Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Adres: Marconilaan-Noord 63, 4614 HB Bergen op Zoom, Nederland.
Telefoon: 164234779.
Website: vanmossel.nl
Specialiteiten: Autoschadebedrijf, Autoruitreparatie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 120 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom Marconilaan-Noord 63, 4614 HB Bergen op Zoom, Nederland

⏰ Openingstijden van Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom

Adres: Marconilaan-Noord 63, 4614 HB Bergen op Zoom, Nederland.

Telefoon: 164234779.

Website: vanmossel.nl.

Specialiteiten:

  • Autoschadebedrijf
  • Autoruitreparatie

Andere interessante gegevens:

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet
  • Afspraak aanbevolen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Accepteren van Creditcards
  • Pinpassen

Beoordelingen:

Dit bedrijf heeft 120 recensies op Google My Business.

De gemiddelde mening: 4.1/5.

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom is een betrouwbare en transparante schadebedrijf dat bekendstaat om hun zorgvuldige aanpak en klantvriendelijke diensten. Zij streven ernaar samen met de klant de beste oplossing te vinden en bieden ondersteuning waar nodig, zoals tijdelijk vervangend vervoer. Het bedrijf staat bekend om hun hoge kwaliteit van reparaties en een snelle en efficiënte service.

Met een aanbeveling, een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, alsook een toilet op locatie, stellen ze zich open en toegankelijk op voor klanten met mobility beperkingen. Bovendien kunnen klanten hun afspraak aanvragen via de website of telefoon, en betalen ze comfortabel via contactloos mobiel betalen.

De flexibele aanpak van Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom, gecombineerd met hun professionele en klantvriendelijke dienstverlening, zorgen ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen bij het brengen van hun voertuig voor reparatie of onderhoud. De schade-experts werken nauwlettend toe om zowel de kwaliteit van het werk als de service te verzekeren.

Recomendatie:

Indien u op zoek bent naar een betrouwbare en klantvriendelijke autoschadeoplossing in Bergen op Zoom, raden wij aan om Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom te overwegen. Met hun uitgebreide diensten en hoge beoordelingen, kunt u vertrouwen op hun expertise en service om uw voertuig te repareren of onderhouden. Bezoek hun website voor meer informatie, neem contact op via de telefoon of bezoek hun vestiging aan de Marconilaan-Noord 63 in Bergen op Zoom voor directe ondersteuning.

👍 Beoordelingen van Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Amber
5/5

Mega fijne ervaring gehad. Ze zijn transparant en betrouwbaar in het contact naar de klant. Proberen samen met de klant door juiste zorgvuldigheid een oplossing te zoeken. Ook tijdelijk vervangend vervoer was direct geregeld. Ook omtrent het repareren van mijn auto hele goede service gehad. Super fijn geholpen. 🤩

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Grace
3/5

Eigenlijk het enige compliment wat ik van Mossel Bergen op Zoom kan geven, is dat de schade van mijn auto mooi gerepareerd is. Maar verder, sorry, de service is ver te zoeken.

Helaas begin dit jaar een ongeluk gehad, waardoor de rechterkant van mijn auto uitgedeukt en gespoten moest worden. Ik kon de volgende dag wel gelijk terecht voor een intake en binnen 2 weken was er plek voor reparatie wat 1 week zou duren. Wat fijn, zou je denken! Met zo'n gevoel ik ging ook weg.

Ik bracht mijn auto voor reparatie weg en ik had gevraagd om een kleine leenauto. Echter in verband met werkzaamheden was alleen een veel te grote auto beschikbaar. Deze had ik afgeslagen, ook omdat de reparatie "maar een week zou duren", dan zou een week zonder auto wel moeten lukken. Geen enkele update gehad over de progressie van de werkzaamheden. Ik heb zelf twee tot drie keer moeten bellen hoe het nou zat.

Na een week had ik wel mijn auto terug verwacht, maar nee. Ze waren er nog niet aan begonnen, ook weer vanwege de werkzaamheden. Ik kan hier best begrip voor hebben, maar houd me dan op de hoogte! Na deze week gelukkig toch nog een leenauto kunnen krijgen (toch wel iets positiefs), maar het duurde nog een volle week extra met je raadt het al: geen enkele update vanuit Van Mossel zelf. Dag voor ophalen werd ik wel gebeld, volgende dag staat hij klaar!

De schade was heel mooi hersteld, je ziet er niks meer van. Auto was ook mooi gepoetst, dus ik ging met een tevreden gevoel naar huis. Je gaat er eenmaal vanuit dat alleen de schade is hersteld en dat er verder niks is gebeurd.

Ja... totdat je een dag later zelf de auto eens gaat bekijken in het zonlicht en je erachter komt dat *heel de motorkap* onder de kleine, grijze verfspetters zat (dat valt wel op bij een rode auto). Waarschijnlijk werd tegelijkertijd een auto rechts van de mijne gespoten en waren daarvandaan verfspatten gekomen. Als mijn auto een eindcontrole had gehad, dan zou een echte monteur dat wel zien.

Hierna weer contact met Van Mossel opgenomen en ik kon dezelfde middag nog langskomen, zodat ze het konden inspecteren. Zij zagen inderdaad ook dat het verfspetters waren, dat dat onder de garantie zou vallen en wel gepolijst kon worden. Hoe het kon? Geen antwoord. Spijt betuigd? Ook niet. Ik heb nog nooit iemand zo stoïcijns zien kijken als op dat moment.

Twee weken later kon ik mijn auto dus laten polijsten, en nu was het wel gelijk mogelijk om een kleine leenauto mee te geven. Nu stond het blijkbaar wel in het systeem? Dezelfde dag kreeg ik hem terug en nu is inderdaad geen enkele verfspat meer te zien. Nu is mijn auto gelukkig weer in de staat als voor het ongeluk.

Lang verhaal kort: klantenservice kan nog heel wat verbeteren op het gebied van klantvriendelijkheid en klanten informeren (sommige wat meer dan de ander). Doe je eigen eindcontrole van je auto na reparatie bij van Mossel, want je kunt nog voor leuke verrassingen komen te staan. En houd rekening met waarschijnlijk uitloop van de werkzaamheden.

Voor mij in elk geval geen Van Mossel meer.

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Patrick M.
5/5

Uitmuntende service en perfect herstel bij Van Mossel!

Ik ben ontzettend tevreden over de service bij Van Mossel! Na een schadegeval met mijn auto ben ik hier perfect geholpen. Vanaf het eerste contact werd alles tot in de puntjes geregeld. De medewerkers waren vriendelijk, deskundig en dachten echt met me mee.

Mijn auto werd snel en vakkundig hersteld, en het resultaat is werkelijk top – alsof er nooit iets gebeurd is! Daarnaast kreeg ik een prima vervangende auto mee, waardoor ik nergens hinder van heb ondervonden. De communicatie was duidelijk en transparant, zonder onverwachte verrassingen.

Kortom, Van Mossel levert absolute topkwaliteit en service. Ik raad hen 100% aan voor iedereen die zorgeloos en professioneel autoschadeherstel wil. Bedankt voor de geweldige service!

Wil je nog een specifieke aanpassing?

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Johannes
1/5

Een dramatische zaak. Auto 2 maal aangeboden voor reparatie. Eerste keer was er een krankzinnig kleurverschil t.o.v. het omliggende plaatwerk. Bij schouwing hierna riep de beste jongen ( zal zijn dag niet hebben gehad ) * ik vind het noggal meevalle* met verbazing en lichtelijke irritatie op huis aan gekeerd. Paar dagen later was de Filiaalmanager dhr. Bossers er en deze beaamde dat er onacceptabel veel kleurverschil waarneembaar was. Gelukkig. Alles wordt opgelost. Opnieuw 2 weken later de auto aangeboden, en 3 dagen later was hij klaar. Maar hier liep e.e.a. niet geheel vlekkenloos( understatement) Op afgesproken tijd/dag was de auto nog niet klaar. 2x heen en weer moeten rijden en een leen auto meegekregen die ook de beste tijd had gehad. Maar men raad het al.. het spuitwerk was wederom ver benedemaats. Ze zijn van een 3 naar een 5 gegaan en er was nog steeds bizar veel kleurverschil waarneembaar. Bij de 2de schouwing viel de kentekenplaat er ook spontaan af. Deze heb ik met ducttape moet zetten, je moet er niet aan denken wat voor verdere ellende had kunnen gebeuren bij het kwijtraken hiervan. Inmiddels heb ik er zelf 1 moeten aanschaffen a €25,- degene die was gemonteerd kost via Van Breemen ( hun toeleverancier) €3,- ex. De BTW. Schandalig dat je dit op een Volvo durft te plakken. De weg hierna was een opeenstapeling van niet nakomen van afspraken, wissen van gegevens, wissen van belangrijke emails niet worden teruggebeld en niet worden teruggemaild.. Uiteindelijk de zaak extern neergelegd aangezien ze niet de capaciteit hebben een simpele spuitklus op te lossen. Verzekering heeft €1200,- overgemaakt naar van Mossel, maar ze bieden nu €500,- om de zaak elders wél op te lossen. Inmiddels bij 3 zaken geweest te schouwing, en spraken hun verbazing uit over het niveau van amateurisme van deze club. Overall sentiment was: Tja, Van Mossel.. die lopen de kantjes er van af om maar wat marge af te snoepen. Én: goedkope krachten die met inferieure lak werken wat vaak vanuit Azië komt. "3 jaar garantie" kan iedereen geven hierop.

Zie de foto's en oordeel zelf. Mijn advies, loop met een grote boog om deze zaak heen en ga lekker naar bijv: vd Elzen.

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Bianca D. V. D.
5/5

Een snelle en goede service verleend. Ik ben echt positief verrast! Vriendelijke medewerkers die meteen voor je aan de slag gaan en met je meedenken om oplossingen aan te dragen. Echt een aanrader!

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Lia D. R.
5/5

Heel netjes afgehandeld iedere keer een update plus goede service

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Peter F.
5/5

Mijn auto na een aanrijding gebracht, bumpers zijn opnieuw gespoten, ziet er picobello uit. Bij het ophalen zag ik dat er een deukje in de motorkap zat waarvan ik dacht dat die er nog niet inzat, dit hebben ze gratis gerepareerd. Achteraf bleek dat dit deukje er al inzat van de aanrijding nog. Er werd nergens moeilijk over gedaan en is dit dus een stukje gratis service die verleend is ondanks dat het mijn fout was. Heel netjes opgelost.

Van Mossel Autoschade Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Joke V. B.
5/5

Super netjes gerepareerd! Auto ziet er weer strak uit. Prima service.

Go up