Timmer Duurzaam & Groen - Ede

Adres: Monroedreef 30, 6716 MB Ede, Nederland.
Telefoon: 318848798.
Website: timmer-duurzaam.nl.
Specialiteiten: Zonne-energiebedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1/5.

Locatie van Timmer Duurzaam & Groen

Timmer Duurzaam & Groen is een zonne-energiebedrijf dat zich bevindt op Monroedreef 30, 6716 MB Ede, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in duurzame en groene oplossingen voor energie. Met een gemiddelde mening van 1/5, gebaseerd op 1 recensie op Google My Business, is er nog verbeteringspotentieel, maar het kan een goede keuze zijn voor iemand die op zoek is naar duurzame energieoplossingen.

Timmer Duurzaam & Groen beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking, maak het makkelijk toegankelijk voor iedereen. Het bedrijf heeft een telefoonnummer 318848798 en een website timmer-duurzaam.nl waarop je meer informatie kunt vinden over hun diensten en producten.

Als je op zoek bent naar een zonne-energiebedrijf in de buurt van Ede, is Timmer Duurzaam & Groen een goede optie om te overwegen. Ze bieden duurzame en groene oplossingen aan voor energie en zijn gemakkelijk toegankelijk voor iedereen. Hoewel er verbeteringspotentieel is op basis van de gemiddelde mening van 1/5, kan het bedrijf toch een goede keuze zijn voor iemand die op zoek is naar duurzame energieoplossingen.

We raden aan om contact op te nemen met Timmer Duurzaam & Groen via hun website timmer-duurzaam.nl voor meer informatie over hun diensten en producten. Het bedrijf heeft een telefoonnummer 318848798 en een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, waardoor het makkelijk toegankelijk is voor iedereen. Onthoud dat je altijd verschillende opties moet vergelijken voordat je een beslissing neemt, maar Timmer Duurzaam & Groen is zeker een bedrijf dat je in overweging moet nemen.

Beoordelingen van Timmer Duurzaam & Groen

Timmer Duurzaam & Groen - Ede
Henk Buma
1/5

Timmer heeft een Enphase systeem geïnstalleerd in Elst. Het systeem had een storing. Op herhaald verzoek van de eigenaar heeft Timmer niet gereageerd. Ook niet na onze oproepen. Ze blijken onbereikbaar.
Na ons onderzoek bleek Timmer er een puinhoop van te hebben gemaakt:
- panelen op plat dak dat zeer zeker ongeschikt was voor de extra dakbelasting
- Enphase micro-omvormers aan de paneelrand opgehangen zonder gebruik van de juiste bevestigingsmethode
- Kabels niet bevestigd, maar los op het dak
- Kabeldoos niet afgesloten en los op het dak
- De Envoy standard bleek 'opgeblazen'
- In de kabeldoos was kortsluiting ontstaan als gevolg van water in de doos, fasedraad doorgebrand
- De onderconstructie is niet geaard, hetgeen verplicht was en is ten tijde van de installatie
- Volgens de ingevoerde data in het Enphase systeem liggen de panelen plat op het dak en dat is niet zo. Bovendien klopt de paneel orriëntatie niet, maar als ze plat liggen maakt dat niet uit immers ...
- De omvormers zijn luk-raak toegewezen aan de panelen zodat elke informatie over problemen nutteloos is zonder alle panelen op te lichten. Dat is dus precies niet de bedoeling van omvormers (of ook optimizers) per paneel.
- De Envoy moet volgens de installatie instructie worden aangesloten op een andere groep dan de PV panelen in de meterkast of PV verdeler. Dat is niet gedaan. Waarschijnlijk daarom is die 'opgeblazen' als gevolg van kortsluiting in de lasdoos. Timmer had verzuimd de 2 afsluitingen voor de schroefgaten in die lasdoos aan te brengen, en bovendien lag die doos in het water op het dak.

Ook Timmer krijgt als installateur van Enphase (en ook SolarEdge e.a.) meldingen van storingen bij systemen van al hun klanten. Met die meldingen doen ze bij Timmer dus niets. Ze bewaken dus niet de door hun geïnstalleerde system en zijn zelfs niet bereid om te reageren op oproepen van klanten of collega installateurs, terwijl je mag verwachten dat de installateur eerder in actie komt dan de klant zelf!

Go up