WoonEnergie - Rotterdam

Adres: Marten Meesweg 5, 3068 AV Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 8001466.
Website: woonenergie.nl
Specialiteiten: Leverancier van groene energie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 72 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.

📌 Locatie van WoonEnergie

WoonEnergie Marten Meesweg 5, 3068 AV Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van WoonEnergie

  • Maandag: 08:30–16:00
  • Dinsdag: 08:30–16:00
  • Woensdag: 08:30–16:00
  • Donderdag: 08:30–16:00
  • Vrijdag: 08:30–16:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van WoonEnergie, geschreven in een formele, vriendelijke toon en met de gevraagde

👍 Beoordelingen van WoonEnergie

WoonEnergie - Rotterdam
Rikster 6.
1/5

Zo slecht dit. Waardeloos. Wilde voor de verhoging overgaan van variabel naar vast contract. Drie keer gebeld en drie keer konden de medewerkers niet in het systeem. Da laatste keer zou ik teruggebeld worden als het was gelukt.....je raadt het al: nooit gebeurd. Zelf terugbellen maar dan wel tegen de dan geldende, nieuwe tarieven.

WoonEnergie - Rotterdam
Jen
5/5

Jaren klant en erg tevreden, goed overzicht via de app. Is er iets niet duidelijk kun je naar de vriendelijke klantenservice bellen. Wachttijden verschillen maar dat heb je tegenwoordig overal. Als je vriendelijk bent krijg je vriendelijkheid terug tenslotte kunnen de telefonisten niets eraan doen als er iets misgaat.

WoonEnergie - Rotterdam
R J.
1/5

Waren vandaag in onze wijk aan het lobby'n voor nieuwe contracten. In naam van de woningstichting een aanbieding gekregen. Contact met stichting opgenomen en die weten van niets. Hun hiermee geconfronteerd en werden verbaal agressief. Politie is er aan te pas gekomen en heeft hen heen gezonden

Malafide zaak die riekt aan alle kanten. Niet mee in zee gaan

WoonEnergie - Rotterdam
Belinda S.
1/5

Slecht te bereiken klantenservice, teruggave jaarnota welke niet wordt overgemaakt. Na eindelijk iemand te spreken ( lees 35 min in de wacht )is de bejegening vrij raar. Erg snauwerig. Geen gelegenheid krijgen om mijn verhaal te doen. Uiteindelijk is het advies om alle bewijsstukken te mailen waarbij wordt gezegd dat er pas over minimaal 5 weken zal worden gekeken naar mijn klacht. Het gaat om in gebreke blijven van woonenergie zelf!! Klantvriendelijk en het serieus nemen van de klant staat ij mijn ogen niet voorop.

WoonEnergie - Rotterdam
Cemile S.
1/5

Al jaren geef ik mijn meterstanden door..
Vandaag wordt er gezegd dat ze dat nooit hebben ontvangen…
Dus je krijgt een mail om je meterstanden door te geven maar ze doen er niks mee..
En een asociale telefoniste zegt mij dat ik ze maar telefonisch door had moeten geven en hangt op..
Daarna krijg je meneer Fred aan de telefoon en die beweert hetzelfde terwijl ik verleden week alles door heb gegeven…
Oh ja ze vinden ook heel vervelend als je ze belt en vragen stelt want daar houden ze niet van..
Kortom ik heb voor niks al die jaren doorgegeven en daarom moest ik steeds bijbetalen
DIEVEN!!!!!’

WoonEnergie - Rotterdam
mario K.
1/5

Het is dat ik niet kan kiezen om een halve ster te geven. Wat een enorm asociale medewerker van de klantenservice heb ik aan de telefoon gehad. Ik belde om de kosten in kaart te brengen om een eventuele overstap te maken. Omdat er op de achtergrond mensen (bij mij thuis) aan het praten waren zei deze persoon, meneer, er zitten mensen door mij heen te praten op de achtergrond. Dus ik vertelde hem dat ze niet door hem aan het heen praten waren maar met elkaar aan het praten waren. Toen zei hij dat hij niet kon zien wat er bij mij thuis gebeurde en dat hij het zo zag dat ze door hem heen aan het praten waren. Ik heb gezegd dat ik geen zaken wens te doen met een bedrijf met een dergelijke mentaliteit en brutaliteit.

WoonEnergie - Rotterdam
Roland W.
2/5

Ben jarenlang klant, maar de laatste twee jaar is de service en bereikbaarheid sterk gedaald. Lijkt alsof men het nog maar net rond weet te krijgen allemaal. Probeer ze al weken aan de lijn te krijgen om te melden dat ik zonnepanelen heb. Kan dit nergens op de website aangeven dus moet bellen. Wachttijden tot meer dan een half uur en dan nog geen reactie.

WoonEnergie - Rotterdam
Adé J.
5/5

Wij zijn al meer dan 14 jaar afnemer van het gas en elektriciteit energie-pakket. Een hele betrouwbare firma met enthousiaste medewerkers die met veel kennis en persoonlijke aandacht hun klanten te woord staan. Vandaag hebben wij een 3-jarig vast contract afgesloten en daarbij werd ik geholpen door Fred Kokkelman een ontzettend aardige man die na zijn pensioen gewoon is door blijven werken. Hij heeft er ruim de tijd voor genomen om het een en ander rustig uit te leggen. Ik wil met deze review Woonenergie laten weten dat ze met deze man een echte topper in huis hebben. Nogmaals mijn complimenten voor Fred bedankt voor jouw hulp vandaag.

Go up