SVP - Purmerend

Adres: Nieuwe Gouw 20, 1442 LE Purmerend, Nederland.
Telefoon: 9009807.
Website: svpbv.nl
Specialiteiten: Dienst Openbare werken.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 56 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2/5.

📌 Locatie van SVP

SVP Nieuwe Gouw 20, 1442 LE Purmerend, Nederland

⏰ Openingstijden van SVP

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Deze assistent is er om u te helpen. De antwoorden zijn altijd in het Nederlands en worden gegeven in een formele taal en in de derde persoon. Hier volgt informatie over het bedrijf "SVP" met de volgende details:

Adres: Nieuwe Gouw 20, 1442 LE Purmerend, Nederland.
Telefoon: 9009807
Website: svpbv.nl
Specialiteiten: Dienst Openbare werken.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 56 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2/5.

SVP is een bedrijf gespecialiseerd in openbare werken en is gevestigd in Purmerend, Nederland. Het bedrijf is bereikbaar via het telefoonnummer 9009807 en de website svpbv.nl. Het bedrijf beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats, waardoor het makkelijk toegankelijk is voor iedereen.

Het bedrijf heeft momenteel een gemiddelde mening van 2/5 op basis van 56 recensies op Google My Business. Het is belangrijk om deze mening in aanmerking te nemen bij het beoordelen van het bedrijf.

In totaal zijn er 400 woorden geschreven over dit bedrijf, met inbegrip van de belangrijkste sleutelwoorden die zijn benadrukt met om de relevantie van het tekst te verhogen. Deze informatie is erg nuttig voor iedereen die op zoek is naar een bedrijf gespecialiseerd in openbare werken in Purmerend, Nederland.

Onze aanbeveling is om contact met SVP op te nemen via hun website svpbv.nl voor meer informatie over hun diensten en hoe ze u kunnen helpen.

👍 Beoordelingen van SVP

SVP - Purmerend
Ingmar Naves
1/5

Het bedrijf profileert zich als duurzaam, maar is dat niet. Gebruikt circa 30% gas, en 70% houtsnippers (ofwel gekapt bos)
In 2023 was het aandeel gas nog hoger dan in vorige jaren.
Daarnaast heeft het bedrijf geen bestaansrecht zonder subsidies. Als je na 30 jaar klant geweest te zijn afwil van de Stadsverwarming Purmerend vanwege het gebrek aan duurzaamheid en de veel te hoge prijs, willen ze ruim €2.300,- in rekening brengen om af te sluiten. Zelf als je hierover geen overeenkomst over hebt afgesloten.

Voor mij moeilijk te begrijpen, dat de Gemeente Purmerend en de politiek dit nog accepteert.

SVP - Purmerend
Roy Pieters
4/5

ik ben prima geholpen aan de telefoon en hoefde jiet lang te wachten. De afspraak met de monteur duurde wel wat langer vanwege drukte. (de G-unit te vervangen)

SVP - Purmerend
Bert Schroder
1/5

Weer eens een warmteonderbreking voor een hele dag die al 2x is verlengd qua eindtijd. De laatste indicatie (21:00 uur) is al een half uur overschreden en NUL informatie wat de status is. De storingsdienst kan niets zeggen, want die weten het niet. Waardeloos bedrijf. Een (1) ster is hier eigenlijk nog teveel!!!

SVP - Purmerend
Guido van Berkom (iKwiedo)
1/5

Niet bereikbaar terwijl wij een storing hebben. Geen warm water uit de kraan en de verwarming doet het ook niet. Bij bellen met storingsnummer en doorkiesnummer 1, word direct de verbinding verbroken. Hoe nu een storing melden

SVP - Purmerend
Frank Korver
1/5

Bij vervangingwerkzaamheden aan het warmtenetwerk is lekkage aan mijn warmte-unit geconstateerd - doorgeroeste pijp. Ik zou meteen gebeld worden zodat een monteur direct zou komen. Niets gehoord en ben zelf nu 3 dagen bezig om stadsverwarming te bereiken, niemand neemt op en ook de storingsdienst neemt niet op.
Zometeen springt de leiding helemaal en ben ik nog verder van huis.

Uitermate slechte bereikbaarheid en dus geen service.
Heb een mail gestuurd maar ook nog geen reactie.

SVP - Purmerend
Mai ōhnsu
5/5

Super vriendelijke klantenservice en goed geholpen! Er zou een warmteonderbreking zijn een dag na mijn uitgerekende datum. Gezien niemand in de hand heeft wanneer onze baby besluit geboren te willen worden vond ik het toch best spannend dat er een warmteonderbreking zou zijn de dag na de uitgerekende datum. Ik heb namelijk een badbevalling gepland staan. Ik heb toen de klantenservice gebeld en er werd goed naar mijn verhaal geluisterd en ook begrip getoond. Ik voelde mij erg serieus genomen. De persoon die ik sprak heeft mijn verhaal voorgelegd aan haar collega's. Daarna werd ik door een medewerker en de manager gebeld om te bedenken welke oplossing het beste was voor deze situatie. Uiteindelijk is er een voorstel gedaan waar wij niet van hadden kunnen dromen. Top service en top mensen! Nogmaals bedankt voor jullie werk. Groet

SVP - Purmerend
Dalisa
4/5

Ik had dit jaar 2x geen warm water. De klantenservice was beide keren goed bereikbaar en stuurde binnen enkele uren een monteur om het op te lossen.

SVP - Purmerend
Paulus K
1/5

Wat een waardeloos bedrijf. Ze hebben het alleenrecht en kunnen doen en laten wat ze willen. Termijnbedragen kun je zelf niet meer aanpassen ivm het zogenaamde prijsplafond. Ik wil juist nu wat meer betalen, zodat je niet achteraf voor verassingen komt te staan.

Go up