- GroeneKracht Nederland
- Rijswijk
- Sunnygreen - Rijswijk
Sunnygreen - Rijswijk
Adres: Diepenhorstlaan 2Z006, 2288 EW Rijswijk, Nederland.
Telefoon: 850604712.
Website: sunnygreen.nl
Specialiteiten: Leverancier van apparatuur voor zonne-energie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 50 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.7/5.
π Locatie van Sunnygreen
β° Openingstijden van Sunnygreen
- Maandag: 05:00β22:00
- Dinsdag: 05:00β22:00
- Woensdag: 05:00β22:00
- Donderdag: 05:00β22:00
- Vrijdag: 05:00β21:00
- Zaterdag: 08:00β20:00
- Zondag: 09:00β18:00
Zeker, hier is een tekst over Sunnygreen, geschreven in een vriendelijke, formele toon en in de derde persoon, met de gevraagde informatie en
π Beoordelingen van Sunnygreen
Mesut S.
Transparant, Kwalitatief, Betrouwbaar, Fexibel en korte levertijden.
Afgelopen week hebben de heren van Sunnygreen een mooie zonnepaneleninstallatie geplaatst. De heren van Sunnygreen zijn goed bereikbaar en hebben ons geadviseerd vanaf het voortraject tot aan de installatie. Eveneens zijn ze na de installatie goed bereikbaar voor eventuele vragen.
Sunnygreen gebruikt enkel producten met hoge kwaliteit. De tier 1 panelen hebben de hoogste rendementen en zien er ook nog mooi uit(full black panelen). Ook hebben we gekozen voor een kwalitatief hybride omvormer waarop ik in de toekomst batterijen kan aansluiten, aangevuld met optimizers.
We zijn erg tevreden met de installatie. De installatie is nauwkeurig geplaatst zoals vooraf tezamen uitgetekend. Aangezien ik zo efficient mogelijk gebruik wilde maken van mijn dakoppervlakte was dit voor mij een van de belangrijkste factoren.
Met dank aan Sunnygreen heb ik een dak vol zonnepanelen en is mijn woning nul-op-de-meter.
Mesut K.
Ik kan dit bedrijf niet genoeg aanbevelen! Van begin tot eind was het proces van het plaatsen van mijn zonnepanelen simpel en stressvrij. Het team was professioneel, vriendelijk en zeer deskundig, en ze deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat ik volledig op de hoogte was van elke stap in het proces. Het resultaat is dat ik nu een prachtige set zonnepanelen op mijn dak heb, die efficiΓ«nt en probleemloos werken. Als je op zoek bent naar een betrouwbaar en hoogwaardig bedrijf voor zonne-energie, dan is dit de juiste keuze!
Adrian D. B.
Helaas werden we de eerste installatie dag pas laat gebeld dat ze vanwege de regen niet kwamen maar bij de herkansing is alles netjes binnen 1 dag gelegd en aangesloten, inclusief de vervanging van een groepenkast. Alles netjes weer opgeruimd en na 1 week ook de salderings registratie verzorgd. Prima werk met competente monteurs!
Jesper V. G.
Waar is het mis gegaan met SunnyGreen?...
Naar aanleiding van het goede eerste contact en de vele goede recensies op google hebben wij voor Sunnygreen gekozen.
Op dit moment hebben we daar erg veel spijt van. Hieronder zal ik het een en ander toelichten en het volledige verhaal vertellen.
In het begin zouden de zonnepanelen gelegd worden op 4 maart 2024. Hiervoor zijn we toen op 3 maart om 21:00 gebeld om de afspraak te verzetten wegens het uitvallen kan een collega, dit kan uiteraard gebeuren en was ook geen probleem.
De afspraak is toen verzet naar 14 maart. Op 14 maart belden er 2 mannen aan die de zonnepanelen kwamen leggen, echter spraken zij geen Engels en geen Nederlands. De mannen zijn zo'n 30 minuten bezig geweest om er toen achter te komen dat zij niet het juiste materiaal bij hadden om de zonnepanelen te leggen. Ze hebben toen alles in ons tuinhuisje gedumpt (zonnepanelen, omvormers, bevestigingsmateriaal en bekabeling) en zijn toen weer vertrokken.
Toen is de afspraak wederom verzet, dit keer naar zondag 17 maart.
En nu begint het gedoe...
Op zondag 17 maart kwamen er weer 2 mannen aan de deur, geen Engels, geen Nederlands je kent het verhaal.
De mannen zijn begonnen met het leggen van de zonnepanelen op het dak. Daarbij is 1 dakpan kapotgegaan maar dat nemen we nog voor lief.
Toen de panelen eenmaal op het dak lagen, en er 2 gaten geboord zijn in ons dak om de kabel aan te sluiten, kwam men erachter dat de kabel niet via de (tijdens de schouw bepaalde weg) gelegd kon worden. Oftewel: 2 gaten in ons dak voor niks.
Toen moest er bepaald worden hoe de kabel dan gelegd kon worden, hiervoor werd lang en heftig gebeld en gegoogeld. Met als resultaat: Nog 2 extra mannen aan de deur die, ja raad het al, geen Engels en geen Nederlands konden.
Ik moet zeggen dat het wel een plaatje was toen er letterlijk 30 minuten lang 4 mannen tegelijk onze meterkast in aan het staren waren op zoek naar een oplossing. Die oplossing werd uiteindelijk gevonden. Blijkbaar kan je stroom terug leveren via de groep van de wasmachine. (ik heb hier geen verstand van maar vind het een raar verhaal).
Om de kabel bij de wasmachine te krijgen moet er uiteraard weer een gat in het dak worden geboord. Het eerste gat was blijkbaar niet goed, dus toen is er nog een tweede gat geboord, dus nu al 3 gaten in ons dak voor niks.
De kabel is toen naar binnen gehaald via het gemaakte gat (wat er overigens niet uit ziet) en zou later aangesloten worden, ofwel vandaag of morgen. Hier hebben wij voor meer dan een week niks van gehoord.
De mannen vonden het goed zo en besloten te vertrekken. Ze lieten daarbij een grote rotzooi achter, zowel de zolder, als de tuin en de overkapping lagen vol met peuken en ander materiaal.
Ik ben toen zelf via het zolderraam even op het dak gaan kijken om te zien hoe de panelen gelegd zijn en constateerde het volgende:
-De plek waar de kabel het huis naar binnen gaat steekt een stuk isolatie naar buiten, als dit nat wordt hebben we een lekkage.
-De kabel ligt op de dakpannen wat niet goed is
-De bekabeling tussen de panelen is niet netjes bevestigd waardoor ook die kabels de dakpannen raken
-De overgebleven stukken tiewraps zijn in de goot gegooid en dat vonden ze blijkbaar prima.
Het is voor mij een raadsel dat dit bedrijf uberhaupt 1 positieve review heeft. Mogelijk is het overgenomen door een andere partij en toen helemaal in de soep gelopen.
Zij hebben ook enige tijd volgehouden dat ze aangesloten waren bij InstallQ en voerde zelfs het keurmerk op hun website. Dat keurmerk is inmiddels verdwenen. Dus dat zegt genoeg.
Verder wil ik nog vermelden dat bovenstaande mijn ervaring en mening is.
Elke V. Z.
Zeer te spreken over de diensten van Sunny Green. Zeer klant gericht, vriendelijk en leveren goede kwaliteit. Wij hebben een lastig dak voor het plaatsen van zonnepanelen. Ze hebben hun uiterste best gedaan om de panelen binnen een dag te plaatsen. Het maakte niet uit dat ze tot 21:00h moesten doorwerken om de klus te klaren. Hierna werd alles keurig opgeruimd!
Bart F.
Ongelofelijk dat het nog bestaat in de zonnepaneel business..... Klantvriendelijkheid!
Deze bedrijven hebben het erg druk maar toch nemen ze bij Sunnygreen de tijd om een goed advies te geven, spullen erg snel klaar te hebben liggen voor afhaal en ook nog te assisteren bij het laden.
Fijne ervaring, ik heb een volgende uitbreiding al weer besteld bij SunnyGreen!
Het is toch veel geld voor een paar panelen op je dak, dan geef ik het liever uit bij een bedrijf die ik het ook gun en waar je 'waar' krijgt voor je geld.
Ps tip; het afhaaladres is anders dan het kantooradres π
A O.
Super bedrijf, wat ze beloven maken ze waar
Goed geadviseerd door Leon, goed gecommuniceerd wat wel en niet kan. Ook wat ze beloven maken ze waar. Netjes opgeleverd en denken goed mee om alles te installeren. top bedrijf ik zou iedereen aanraden .
Michael W.
Alles netjes en supersnel geleverd. Lagen er binnen 3 weken na akkoord op. Scherpe prijs, vakkundig gelegd en begeleid in alles. Raad het iedereen aan om bij Sunnygreen je zonnepanelen te bestellen.
Duurzaam Advies&Installatie Groep - Rijswijk
Volle Evangelie Gemeente Rijswijk - Rijswijk
Rijswijk - Rijswijk
Gemeente Rijswijk - Rijswijk
GE Nederland BV / Steam Power - Rijswijk
SMC Movement - Rijswijk
Devidend - Rijswijk
Hout Vandaag - Rijswijk
Hoornbrug - Rijswijk
Rijswijkse Golfshop - Rijswijk
Picfee - Rijswijk
Beyer loodgieters- en Onderhoudsbedrijf - Rijswijk
IFS audiovisueel - Rijswijk