Saniweb - Waalwijk

Adres: Van Harenstraat 1, 5145 RH Waalwijk, Nederland.
Telefoon: 416791005.
Website: saniweb.nl.
Specialiteiten: Magazijn, Sanitairwinkel.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2745 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

Locatie van Saniweb

Saniweb, gevestigd op Adres: Van Harenstraat 1, 5145 RH Waalwijk, Nederland, is een uitstekend bedrijf dat gespecialiseerd is in Magazijn en Sanitairwinkel. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met een rolstoeltoegankelijke parking en heeft telefoonnummer 416791005 voor directe communicatie.

Op de website: saniweb.nl vindt u alle informatie over hun producten en diensten. Het bedrijf heeft 2745 beoordelingen op Google My Business met een gemiddelde mening: 4.5/5. Dit getuigt van hun betrouwbaarheid en goede service.

Bij Saniweb vindt u een uitgebreide collectie sanitairproducten en advies van experts. Het bedrijf heeft een ruim en gemakkelijk toegankelijk pand waar u comfortabel hun producten kunt bekijken en uitproberen.

De locatie van Saniweb in Waalwijk is ideaal voor klanten uit de regio. Het bedrijf is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en er is genoeg parkeergelegenheid in de buurt.

Als u op zoek bent naar een betrouwbaar en professioneel sanitairbedrijf, dan is Saniweb een aanrader. Het bedrijf biedt een uitgebreide selectie producten en diensten en hun experts helpen u graag verder met alle vragen en advies dat u nodig hebt.

Onze aanbeveling: Bezoek de website van Saniweb en neem contact op voor meer informatie over hun producten en diensten. Het bedrijf antwoordt graag op al uw vragen en helpt u verder met alle benodigde informatie.

Beoordelingen van Saniweb

Saniweb - Waalwijk
Chi Kin Eric Ng
1/5

ik heb via Saniweb een volledige badkamerinrichting besteld. Helaas constateerden de monteurs onlangs een defect aan de wastafel toen deze geïnstalleerd zou worden. Aangezien er door ruimtegebrek bij levering geen mogelijkheid was om de goederen direct uit te pakken, is dit defect pas later aan het licht gekomen. Saniweb weigert enige medewerking defecten werden, hierbij dus ook niet vergoed of gecompenseerd!

Ik begrijp dat Saniweb een beleid hanteert waarbij defecten binnen 5 dagen gemeld moeten worden, maar dit was niet duidelijk gecommuniceerd bij de levering. Daarnaast heb ik als consument recht op een product dat deugdelijk is en voldoet aan de verwachtingen, zoals vastgelegd in de wettelijke garantie en het conformiteitsbeginsel, volgens het Nederlands consumentenrecht. Dit recht vervalt niet na een bepaalde periode, zeker niet wanneer het defect niet direct zichtbaar was bij levering.

Saniweb - Waalwijk
Harry van Zijl
4/5

Levering was perfect
De tekening om in elkaar te zetten nog slechter dan van ikea.
Iemand die het voor de eerste keer in elkaar zet zal er niet uitkomen.
De douchecabine zelf overigens is top kwaliteit

Saniweb - Waalwijk
Edwin Bodegom
5/5

Zeer tevreden met het resultaat en de service!

We hadden de uitdaging om een zeer kleine badkamer in te richten, maar dankzij het meedenken van het team is dit fantastisch gelukt. In de winkel namen ze echt de tijd om mee te denken over de indeling en het kiezen van de juiste materialen en tegels. Alles werd met zorg besproken en afgestemd op onze wensen.

De materialen zijn keurig op tijd geleverd door uiterst vriendelijk personeel. Zelfs de nalevering verliep vlekkeloos. We zijn erg tevreden over de service en het eindresultaat!

Fam. Vijfvinkel-Bodegom

Saniweb - Waalwijk
Matthijs ten Hoor
1/5

Bestel hier geen producten! Niet te vertrouwen. Is niet de volgende dag in huis!!

Maandag een douchekraan besteld op basis van “voor 23:59 uur besteld, morgen in huis.”

Het is nu woensdagavond en het product is vandaag pas verzonden. En het komt dus morgen of vrijdag pas binnen.

Het heeft niet met DHL te maken maar het is gewoon pas 2 dagen later verzonden.

Dus zeer misleidend helaas. Wij zitten nu zonder douche en de aannemer zonder wat gedaan te hebben terug naar huis. Waar kan ik deze kosten declareren?

Gebeld en te woord gestaan door een dame. Ze kunnen niets doen om het goed te maken. Ze maakte niet eens haar excuses. Ze reageerde heel gelaten alsof het dagelijkse kost is.

Dat dit nog bestaat?! Wees gewaarschuwd!

Ik ga een klacht indienen bij reclamecode.nl van Rijksoverheid.

Saniweb - Waalwijk
Joyce Zuidam
5/5

Een Laufen toilet-duoblok besteld en zelf opgehaald de volgende dag. Persoonlijk contact met Jeroen, gestart via de site-chat, was zeer prettig. Spul stond klaar en we werden zelfs geholpen met tillen. Dikke pluim, goede service (en de artikelen zijn van zeer goede kwaliteit). Oftewel: wij zijn een tevreden klant en komen terug.

Saniweb - Waalwijk
Arend
1/5

Titel: Zeer teleurstellende aftersales en gebrek aan klantgerichtheid

Als het mogelijk was om minder dan één ster te geven, had ik dat gedaan. Mijn ervaring met Saniweb was ronduit frustrerend en hun aftersales verdient absoluut geen pluim. Wij hadden een wastafelmeubel besteld dat beschadigd was aan de zijkant. Tot onze verbazing was er geen schade aan de doos, waardoor het probleem volgens Saniweb bij de fabrikant lag. Dit betekende dat wij zelf moesten wachten op een oplossing en hier ook nog eens meerdere keren achteraan moesten bellen. Het hele proces was omslachtig en totaal niet klantvriendelijk.

Het meest frustrerende was de tijd die het kostte om überhaupt een reactie te krijgen. Terwijl we middenin een badkamerverbouwing zaten, mochten we maar liefst 1,5 week wachten op een terugkoppeling. Een telefoontje vanuit onze kant bleek noodzakelijk, want van initiatief vanuit het bedrijf was nauwelijks sprake. Uiteindelijk, op 12 september, gaven ze akkoord voor een nieuwe levering. Tot mijn verbazing werd zonder enige excuses of begrip meegedeeld dat de levering pas op 26 september zou plaatsvinden.

Wat me vooral tegen de borst stuitte was de onverschilligheid van de medewerker aan de telefoon. Tijdens een gesprek verwacht je tenminste enige vorm van empathie of begrip, vooral wanneer het om een probleem gaat dat door het bedrijf zelf is veroorzaakt. Maar helaas, de medewerker was kil en stoïcijns. Alsof klanttevredenheid totaal geen prioriteit is bij Saniweb.

Op hun website pronken ze met snelle levering: binnen twee werkdagen, beloven ze. Maar in de praktijk laten ze je rustig twee weken wachten op een vervangend onderdeel, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Pas na veel aandringen werd eindelijk de optie voorgesteld om een compleet nieuw meubel te sturen. Dát is service, maar waarom moet de klant hier zo hard voor vechten? En zelf met deze oplossing komen?

Deze hele ervaring heeft mijn vertrouwen in Saniweb zwaar aangetast. Normaal schrijf ik nooit reviews, maar voor dit bedrijf maak ik graag een uitzondering. Hopelijk verbetert de aftersales in de toekomst, maar voor nu zou ik iedereen afraden hier iets te kopen.

Saniweb - Waalwijk
maravsdying
1/5

Wat een slechte service. Niet bestellen hier!!!
Zo te lezen hebben meer mensen dit meegemaakt!!
Ik wacht al een week op de levering die de volgende dag bezorgd zou worden. En niet eens de moeite doen om een nieuwe pakket op te sturen! ik wacht nog steeds, en dan is het niet te annuleren voor levering. Terwijl dit letterlijk op de website staat, voor levering mag de klant kosteloos annuleren!!! Alles op retour aangemeld!

Saniweb - Waalwijk
Sabine
1/5

kraan van grohe besteld op 19/08 die voorradig was op de website , netjes betaald en de volgende dag een mail ontvangen dat de kraan pas "21/10" weer op voorraad was en dan bezorgd ging worden! ik heb dezelfde middag telefonisch contact gehad en mijn order geannuleerd, mijn eigen kraan is defect en ik kan dus niet tot oktober wachten op de nieuwe.Maar ik heb nog steeds geen mail met de annulatie ontvangen en dus ook geen terugbetaling ontvangen.

Go up