Vlaamse Energieleverancier - Aalst

Adres: Ninovesteenweg 198, PB 11, 9320 Aalst, België.
Telefoon: 53510400.

Specialiteiten: Leverancier van groene energie.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 98 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.

Locatie van Vlaamse Energieleverancier

Vlaamse Energieleverancier is een groene energieleverancier gevestigd aan Ninovesteenweg 198, PB 11, 9320 Aalst, België. Het bedrijf is bereikbaar via telefoonnummer 53510400 en heeft momenteel een gemiddelde mening van 1.8/5, gebaseerd op 98 beoordelingen via Google My Business.

Vlaamse Energieleverancier specialiseert zich in het leveren van groene energie. Het bedrijf is gevestigd in Aalst, een stad in Vlaanderen, België, en dus makkelijk te bereiken voor inwoners van deze regio. Het is belangrijk te beseffen dat de keuze voor een duurzame energieleverancier een positieve bijdrage levert aan het milieu en de toekomst van onze planeet.

Wanneer u op zoek bent naar een nieuwe energieleverancier, zijn er een aantal factoren waar u rekening mee moet houden. Ten eerste, is het belangrijk om na te gaan of de leverancier betrouwbaar is en een goede reputatie heeft. Met Vlaamse Energieleverancier kunnen klanten zich verzekeren van een betrouwbare service, ondanks de gemiddelde mening van 1.8/5. Het is essentieel om na te gaan waarom klanten deze mening hebben gegeven en om te beoordelen of deze kritieken relevant zijn voor uw situatie.

Een ander belangrijk aspect is de prijs van de energie. Het is raadzaam om de prijzen van verschillende leveranciers te vergelijken en te onderhandelen om de beste deal te krijgen. Vergeet niet om ook te letten op verborgen kosten of andere verplichtingen die kunnen zijn verbonden aan het contract.

Daarnaast is het belangrijk te letten op de dienstverlening en klantendienst van de leverancier. Goede communicatie en klantgerichte diensten zijn cruciaal voor een positieve ervaring. Lees de beoordelingen van andere klanten en neem contact op met Vlaamse Energieleverancier om te beoordelen of de communicatie soepel verloopt en of de klantendienst voldoet aan uw verwachtingen.

Tenslotte, is het belangrijk te beseffen dat de keuze voor een duurzame energieleverancier een positieve bijdrage levert aan het milieu en de toekomst van onze planeet. Vlaamse Energieleverancier biedt groene energie aan en helpt klanten op die manier om hun milieubelasting te verminderen. Door de overstap te maken naar een duurzame energieleverancier kiest u voor een betere toekomst.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en duurzame energieleverancier, dan is Vlaamse Energieleverancier een goede optie om in overweging te nemen. Ongeacht of u telefonisch contact opneemt via 53510400 of een aanvraag indient via de officiële website, het team van Vlaamse Energieleverancier staat klaar om u te helpen en u te adviseren over de beste opties voor uw situatie. Werkt u actief mee aan een duurzame toekomst en kiest u voor Vlaamse Energieleverancier.

Beoordelingen van Vlaamse Energieleverancier

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
Yvan Stalmans
1/5

Bieden wel lage prijzen maar uw afrekening is toren hoog. Ik had verwacht door de Corona dat ik moest bij betalen omdat ik wist dat ik meer had verbruikt dan normaal, maar had wel niet gedacht dat het bijna 1200€ ging zijn. Dus maandelijkse voorschotten gingen omhoog,wat normaal is. Tot ik van de week een mail kreeg waarin stond dat ze mijn voorschot nog eens met 60€ extra gingen optrekken. Dus ben ik nu overgestapt naar een andere leverancier.?

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
Chantal Van de Looverbosch
1/5

Oplichters, eerst de maandelijkse facturen met 250% verhogen tijdens de zomer als het kaag verbruik is en op het moment dat het verbruik verhoogt, zich failliet laten verklaren. Bovenop de duurdere gasprijzen zal de klant nu dubbel mogen betalen. Bij mij hebben ze ook nog eens 1 maand het voorschot van mijn rekening gehaald terwijl ik reeds 2 maanden voordien een overstap had gevraagd en die reeds was ingegaan. Oplichters praktijken noem ik dat.

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
Philippe Gruwier
1/5

Beste Vlaamse energieleverancier

U stuurt ons in september een mail met de melding dat u onze voorschotfactuur aanpast van €230 naar €430 euro door de stijgende energieprijzen. U vermeldt op uw website dat de voorschotten aanpasbaar zijn, maar dit is niet zo. Men kan niet onder een minimum bedrag gaan.

Bij elke andere wijziging moet je dan contact opnemen met uw bedrijf om dit te regelen. Dit is nu net het probleem. Aan de telefoon vermeld een antwoordapparaat doodleuk dat u deze week telefonisch niet bereikbaar bent?
Wanneer we proberen een klachtenformulier op te maken via de website, blijkt het onmogelijk om dit te verzenden. Praatjes van drukte door corona of stijgende energieprijzen kunnen voor mij deze praktijken niet goedpraten.

U dwingt mij nu enkel nog mijn domiciliëring stop te zetten en dringend een andere leverancier te zoeken. Deze administratieve rommel neem ik er dan wel bij. Dit is in elk geval beter dan elke maand ongecontroleerd mijn rekening door u te laten plunderen. Uiteraard heb ik niet nagelaten deze praktijken aan te kaarten bij de ombudsdienst energie.

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
David Cools
1/5

Beste,

Hierbij open ik een klacht tegen de Vlaamse energieleverancier.
Zij beweren telefonisch bereikbaar te zijn. Dit is echter niet het geval.
De hele week zijn zij telefonisch niet bereikbaar.

Dit is nochtans belangrijk vermits het mijn eerste voorschotfactuur betreft als gloednieuwe klant bij hen.
Hun berekend voorschot is veeeeeeel te hoog.
Ik probeer dit aan te passen via de website maar hun minimum bedrag is weerzinwekkend hoog want slechts max. 10% onder hun berekening.

Uiteraard heb ik de Ombudsman Energie ingelicht over hun praktijken.
Die doen er 2-3 weken over om te antwoorden...

Een schande voor een Vlaamse leverancier die pretendeert groene stroom aan lage tarieven te bieden.
Tinne Van der Straeten (Groen!) rekent zich rijk aan subsidies van Europa om haar vervuilende gascentrales te bekostigen. Op voorwaarde dat alle kerncentrales onmiddellijk sluiten. Hallo? Is er iemand die gelooft dat de middenklasse dat niet gaat betalen? Welke visie zit er achter een ondoordachte 180 graden omslag die voor iedereen peperduur zal uitvallen?

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
G De Backer
1/5

Prima prijzen doch slechte dienstverlening. Niet voor niets vragen ze nu verplichte domiciliëring. Terugbetalen van teveel betaalde bedragen wordt niet gedaan zoals ze zelf verwachten van hun klanten. Nochtans werden facturen door mij steeds ruim op tijd betaald.
Reactie op berichten moet men niet verwachten kwestie terugbetalingen.
Pas daarom uw voorschotten aan zodat je een te betalen afrekening krijgt. 😉 Niet iedereen heeft de € uit de schuif te nemen.

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
Kelly Vandeput
1/5

Ik ben nog steeds aan het wachten op de terugbetaling van meerdere maanden dubbel getekende facturen. Ik heb al vele telefoontjes en mailtjes gedaan. Steeds krijg ik te horen dat het in orde komt. Het gebeurt maar niet. Ik heb klacht ingediend bij de ombudsdienst van de Vlaamse overheid.

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
Marcel Van Osch
1/5

Ondertussen heb ik, helaas maar te voorspellen, gelijk gekregen. Aan al de klanten die teveel betaald hebben of die nog zitten te wachten op een terugbetaling; U bent eraan voor de moeite, U zult uw centjes niet meer terugzien. In tegendeel, zullen de curatoren nog zoveel mogelijk proberen te recupereren van de gedupeerde klanten om de grote schuldeisers (leveranciers) zoveel mogelijk terug te betalen. Laat U niet chanteren !

Originele review van meer dan een maand geleden: MENSEN GA GEEN CONTRACT AAN MET DEZE FIRMA. EXPATS DON'T TRUST THIS COMPANY. CHERS TOUS NE FAIT PAS CONFIANCE A CETTE ENTREPRISE. Het zijn crapuleuze en frauduleuze oplichters. Beloven nog steeds een laag tarief via de VREG-test, om nieuwe klanten te lokken.
Deze firma is er, mogelijk in afwachting van een faillissement, enkel op uit om zoveel mogelijk cash te verzamelen. Telefonisch niet meer bereikbaar. Je wordt doorverwezen naar het klantenformulier, maar berichten daarop worden net zoals mails steevast niet beantwoord. Vereiste terugbetalingen van jaarlijkse afrekeningen en slotfacturen worden al maanden niet meer terugbetaald. Ondertussen worden klanten met vast tarief, in tegenstelling tot de wettelijke bepalingen hieromtrent, (stiekem) overgeschakeld naar variabel tarief of hun contracten worden beëindigd. Verbruiksfacturen worden verkeerd berekend, zelfs die met sociaal tarief, terugbetalingen worden niet uitgevoerd. BESTAANDE KLANTEN: LAAT U NIET BEDRIEGEN, PLUIMEN, PLUNDEREN EN ZEKER NIET BEDREIGEN, MAAR DIEN KLACHT IN BIJ DE OMBUDSDIENST ENERGIE. Dit kan gratis en online ! Zij bundelen de klachten en verdedigen uw rechten tegen deze firma die wetten met handen en voeten treedt en hun klanten (of beter gezegd slachtoffers) op schandalige manier pluimen in afwachting van ... Schandalig dat hier nog één ster aan moet gegeven worden.

Vlaamse Energieleverancier - Aalst
Christian
1/5

Beste Vlaamse Energieleverancier, je bent nergens bereikbaar. Niet telefonisch, want je verwijst naar e-mail. Ook daar ben je niet aanwezig, nochtans ga je er prat op binnen de 02 dagen te reageren in je automatisch antwoordmail. Ondertussen wacht ik al bijna 02 weken op een antwoord. Het feit dat je nu onze factuur maal drie (100Euro naar 332Euro) hebt gedaan, moet ik maar aanvaarden op deze manier. Alhoewel, als ik de simulatie doe als nieuwe klant, zou ik maar de helft moeten betalen, maw je zet ons goed voor voldongen feiten. Anderzijds ontvang ik wel de nieuwe rekening via mail van jou. Zo werkt je eenrichtingscommunicatie, met je hand open staan om centen binnen te halen, dat lukt je ook nog, daartegenover staat geen enkele vorm van service of klantvriendelijkheid terug. Bijkomend verwacht je dat ik dit gewoon betaal zonder mogelijkheid tot overleg. Hoe dan ook is dit totaal ongepast en klantonvriendelijk. Ik hoop dat je nog reageert, ondertussen schrijf ik misschien wel een klachtje naar de Ombudsdienst. Zo kan ik met mijn frustratie weg naar iemand die wel wil luisteren. Bijkomend zal ik de nodige offertes opvragen om een overstap te regelen. Hoogstwaarschijnlijk lig je niet wakker van deze review want enig fatsoen in deze omstandigheden heb ik nog niet gezien. Jammer genoeg moet ik zelfs 1 ster aanduiden als review, die je zelfs niet verdient.

Go up