Van Melis - Hoogeveen

Adres: Industrieweg 94, 7903 AK Hoogeveen, Nederland.
Telefoon: 528204024.
Website: vanmelis.nl
Specialiteiten: Gereedschapwinkel, Leverancier van onderdelen voor huishoudelijke apparaten, Winkel huishoudapparatuur, Aquariumwinkel, Vijverbenodigdheden.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 273 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Van Melis

Van Melis Industrieweg 94, 7903 AK Hoogeveen, Nederland

⏰ Openingstijden van Van Melis

  • Maandag: 09:00–18:00
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–21:00
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–18:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Hierbij vindt u een gedetailleerd overzicht van het bedrijf Van Melis, gelegen aan Industrieweg 94, 7903 AK Hoogeveen, Nederland. Deze familiebedrijf is bekend om zijn uitgebreide assortiment aan gereedschappen, leverancier van onderdelen voor huishoudelijke apparaten, winkelingen met huishoudapparatuur, aquariumwinkelen en Vijverbenodigdheden. De aandachtwaardige specialiiteiten van Van Melis omvatten niet alleen een uitgebreide keuze aan producten, maar ook een focus op beoordelbare diensten, zoals bezoek en opvang in winkel en rolstoeltoegankelijke toegang voor hun winkel.

Contactinformatie en Website:

Voor een gemakelijke uitwerking kunt u de volgende contactgegevens en online apparaat gebruiken:

- Telefoon: 528204024

- Website: vanmelis.nl

Opmerkingen voor Potentielle Klanten:

Als je Interest hebt in voorraad en bezorging, is het belangrijk te weten dat Van Melis zowel bezorging als opvang in winkel aanbiedt. Bovendien biedt het winkel plaats voor rolstoeltoegang en rolstoeltoegankelijke parking, waardoor het voor iedereen toegankelijk is, ongeacht fysieke capaciteiten. Het bedrijf accepteert creditcards en PIN-pasjes, wat het een bequeme keuze maakt voor verschillende pagamentomethoden.

Beoordelingen en Gemiddelde Meng Wille:

Het bedrijf heeft een solide reputatie met 273 recensies op Google My Business, wat een indrukwekkend bewijs van clienttevredenheid is. De gemiddelde mening op deze platform staat bij 4.3/5. Dit suggereert dat klanten voornamelijk een positieve ervaring hebben gehad bij het kopen van producten en dienchappen bij Van Melis.

Caracteren en Lokatie:

Van Melis staat bekend om zijn experten kennis in zijn gebieden van specialty en zijn dedicated kundenservice. De locatie in Hoogeveen maakt het gemakkelijk uit te bereiken voor klanten uit de regio en omgeving. Het gebruik van een rolstoeltoegankelijke ingang en parking verhoogt de toegankelijkheid en comfort voor alle klanten.

Onthoudens voor Een Bes referrals:

Voor iemand die op zoek is naar een betrouwbare en uitgebreide winkel voor een versheid aan huishoudelijke en aquacultuurartikelen, is Van Melis zeker een aanbealling. De combinatie van een uitgebreide producten assortiment, praktische diensten en toegangbare locatie maakt dit winkelbedrijf een unieke optie.

Recommandatie:

We raden uit om uw aandacht te besteden aan de webpage van Van Melis (: ) voor een volledig beeld van hun producten en diensten. Neem de tijd om de winkel te besuchen of een bestelling te placeren via hun website voor een gemakkelijke en veelzijdigeShopping ervaring. Ontdek het idee van 'bezoek en opvang in winkel' of probeer direct hun expertise door een vraag te stellen via telefoon of email. Van Melis heeft duidelijk de aandacht voor klanttevredenheid en biedt een oplossing voor vele van uw huishoudelijke en aquacultuurbehoeften. Zorg er voor dat u de kans geeft om hun kennis en producten te ontdekken

👍 Beoordelingen van Van Melis

Van Melis - Hoogeveen
bart V.
2/5

Producten komen wel uiteindelijk, dat is ook wel het probleem bij deze webshop. Je moet er even geduld bij hebben.

2 maanden levertijd op spullen waarbij ze vermelden 3 tot 5 werkdagen, voor info over de levering moet je na een maand wachten zelf contact opnemen, waar wel snel en vriendelijk op word gereageerd. Mooie site maar niet eerlijk over levertijd

Van Melis - Hoogeveen
DoSaas Z.
2/5

Recent een online bestelling geplaatst zonder van te voren de reviews te lezen. En dat hadden we beter wel kunnen doen. Een paar uur nadat we de bestelling hadden geplaatst ontvingen we al een mail dat er mogelijk een vertraging in de levering zou zijn. En 2 dagen later ontvingen we een mail dan de verwachte levering ruim 14 dagen later zou zijn dan de oorspronkelijke 2-5 werkdagen. Daarop via de mail de bestelling geannuleerd. Hierop wel een snelle reactie en terugstorting van het aankoopbedrag. We gaan hier niet weer wat bestellen.

Van Melis - Hoogeveen
Geert V.
2/5

2 accu-toestellen besteld (bosmaaier en grasmachine), waarvan één met lader en accu inbegrepen, op de website aangegeven met een levertijd van 2-5 dagen. Daarna e-mail ontvangen dat mijn bestelling klaar was om opgepikt te worden door de bezorger. Een dag later terug een mail dat één van de artikels pas eind juli bij hen in voorraad zou zijn en of ik nog kon wachten tot dan. Daar ik het materiaal dringend nodig had, heb ik als nieuwe klant nog een tussenoplossing voorgesteld door het voorradige artikel op te sturen maar dan met lader en accu dat bij het andere artikel aangeboden werd, zodat ik toch wat werken kon aanvatten, doch de enige reactie erop was dat ze mijn bestelling volledig geannuleerd hebben, en het betaalde bedrag werd teruggestort.

Van Melis - Hoogeveen
w K.
3/5

Half november een reperatieset besteld. Stond beschikbaarheid en levertijd 2 tot.5 werkdagen. Dus besteld en betaald!
Maar we waren inmiddels al twee weken later en nog niks. Mailtjes gestuurd werden wel netjes beantwoord, maar ene gaf aan we wachten nog op onderdelen en werd aangegeven eind november verwachten we het binnen te hebben.
En ze zouden je op de hoogte stellen, maar heb zelf iedere keer mailtjes gestuurd, want hoorde niks. Nou u raad het al in januari nog niks gekregen. Maar had al te lang gewacht en ging er echt niet nog weken op wachten, want dan had ik denk nog een half jaar kunnen wachten. Dus heb het laten annuleren. En ze hebben netjes het geld teruggestort gekregen. Maar zou eerlijk gezegd niet meer zo snel bestellen!!

Van Melis - Hoogeveen
Ronny G.
1/5

18 maart een grasmachine besteld omdat er stond op voorraad en maar een paar dagen levertijd. U raad het al helemaal niet op voorraad zoals je op andere reacties ook kan lezen. Elke keer weer een mail met een latere levertijd. laatste mail was dat hij 6 dagen geleden binnen moest zijn. Nog altijd niks gehoord of gezien en telefonisch ook niet te bereiken. Best mijden deze zaak !!!!

Van Melis - Hoogeveen
Eerde B.
3/5

Jammer dat dit bedrijf niet op hun site aangeeft wanneer iets niet op voorraad is. Ik bestelde er 2 dingen, maar ik kreeg geen track en tracé. Na mail contact bleek dat er iets nog niet leverbaar was. Toen dit mij toch te lang duurde, wel iets betalen maar niet ontvangen...heb ik om terugbetaling verzocht. Dit werd netjes en snel opgelost. Ik zal hier niet meer bestellen om herhaling te voorkomen

Van Melis - Hoogeveen
Mega L.
2/5

Omdat mijn oude stofzuiger de geest gegeven had bij Van Melis op 31 Augustus j.l. een Powerplus stofzuiger + zakken besteld die tussen 2 en 5 dagen geleverd zouden worden. Na 6 dagen nog niets gehoord of gezien dus zelf maar gebeld: tja, de leverancier had vertraging en zou op 17 September (!) komen maar dan was het nog niet zeker of mijn stofzuiger er wel bij zou zitten! Daar zit je dan met huisdieren zonder stofzuiger! En je op de hoogte houden doen ze ook niet want de zogenaamd door hen verzonden 'update van de bestelling' heb ik nooit ontvangen!
Kortom: Van Melis verkoopt gebakken lucht en die 'grote voorraden' waar ze mee schermen bestaan niet!
Inmiddels andere stofzuiger besteld bij BCC en die komt gewoon morgen! Bedankt, Van Melis! Maar niet heus!

Van Melis - Hoogeveen
Ronny V. D. W.
1/5

Bestelling gedaan op 31 mei. Artikel op voorraad cfr website.
Na 10 dagen zelf contact moeten nemen. Schuiven de schuld op een of andere leverancier (interesseert me niet want ik doe met jullie zaken toch?) en durven zelfs te insinueren dat Bpost vertraging zou hebben. Larie ! Geleverd 22 juni. . Zouden jullie niet beter ermee stoppen ipv de klanten in het ootje te nemen?

Go up