U-pas altijd beter - Utrecht

Adres: Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland.
Telefoon: 886006300.
Website: u-pas.nl
Specialiteiten: Lokaal overheidskantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 13 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.3/5.

📌 Locatie van U-pas altijd beter

De U-pas: Uw Digitale OV-Chipkaart

Voor reizigers in Utrecht en omgeving is de U-pas een onmisbare tool. Het is een digitale versie van de OV-chipkaart, waarmee u eenvoudig en snel kunt betalen voor het openbaar vervoer. De U-pas wordt beheerd door het lokaal overheidskantoor in Utrecht, gevestigd aan Adres: Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland. Telefoon: 886006300. De website is te vinden op u-pas.nl. Dit kantoor biedt essentiële informatie en ondersteuning met betrekking tot de U-pas.

Wat is de U-pas

De U-pas is een app voor uw smartphone waarmee u uw reizen in het openbaar vervoer kunt verzilveren. U kunt kiezen uit verschillende abonnementen, zoals dagkaarten, weekkaarten, maandkaarten en eenmalige reizen. De app is te downloaden via de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android). Het is een veelzijdige oplossing die de handige functionaliteit van de fysieke OV-chipkaart combineert met de voordelen van digitale technologie. De U-pas is ontworpen om het reizen met het openbaar vervoer in Utrecht zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken.

Kenmerken van de U-pas

  • Digitale kaart: U heeft geen fysieke kaart meer nodig.
  • Automatische verzilvering: Uw reizen worden automatisch verzilverd wanneer u instapt en uitstapt.
  • Verschillende abonnementen: Kies uit een breed scala aan abonnementen om aan uw reisbehoeften te voldoen.
  • Real-time informatie: De app geeft u real-time informatie over vertragingen, annuleringen en andere belangrijke updates.
  • Gemakkelijk te gebruiken: De app is intuïtief en eenvoudig te bedienen.
  • Rolstoeltoegankelijke ingang en parking: De U-pas beheerderslocatie is voorzien van rolstoeltoegankelijke faciliteiten, waardoor iedereen zonder problemen toegang kan krijgen.
  • Toilet: Er is een toilet beschikbaar voor bezoekers.

Locatie en Contactgegevens

Het lokaal overheidskantoor waar de U-pas wordt beheerd, bevindt zich op Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht. U kunt hier terecht voor vragen, problemen of om een nieuwe U-pas aan te schaffen. De telefoonnummer is 886006300. De website u-pas.nl biedt uitgebreide informatie, veelgestelde vragen en online ondersteuning.

Beoordelingen en Meningen

Op Google My Business zijn er 13 recensies over de U-pas. De gemiddelde mening is 2.3/5. Hoewel de beoordelingen gemengd zijn, duidt dit op een behoefte aan verbetering op het gebied van klantenservice en de gebruiksvriendelijkheid van de app. Er zijn commentaren over trage reactietijden bij problemen en de complexiteit van het kiezen van het juiste abonnement. Het lokaal overheidskantoor is zich bewust van deze feedback en werkt hard aan het verbeteren van de service en de app.

Aanvullende Informatie

De U-pas is een belangrijk instrument voor het stimuleren van het gebruik van het openbaar vervoer in Utrecht. Door het gebruik van een digitale kaart wordt het reizen met het openbaar vervoer eenvoudiger, sneller en efficiënter. De U-pas is een investering in een duurzame en milieuvriendelijke manier van reizen. Het is essentieel om te benadrukken dat de U-pas niet alleen een betaalmiddel is, maar ook een onderdeel van een groter plan om de mobiliteit in de stad te verbeteren. De U-pas is een symbool van innovatie en moderniteit in het openbaar vervoer.

👍 Beoordelingen van U-pas altijd beter

U-pas altijd beter - Utrecht
Iris A.
1/5

Ene sara neemt op na 10 minuten wachten, en zodra ik het probleem uitleg, dat ieder jaar mijn upas wordt verlengd, maar ik alsnog voor 2 van mijn kinderen een brief krijg dat deze niet verlengd worden.. geeft ze aan, wat ik elk jaar te horen krijg, dat het systeem eruit ligt. Of ik over 10 minuten kan terug bellen. En tuurlijk alle begrip, maar of het erg netjes is? Je kan mij dan beter zelf even terug bellen wanneer alles weer naar behoren werkt.

Maar het grootste probleem zijn de shops die nu de noodzakelijke producten onnodig en absurt hoog geprijsd aanbieden,

Middelen die nodig zijn voor de kinderen om op de verwachte vlotheid hun school te kunnen bij benen, ((of bij racen, richting een structureel slaap te kort, een studieschuld van hier naar Tokio en een burnout als kers op de taart.))

En als je denkt dat je daarmee wel genoeg giftige taart in je mond gepropt hebt gekregen.. dan kan je beter even doorslikken..

De manier hoe ze je als slaaf behandelen inplaats van mens, de lelijkheid, de problemen die je kinderen krijgen omdat nu diezelfde > fietsen zaken < als >computerzaken < nu *Weigeren* om reparaties uit te voeren, aangezien ze elk jaar gegarandeerd meer dan genoeg upas klanten ontvangen.. Het is een giftige cocktail op een giftige taart.. Hulp die eigelijk nooit bedoelt was om überhaupt taart te worden.. maar als aanvulling voor de gezinnen die zo ook gewoon brood kunnen eten. Omdat de gemeente hier misschien niet voldoende op de hoogte is, en klantenservice tegenwoordig alleen maar aanwezig zijn om vaker te pappen en nathouden inplaats van iets daad werkelijk op te lossen.. Bijdeze, deze review! Gemeente Utrecht: Alsjeblieft Doe er wat aan!

U-pas altijd beter - Utrecht
E
1/5

Leuk initiatief, maar de site is erg onduidelijk, nergens kan ik daadwerkelijk een aanvraag maken om de pas te krijgen. Dus ik dacht ik vul het contactformulier wel in (waarvoor je overgens enorm veel persoonlijke informatie moet neerleggen, waarom? Wat doen ze met die data?) Maar toen werkte dat contactformulier ook niet. Leuk doen met dit aanbieden en het dan vervolgens onmogelijk maken om het aan te vragen...

U-pas altijd beter - Utrecht
Hans V. R.
1/5

Als je belt en via een keuzemenu met de juiste telefoon hoopt te zijn verbonden, klinkt er direct een veel te harde, ruige wachtmuziek, een soort slechte, geautomatiseerde jazz. 'muziek' waardoor je zo snel mogelijk het contact wil verbreken en die eigenlijk al verraadt dat er nooit zal worden opgenomen. En zo geschiedde.

U-pas altijd beter - Utrecht
Chris
2/5

Leuk initiatief dat zoals veel leuke initiatieven in Utrecht vooral lijdt onder en haar doel voorbij streeft dankzij de oneindige stroom aan bureaucratie die er achter zit. Het is me in 2023 bovendien door legio technische problemen (ook bureaucratisch van oorsprong) niet gelukt meer dan 65 euro van mijn tegoed te besteden. Extra fijn er na juni achter te komen dat er 260 extra klaarstond voor witgoed!

Al met al heb ik nu 4 jaar de u-pas, heb ik er effectief 7/8 maanden per jaar gebruik van kunnen maken zonder een functioneel account te hebben en ik heb in totaal 65 euro aan reiskosten en 120 euro aan een cursus besteed. Dat is opzich heel fijn, maar ik ben daarmee ook door de leuke opties heen.

Kortom: Een goed idee zo slecht uitgevoerd dat het bijna een slecht idee is. Het zou de slogan van Utrecht mogen zijn.

U-pas altijd beter - Utrecht
Unkan B.
1/5

Helaas kan ik dit mooie cadeau van de gemeente niet gebruiken zoals we zouden willen. Ik heb 2 kinderen. Ik wilde een computer kopen. De computer, die normaal voor 175 euro te koop is, heb ik voor 425 euro moeten kopen. Het bedrijf dat ik heb gekocht, heeft me de computer voor 2 keer de prijs verkocht omdat ik een U-pass-kaart zal gebruiken. Ik moest en ik kocht het.

U-pas altijd beter - Utrecht
Na L.
1/5

Vreselijk service, je wordt niet geholpen. Er wordt fraude gepleegd en ze doen er niks mee. Ze bellen nooit terug en ze blijven je maar doorverbinden met als resultaat 1uur verder zonder iemand gesproken de hebben. Mascha de Uijl die de klachten procedure hoort uit de voeren is nalatig tevens voor Kadhija de leidinggevende. Beide dames doen niks terijl t wel fraude is. Vreselijk personeel je komt gewoon niet verder en hun zelf weten het allemaal niet waardoor ze je afwimpelen. Ik wil een klacht indienen en hoop dat ik benaderd wordt door een persoon die hier ook mee aan de slag gaat.

U-pas altijd beter - Utrecht
loreta M.
1/5

Niet bereikbaar telefonisch... Ik bel met een vraag al vanaf 12 uur. Eerste keer wachten ik 10 minuten in de wacht en was uitgeschakeld daarna. Volgdnde keren na de keuze menu of gelijk uitgeschakeld of "voicemail niet bereikbaar voor deze keuze"

U-pas altijd beter - Utrecht
Marjon C.
1/5

Wat je allemaal moet invullen om te verlengen. 3x inloggen bij DigiD, allemaal nieuwe wachtwoorden aanmaken enz enz. Veel privé info moet je overleggen. Wat gaat er mee gebeuren? Hoe wordt t bewaard? En dat voor €100 pj.... :((

Go up