UnitedConsumers - Eindhoven

Adres: Luchthavenweg 20, 5657 EB Eindhoven, Nederland.
Telefoon: 402350560.
Website: unitedconsumers.com.
Specialiteiten: Consumentenadviescentrum, Autoverzekering, Mobiele-telefoonwinkel, Energieleverancier, Ziektekostenverzekeraar.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2590 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

Locatie van UnitedConsumers

UnitedConsumers, gevestigd op Luchthavenweg 20, 5657 EB Eindhoven, Nederland, is een uitstekend consumptieadviescentrum dat zich richt op het bieden van betrouwbare en onafhankelijke adviezen aan consumenten. Het bedrijf verleent diensten op het gebied van autoverzekering, mobiele-telefoonwinkel, energieleverancier en ziektekostenverzekeraar. Met een gemiddelde beoordeling van 4.5/5, gebaseerd op 2590 recensies op Google My Business, is UnitedConsumers een vertrouwd en gerespecteerd bedrijf in de industrie.

Een van de belangrijkste karakteristieken van UnitedConsumers is hun focus op duurzame en betaalbare oplossingen voor hun klanten. Het bedrijf onderzocht en vergelijkte grondig de markt om de beste producten en diensten aan te bieden. Hun website (unitedconsumers.com) is een uitstekende bron van informatie voor consumenten die op zoek zijn naar objectieve en betrouwbare adviezen.

Een andere belangrijke reden waarom klanten kiezen voor UnitedConsumers is de toegankelijkheid van hun locatie. Het gebouw is rolstoeltoegankelijk, met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen. Dit maakt het gemakkelijk voor iedereen om toegang te krijgen tot hun diensten en producten.

Wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare en onafhankelijke bron van consumentenadviezen, is UnitedConsumers een uitstekende keuze. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten en producten aan, met een focus op duurzaamheid en betaalbaarheid. De positieve recensies en hoge beoordelingen van het bedrijf zijn een bewijs van hun betrouwbaarheid en kwaliteit.

Onze aanbeveling: Als je op zoek bent naar meer informatie over UnitedConsumers of een persoonlijk advies nodig hebt, ga dan naar hun website (unitedconsumers.com) of neem contact op via hun telefoonnummer (+402350560). Het team van UnitedConsumers staat altijd klaar om je te helpen en te adviseren over de beste opties voor jouw situatie.

Beoordelingen van UnitedConsumers

UnitedConsumers - Eindhoven
Kirsten Van Zanten
2/5

Afgelopen jaar stroom en energie afgenomen. Beperkt inzicht in financiële consequenties van de verbruikte stroom en energie. Na eenmaal voorschot zelf te hebben aangepast moet je vervolgens eea handmatig berekenen om bij te houden of je nog 'in de pas loopt' .
Let daarnaast op dat als je je maandelijks overzicht in de app ontvangt je na opzegging geen inzage meer hebt. Ze sturen nog wel een mail dat het klaar staat maar je kunt niets meer zien. Hun reactie is dat ze dit wettelijk niet verplicht zijn en je geen klant meer bent.

UnitedConsumers - Eindhoven
Ger Donks
3/5

Ben zeer ontevreden over de hoge terugleveringskosten per dag van €0,98835 en de vaste leveringskosten per dag van €0,52896 is ook erg hoog! Dat allemaal door aanschaf van mijn zonnepanelen in januari 2021. Toen zou de salderings regeling in 2025 t/m 2031 afgebouwd worden. Inmiddels zijn de spelregels zo veranderd dat ik me toch wel in de maling vind zijn genomen! Heb met eigen spaargeld die panelen aangeschaft ook om het milieu te sparen wat nog een goede reden is! Als er volgende keer een leverancier is , die voordeliger voor mij is, stap ik zeker over! Nogmaals vind ik dat mijn zonnepanelen me erg veel geld zijn gaan kosten door andere spelregels die iedere keer worden verzonnen, sinds mijn aanschaf hiervan!!! Met vriendelijke groet, de heer G. Donks uit Schiedam

UnitedConsumers - Eindhoven
Franko Henkel
2/5

Niet alleen united consumers maar de meeste verzekeraars betalen de overstap boetes niet meer. Wat weer eens laat zien hoe bedrijven proberen de burgers elke cent uit de broekzak te trekken. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar je hoeft niet heel lang tegen een robot te praten dat is dan een plus punt

UnitedConsumers - Eindhoven
Carla Koetstra
1/5

Onfatsoenlijke medewerker ik was al voorzien van een nieuwe energie maatschappij dit had ik hem verteld maar hij wilde alsnog zijn verhaal vertellen bleef aanhouden met leugens en niet waarheden over deze nieuwe maatschappij om mij maar te laten weten dat ik de verkeerde keuzes had gemaakt hij bleef stug aanhouden op een gegeven moment heb ik opgehangen!
Nooit meer iets met deze United Consumers of beter gezegd Oplichters te maken willen hebben!!

UnitedConsumers - Eindhoven
Allyson V
1/5

Zeer ontevreden over de gang van zaken bij United Consumers, het duurt 1 maand (na aanvraag) voordat ons contract start in plaats van na de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Bij het spreken van de frontoffice en de backoffice wordt er steeds een spoedaanvraag benoemt terwijl er geen sprake zou moeten zijn van een spoedaanvraag. Communicatie van de backoffice medewerker was absurd met een grote mond, frontoffice medewerker was daar in tegen wel netjes in de communicatie.

UnitedConsumers - Eindhoven
Koos de Groot
4/5

Prima energie leverancier, minder is het late aanbieden van een nieuw contract. Omdat de keuzetijd hierdoor beperkt is, ben je genoodzaakt een maand variabel te gaan. Heb ik gedaan om mezelf meer ruimte te geven een gedegen keuze te maken.
Bij een aanbod van je eigen leverancier is cashback korting niet mogelijk, dus is een overstap bijna onvermijdelijk. Ik vind dat jammer, maar geld is geld.

Udate 30 juli; uiteindelijk toch voor jaar vast bij UC, de jarenlange betrouwbaarheid en een jaar zorgen vrij, heeft de doorslag gegevn. Ook de hier gegeven toezegging door UC aangaande aanbod volgende keer telt mee.

UnitedConsumers - Eindhoven
P Muizers
1/5

Op de eerste plaats wil ik jullie mededelen dat ik na 3- huisbezoeken van een monteur van Fiber nog steeds geen televisie heb. Mijn computer heeft er ook 5-Dagen uit gelegen.
Inmiddels heb ik een factuur ontvangen voor "borg van de apparatuur" en een factuur voor de maanden Juli en Augustus.
Tevens is er al een bedrag van €1357,80 van mijn rekening afgeschreven door "gewoon energie".Deze ga ik dan ook weer terug boeken omdat ik meen dat het jullie taak is om dit bedrag te betalen. Van dit bedrag had ik bijna een jaar kunnen leven.
Hoe staat het met de copie van die brief welke ik zou hebben geschreven dat ik het contract bij "gewoon energie" opzeg.
Dit is door jullie opgezegd en niet door mij. Dit contract zou nog ruim 2-jaar geldig zijn.
Graag zo spoedig mogelijk een reactie uwerzijds op dit bericht.
Mijn telefoon nr. en ook e-mail adres is bij jullie bekend.

Groet, P.Muizers

UnitedConsumers - Eindhoven
Ruben van der Zee
4/5

In principe een prima provider van heel veel zaken, zoals energie, maar ook mobiel, verzekeringen etc. Ik heb wel af en toe het idee dat het mooier klinkt dan het is en dan heb ik het vooral over de prijs. Ik merk dat ze zeker niet bij alles de goedkoopste zijn. Ik ben overgestapt een paar jaar geleden als energie leverancier en daarvoor zijn ze prima en transparant. Ik vind de uitleg van alles helder en ik kan goed zien hoeveel ik waar voor betaal. Maar ik weet niet of ik bij hun blijf.

Mobiel: kan ik zelf goedkoper regelen, zelfde als verzekeringen. Prima bedrijf, maar niet beter of slechter dan anderen.

Go up