarieven gunstig zijn veranderd, je moet alleen even een nieuw contract ondertekenen. Niet helemaal wetende dat je dan een contract van 3 jaar gaat tekenen bij een andere energie leverancier. Als ik vraag naar de 3 jaar op het contract krijg ik een leugen en wordt er omheen gedraaid.
Ik heb het proces niet afgerond en mijn eigen en 'nieuwe' energie leverancier gebeld. Klacht ingediend en ze hebben benoemd dat dit absoluut niet mag gaan op deze manier.
Priment is een tussenpersoon die een bonus verdiend als ze klanten werven. Blijkbaar moet dat op een geniepige manier van handelen, echt super onprofessioneel! Dat mensen dit soort werk doen en zichzelf nog in de spiegel durven aan te kijken, schandalig.

Priment - Rijswijk
Mark S.
1/5

Overtreden de wet door het belmenietregister te negeren. Beantwoorden de vraag hoe ze aan mijn gegevens komen met een leugen. Namelijk dat ik "klant" bij ze zou zijn. Ze bellen met verschillende netnummers (071, 040 etc).

Leugen nummer 2 van Priment: "Dit betekend dat je waarschijnlijk een keer hebt meegedaan een prijsvraag of een enquete. Je geeft dan toestemming dat wij je mogen benaderen."

Ik doe nooit mee aan prijsvragen en enquetes. Ik deel mijn nummer nooit. Met niemand. Ik heb een klacht ingediend bij ACM. Elke klacht vergroot de kans weer dat Priment een forse boete krijgt.

Priment - Rijswijk
Renate B.
1/5

Dit bedrijf belt ook personen die in het bel-me-niet-register geregistreerd staan en doet dan aan de telefoon de valse bewering dat zij eerder de energiecontracten voor je hebben afgesloten. Bah.

Priment - Rijswijk
Ryan J.
1/5

Als je namens "de leverancier" belt maar niet kan aangeven bij welke ik ben aangesloten dan is het bij voorbaat al kansloos.

Overigens staat er achter de gegevens van m'n bedrijf dat we niet wensen te worden benaderd voor telefonisch verkoop e.d.

Gelijk in m'n oor ophangen nadat ik het aangaf heeft ervoor gezorgd dat ik heb besloten om deze review te schrijven.

Als je +31308906033 ziet, bespaar jezelf dat gedoe en neem niet op.

Go up