- GroeneKracht Nederland
- Maassluis
- WarmteBeheer B.V. - Maassluis
WarmteBeheer B.V. - Maassluis
Adres: Nijverheidstraat 21, 3144 CL Maassluis, Nederland.
Telefoon: 885019000.
Website: warmtebeheer.nl
Specialiteiten: -.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 199 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.
📌 Locatie van WarmteBeheer B.V.
⏰ Openingstijden van WarmteBeheer B.V.
- Maandag: 08:30–12:00, 13:00–16:00
- Dinsdag: 08:30–12:00, 13:00–16:00
- Woensdag: 08:30–12:00, 13:00–16:00
- Donderdag: 08:30–12:00, 13:00–16:00
- Vrijdag: 08:30–12:00, 13:00–16:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker Hier is een uitgebreide beschrijving van WarmteBeheer B.V., geschreven in een formele en behulpzame stijl, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van WarmteBeheer B.V.
Jan V. E.
Ik ben een supertevreden klant! Vanaf het moment dat ik een offerte opvroeg werd er diezelfde nog nog één en ander telefonisch gecheckt. Van 6 offertes die ik had opgevraagd was Warmtebeheer veruit het scherpst qua prijs. Je ziet niet aan een onderhoudscontract vast en hebt gewoon 2 jaar garantie. Ik had de nodige positieve reviews gelezen en die waren terecht. Een week later op zaterdag opdracht gegeven. Op de maandag daarna voor 09:00 uur al een installatiebedrijf aan de lijn om diezelfde week installatieafspraak te maken. Cv met toebehoren werd op dinsdag thuisbezorgd. Bezorger hielp vriendelijk mee spullen naar binnen brengen. Op vrijdag werd de cv geïnstalleerd door Tegenbosch installatie uit Oss. Naar paar uurtjes bikkelen zat alles erin. Van alle tussenstapjes zoals bezorgtijd en aankomsttijd kreeg je netjes een berichtje in de mailbox. Ik kan niet bedenken wat er nog beter zou kunnen. Ga zo door jongens! Oh ja, de ketel doet het ook super 😉
Groet, Jan van Essen uit Maurik.
Wim S.
Na meerdere bedrijven te hebben benaderd zijn we bij Warmtebeheer uitgekomen. Wij zijn echt zeer tevreden!!!
Het advies en de bijbehorende communicatie was super incl. een uitgebreid telefoongesprek ivm nogal wat vragen van mijn kant.
Alles zoals een offerte, orderbevestiging, vooruitbetaling, info voorafgaand aan de installatie, aanmaak zending, levering, installatie en de uiteindelijke betaling met gedetailleerde factuur werd via de mail duidelijk en correct gecommuniceerd.
Ook een groot voordeel dat je niet wordt verplicht tot een 2-jarig onderhoudscontract wat ook eigenlijk onzin is aangezien je meestal al 2 tot 5 jaar garantie krijgt en een nieuwe ketel pas na 2 jaar zijn 1e onderhoud dient te krijgen.
Dit alles scheelt ook al gauw 24 x 15.00 = 360.00 euro.
Judith V. D.
Eind augustus na enkele mail berichten heen en weer een nieuwe ketel besteld bij Warmte service.
Deze kon begin oktober geïnstalleerd worden, best wel een lange tijd tussen het kopen en installeren. Maar begrijpelijk, want er zijn meer mensen die een ketel nodig hebben. Als dat maar goed gaat heb ik wel eens gedacht!!.
Zoals gezegd begin oktober werd de cv ketel geïnstalleerd door Klimaat beheer uit Enschede, en dit hebben ze keurig gedaan, zie de foto's.
Ook het contact met de medewerkers van Warmte beheer verliep goed. Direct antwoord via de mail, ook telefonisch goed bereikbaar, en duidelijke communicatie.
Ook de service is prima. De geleverde thermostaat bleek niet helemaal goed te zijn, hierover gebeld. Na 2 dagen had ik al een nieuwe in huis en deze werkt goed. Bedankt nogmaals.
Echte aanrader dus.
Janine J.
Hele goede ervaring mee. Onze ketel ging kapot en we wilden graag snel een nieuwe. Binnen een paar uur hadden we een offerte, en de volgende ochtend werd alles verzonden. Er ging wat mis bij de vervoerder maar ze belden er meteen achteraan en hebben mij steeds goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk was alles er optijd en kon de installatie gewoon doorgaan op de afgesproken dag. Goede prijs en goede service!
Lindsey B.
Bedrijf oogt misschien goedkoop, maar heeft ons duizenden(!!) euro's gekocht en ze willen totaal niet meedenken of zoeken naar een oplossing. BLIJF HIER WEG
Hebben ons een CV ketel verkocht die ze vervolgens niet willen installeren. Andere bedrijven willen geen CV-ketel installeren die ergens anders is gekocht. Dus zitten nu met een dure CV Ketel waar we niks mee kunnen. Schandalig. Heb hier echt geen woorden voor. Misschien dan duizenden euro's voor hen niks is, maar wij zitten nu in de problemen.
Reactie op Warmtebeheer: jullie reactie spreekt helaas boekdelen. Ten eerste heb ik jullie gebeld om naar een oplossing te zoeken. Het enige wat jullie wilden aanbieden was de installatie voor ons te verzorgen. Ik hoefde enkels foto's te sturen via de website "offer" knop. De volgende dag kreeg ik de reactie dat jullie geen installaties verzorgden op een plek waar niet eerder een CV ketel geinstalleerd was geweest. Meer niet. Geen verder meedenken of zoeken naar een oplossing. Daarnaast vind ik het knap dat jullie de kwaliteit van leidingwerk kunnen zien via foto's, helemaal aangezien er nog geen gaskabel nog geinstalleerd is. Nogmaals, de reactie spreekt helaas boekdelen. Jammer!
Alexandra G.
Goede ervaring met aankoop en plaatsing van Nefit cv ketel met lange ( kelder-dak) rookgasafvoer. Toen het tegenzat bij het verwijderen van de oude buis is snel voor een oplossing gezorgd doordat vanuit Maassluis een buis met kleinere diameter werd gebracht. En dit alles voor een veel lagere prijs dan bij andere cv- ketel aanbieders o.a. door manier van werken met eigen groothandel en lokale installateurs.Verder vanaf het begin bestelproces tot heden heldere communicatie!
Roger V.
Let op, bij het bestellen van zonnepanelen komen er achteraf nog transportkosten bij! Tijdens het bestellen is het allemaal € 0,00 (er kan ook niks anders geselecteerd worden), maar achteraf blijkt het allemaal meer te kosten (terwijl de zonnepanelen elders echt wel goedkoper te krijgen zijn). Bijzonder dat ze hun webshop niet direct goed kunnen inrichten en dat dergelijke kosten direct correct worden weergegeven. Hoe kan een klant nu iets bestellen, terwijl vooraf totaal niet inzichtelijk is wat de bijkomende kosten zijn? Een klant wil toch vóór het bestellen een duidelijk totaalbeeld hebben wat de order gaat kosten tot aan de voordeur?
Van D. S.
Ik vind dit de slechtste monteur (CV meesters) die ik ooit aan huis heb gehad. Zijn spaarpomp aansluiting heeft bijna 3 maanden geduurd. En nu heeft hij dacht ik al bijna een week gewerkt. Maar dat is ook niet zo hij heeft nog nooit meegdraait en staat op meerdere storingen.Belachelijk. Ik heb een andere monteur moeten laten komen om de het systeem in werking te stellen. Heb ook het gat ik mijn buitenmuur zelf moeten boren. Hiervoor niet eens een bedankje gehad. Ik dit was de laatste x. Dit is geen aanrader meer!!!
Tweedeprojecteringsdeskundige - Maassluis
Stichting Voedselbank Maassluis - Maassluis
Husve Installatietechniek B.V. - Maassluis
Solflow Nederland - Maassluis
Cees Boer Fietsen - Maassluis
Beterbatterij - Maassluis
Groen & Dochterbeheer bv - Maassluis
Gemeente Maassluis - Maassluis
Duurzaamheidscentrum Maassluis - Maassluis
De Man Installaties - Maassluis
MeerServices - Maassluis