The Schippers Group - Hapert

Adres: Smaragdweg 60, 5527 LB Hapert, Nederland.
Telefoon: 497339787.
Website: schippers.nl
Specialiteiten: Veehouderij, Groothandel voor landbouwproducten, Leverancier van melkveehoudersbenodigdheden.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Genderneutraal toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 31 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van The Schippers Group

The Schippers Group Smaragdweg 60, 5527 LB Hapert, Nederland

⏰ Openingstijden van The Schippers Group

  • Maandag: 08:00–17:30
  • Dinsdag: 08:00–17:30
  • Woensdag: 08:00–17:30
  • Donderdag: 08:00–17:30
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een tekst die voldoet aan de eisen, waarin The Schippers Group wordt gepresenteerd in een formele en behulpzame stijl, met de gevraagde details en

👍 Beoordelingen van The Schippers Group

The Schippers Group - Hapert
C S.
5/5

Rondleiding gehad 😄 heel interessant ❣️ Geweldig🤩

The Schippers Group - Hapert
Demas K.
3/5

Ik wilde bedrukte nekplaten bestellen, dacht dit gemakkelijk via de webshop te kunnen doen. Hier staat echter vermeld dat dit product alleen telefonisch of per mail kon worden besteld. Dus ik stuur een mail met productfoto en wensen (kleur, aantallen, nummers). Besteld denk je dan? Nee, ik moet eerst weer naar de site een account aanmaken, dan opnieuw de bestelling mailen en dan ontvang ik een factuur. Ik heb gemaild dat ik geen account wil aanmaken, maar graag direct een factuur ontvang en betaal 'Je kunt niet bestellen zonder account', krijg ik letterlijk gemaild, als enige tekst. Een lesje klantvriendelijkheid/klantenbinding zou geen luxe zijn. Ik heb elders besteld, met 2 klikken op de muis.

*Review verhoogd naar 3 sterren vanwege de positieve reactie hieronder.

The Schippers Group - Hapert
Joram H.
1/5

Waterbak besteld met 17 werkdagen levertijd. Na 29 werkdagen nog niets geleverd gekregen, alleen een excuus dat door corona uitgestelde levertijd van begin Juli niet gehaald is.

Geen proactieve berichtgeving als iets vertraagd is en weinig begrip in de mail.

Had ik het achteraf maar ergens anders besteld.

Initiële leverdatum, uitgestelde leverdatum en daarop uitgestelde leverdatum niet nagekomen, zonder enig bericht.

The Schippers Group - Hapert
maestro P. D.
5/5

Prima bedrijf, zout besteld voor de tuin. Zeer scherp geprijsd. Lage verzendkosten. Kreeg netjes een belletje van de chauffeur waar het afgeleverd mocht worden. Prettige klantenservice.
Ga hier zeker vaker bestellen.

The Schippers Group - Hapert
lida V.
5/5

Heel tevreden over de geboden service!

The Schippers Group - Hapert
D B.
1/5

Klompen van merk svenvik besteld op 30/4/20 bij MS Schippers. Twee maanden na levering scheurt het houten voetbed in rechter klomp. Mijn leven lang klompen gehad om in de tuin te lopen en naar de dieren toe. Draag het dus slechts 15min per dag. Nog nooit eerder meegemaakt, dus contact opgenomen met MS Schippers. Klacht /garantie wordt afgewezen, ik mag genoegen nemen met 50%korting op nieuwe set klompen of tegoedbon..... Klantenservice heeft MS Schippers nog niet van gehoord, afhouden van klanten zijn ze ster in. Geen zaken mee doen is mijn advies!!

The Schippers Group - Hapert
Margit V. K.
1/5

Slechte service! Geen info over veel later te leveren produkten, oormerken niet bijgeschreven op scanlijst, al ruim 2 weken aan t wachten op creditbedrag kortom eens maar noooit meer!

The Schippers Group - Hapert
Jeroen V. P.
5/5

Fantastisch! Alle oplossingen onder één dak.

Go up