Xperal - Weert

Adres: Risseweg 3A, 6004 RM Weert, Nederland.
Telefoon: 495622820.
Website: xperal.com.
Specialiteiten: Leverancier van apparatuur voor zonne-energie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 10 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

Locatie van Xperal

Xperal, gevestigd aan Risseweg 3A, 6004 RM Weert, Nederland, is een specialist in de levering van apparatuur voor zonne-energie. Met hun expertise en ervaring in de zonne-energiesector, bieden zij een breed scala aan producten en diensten aan om klanten te helpen bij de implementatie en het beheer van zonne-energieoplossingen.

Een prominente eigenschap van Xperal is hun rolstoeltoegankelijke ingang en parkeergelegenheid, waardoor zij makkelijk toegankelijk zijn voor iedereen. Dit reflecteert hun engagement om een inclusieve en toegankelijke omgeving te creëren voor al hun klanten.

Op het gebied van specialismen is Xperal gespecialiseerd in de levering van apparatuur voor zonne-energie. Hun productportfolio omvat zonnepanelen, zonne-inverters, bergingbatterijen en andere toegangsoriëntatie apparatuur die noodzakelijk zijn voor de implementatie van zonne-energiesystemen.

Om meer informatie over Xperal en hun producten en diensten te verkrijgen, kun je hun website bezoeken via xperal.com. Op hun website vindt u uitgebreide informatie over hun producten, diensten en andere relevante details.

Xperal heeft 10 recensies op Google My Business, met een gemiddelde beoordeling van 3.4/5. Deze recensies getuigen van hun betrouwbaarheid en kwaliteit van dienstverlening.

Als je op zoek bent naar apparatuur en diensten voor zonne-energie, is Xperal een uitstekende keuze. Hun expertise, toegankelijkheid en positieve recensies maken hen tot een betrouwbare en waardige partner voor al je zonne-energiebehoeften.

We raden aan om contact op te nemen via hun website voor meer informatie of om een offerte aan te vragen. Bel onmiddellijk 495622820 of bezoek hun website via xperal.com voor meer informatie.

Beoordelingen van Xperal

Xperal - Weert
Ellen van de Laar
1/5

8j na het plaatsen zijn de rubbers om het paneel poreus en liggen op de grond en dakpannen liggen gedeeltelijk los die zij om de panelen hebben gelegd.
Nu 2j al op en af aan het bellen met name vanuit onze kant en vanuit hun vrij stil. Wat we dus tot nu toe weten in die 2j is dat ze zelf niet precies weten hoe de constructie van deze inbouwzonnepanelen is en hebben geen vervangend rubber. Ze hebben geen idee of er nu waterschade op kan treden. Het kan gekit worden tussen de panelen voor eigen kosten. Oom van me zei altijd: als ge het neet meer wit dan pur en kit. Lijkt me niet de oplossing in dit geval.
Ze reageren niet tot nauwelijks op email of bellen niet terug nadat je een aardige assistente hebt gesproken of als ze zelf aangeven weer contact op te nemen.
Bij mij ook een zieke collega waardoor het niet netjes verliep gaven ze aan, maar daarna zou het goed worden opgepakt. Helaas ook niet het geval.
Nu alweer een half jaar radiostilte na te zeggen contact op te nemen.

Xperal - Weert
Dennis Verstappen
1/5

8 jaar geleden offerte opgevraagd voor een installatie met 15 panelen. Ze kwamen kijken, prijs was prima en werd snel geïnstalleerd. Tot afgelopen jaar werkte alles heel goed. 1 augustus 2023 gebeld met Xperal, 1 paneel deed het ineens niet meer. De optimizer van dat paneel was defect. Na meerdere keren bellen en mailen bleef het erg stil en gebeurde er niets. Pas op 5 februari 2024 (half jaar later!!!) kreeg ik eindelijk eens antwoord. Met excuses, er was een medewerker ziek en daardoor duurde het langer. 1 man ziek, en alles ligt blijkbaar stil. De defecte optimizer viel onder de garantie (klopt zit 12 jaar garantie op) en het vervangen zou €200,- ex.btw gaan kosten. Waarom €200,-? Nou, Xperal geeft zelf maar 5 jaar garantie. En wat Solaredge daarvoor geeft was veel te weinig, volgens de medewerker. Solaredge levert gratis de optimizer en betaald aan Xperal €125,- aan monteurskosten om dat te gaan vervangen. Super geregeld bij Solaredge en zeer goede service. Maar het aanbod van Xperal gaan we dus niet doen. Nu maar een ander bedrijf gevraagd. Die hebben de optimizer gratis vervangen, half uurtje werk. Dat is pas een service! Xperal is heel snel met het sturen van de factuur na installatie, maar als je service of reparatie wilt, laten ze je eerst een half jaar wachten, en daarna willen ze er ook nog flink op verdienen. Bedrijfsmatig willen we nog gaan kijken voor een installatie van ongeveer 1000 panelen, dit bedrijf slaan we toch maar even over in de offerte aanvraag.

Xperal - Weert
Johnny Hertogs
1/5

Het viel me erg tegen. We hadden panelen besteld en een levertijd van 6 weken was beloofd. 8 weken later gebeld, nog geen panelen binnen namelijk. Er werd toen gezegd dat het nogmaals 6 weken zou duren. Ik heb diverse mails met vragen gestuurd over een leverdatum, maar nergens werd op gereageerd. Het bedrijf was onbereikbaar. We hebben een andere leverancier gezocht en die kon binnen een week leveren. Dus toen mailde we xperal dat we de order annuleren. En ineens werden we teruggebeld en kon het in een week geleverd worden. Het komt niet ongeloofwaardig over. Ik kan me goed voorstellen dat door drukte dingen uitlopen, maar ik vind dat je dan de klant goed moet informeren en hem er niet zelf achteraan te laten gaan. Ik raad daarom dit bedrijf niet aan.

Xperal - Weert
wil raps
2/5

Het beginproces waar een potentiële klant basisgegevens deelt zal net als zovele andere bedrijven zijn; rip off from Google Maps en bied de potentiële klant een 1e snelle offerte gemaakt vanaf een satelliet. Dit proces verliep normaal qua tijd. Vervolgens worden ALLE gegevens (veel foto's en info tot stand gekomen tijdens een eerder moment van schouwing door een ander bedrijf) gedeeld en wat overblijft is geen enkele communicatie over wanneer een offerte-in-detail verwacht kan worden. De crux lijkt op afstand bezien te liggen in het feit dat Xperal het druk zal hebben, echter de afdeling welke de offerte zal gaan maken communiceert hierover terug helemaal NIET. Ja natuurlijk potentiële klanten die niet vragend zijn hierover zullen geen probleem hierover ervaren ... echter wanneer de vraag tot drie keer toe (verspreid over twee maanden) gesteld wordt over de verwachte duur van offerte-uitbrenging .... dan is het oorverdovend stil. De receptiemedewerkers zijn wel equipped om te communiceren ... maar de afdeling er achter zou een goede "sweep" dienen te krijgen. Immers klanten die vragen die informeer je als bedrijf zijnde. Al-met-al verdween het vertrouwen te paard in de modus operand.

Bovengaand zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van materiaal en kwaliteit van montagemedewerkers ... die kunnen top zijn. Echter deze post gaat over communicatie over het proces van tot-stand-komen-van-een-overeenkomst.
Deze post wijdt niet uit over de uitvoerders-welke-uiteindelijk-komen-monteren. Helaas is het bestelproces vanaf mijn zijde getermineerd

Xperal - Weert
Kees Kanters
4/5

Het installeren van de panelen was erg snel en netjes gebeurt, Verigo nam de veiligheids voorschriften goed in acht en toen ze klaar waren was alles netjes opgeruimd.
X perial dit is nu de tweede keer dat jullie panelen bij ons hebben geplaatst en mocht het nog een keer moeten zal ik jullie weer direct vragen.

Kees en marian

Xperal - Weert
Mark Joosten
5/5

Verigo heeft de zonnepanelen voor xperal geplaatst. Zeer ervaren mensen. Die goed werk hebben geleverd.

Xperal - Weert
Bregje Mols
5/5

Zeer tevreden over mijn zonnepanelen.

Xperal - Weert
Rene Dohmen
5/5

Goede panelen en fijne support

Go up