Zonneplan - Zwolle

Adres: Burgemeester Roelenweg 13D, 8021 EV Zwolle, Nederland.
Telefoon: 880203000.
Website: zonneplan.nl.
Specialiteiten: Leverancier van groene energie, Leverancier van laadstations voor elektrische voertuigen, Energieleverancier, Installatiebedrijf, Zonne-energiebedrijf, Leverancier van apparatuur voor zonne-energie.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1542 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.

Locatie van Zonneplan

Zonneplan is een groene energieleverancier gespecialiseerd in zonne-energie en apparatuur voor zonne-energie. Het bedrijf is gevestigd aan de Burgemeester Roelenweg 13D, 8021 EV Zwolle, Nederland. Het is makkelijk te bereiken met de auto, aangezien er rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar zijn. Als je liever de telefoon prefereert, kan je 880203000 bellen.

Op de website van Zonneplan zonneplan.nl vind je alle informatie over hun diensten en producten. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van zonne-energie en apparatuur, maar biedt ook diensten als het installeren van laadstations voor elektrische voertuigen en het adviseren over duurzame energieoplossingen voor bedrijven. Het is een echte energie-expert en een betrouwbare partner voor elk project.

Zonneplan is niet alleen een leverancier van groene energie, maar ook een installatiebedrijf en een energieleverancier. Dit betekent dat ze je niet alleen voorzien van de benodigde apparatuur, maar ook de installatie kunnen verzorgen en je van energie kunnen voorzien. Het is een één-op-één gesprek met een team van experts dat je kan verwachten, waardoor je project persoonlijk kan worden afgestemd op je wensen en behoeften.

Het bedrijf heeft 1542 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 4.4/5. Dit is een duidelijk teken van hun betrouwbaarheid en kwaliteit. Klanten prezen het bedrijf voor hun professionele houding, hun kennis van zonne-energie en hun flexibiliteit bij het aanpassen van projecten aan de behoeften van de klant.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en ervaren partner voor je zonne-energieproject, dan is Zonneplan zeker een bedrijf dat je moet overwegen. Hun expertise, persoonlijke aanpak en betrokkenheid zorgen ervoor dat je project succesvol wordt afgerond en je profiteert van duurzame en betaalbare energie. Neem contact op via hun website en laat je overtuigen door hun diensten en producten.

Beoordelingen van Zonneplan

Zonneplan - Zwolle
Boudewijn Haas
5/5

Wij hebben dit jaar 31 zonnepanelen, een thuisbatterij en een dynamisch energiecontract van Zonneplan afgenomen. De installatie was erg keurig, de Zonneplan app is geweldig goed en geeft dagelijks inzicht in opbrengst, vergoedingen, de goedkoopste uren van stroom etc. Ik ben erg tevreden over de producten en de service.

Zonneplan - Zwolle
Johan Kaas
5/5

Ik ben zeer tevreden over Zonneplan. Je maakt afspraken en die komen ze na.
De installatie van mijn thuisbatterij verliep vlekkeloos. Keurige nette monteurs die na afloop ook de rommel weer opruimen en duidelijke uitleg geven over het gebruik van de batterij.
Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat een bedrijf een prijsverlaging voor een product doorvoert en deze, met terugwerkende klacht, ook aan iemand geeft die het product al gekocht en betaald heeft. Geweldig aardig.
De rekening voor de elektriciteit zijn duidelijk gespecificeerd en ook de verrekeningen die ontstaan door het terug leveren vanuit de batterij zijn duidelijk.
Kortom een goed bedrijf waar je gerust zaken mee kunt doen.

Zonneplan - Zwolle
b Bongers
1/5

9 Zonnepanelen 2021 aangeschaft op basis gesprek verkoopadviseur, deze had ik met het voorgestelde rendement snel terug verdiend.
Nu blijkt, de zonnepanelen zijn zo geplaatst dat bij iedere schilderbeurt(eens in de 5 jaar) deze verwijderd moeten worden. Kosten 1000 a 1500 eur per keer, zo blijft er weinig rendement meer over.
Heb al eens gesproken met Zonneplan, om de demontage/montage prijs te verlagen(moreel appèl) omdat deze kosten niet zijn benoemd en zeer hoog zijn maar dat wilt men ook niet.

Men komt wel met argumenten als:

Dat wist ik niet , dat een huis eens in de 5 jaar geschilderd moet worden, weer wat geleerd(flauw natuurlijk ).

Of het is misschien bij het verkoop niet heel duidelijk tegen u gezegd met welke orde van kosten u rekening dient te houden, maar de medewerker is ook niet meer in dienst.

Men een heel team moet alloceren voor deze klus, terwijl men meer geld kan verdienen met een installatie(dit is sterk overdreven, wat er namelijk echt gaat gebeuren is dat de zonnepanelen binnen twee uur verwijderd zijn en dat is ook reden genoeg dat ik deze kosten veel te hoog zijn)

Als u het niet laat doen door Zonneplan vervalt mogelijk je garantie.

Tot slot, ik krijg nog regelmatig e-mails van Zonneplan om een thuisbatterij te kopen of om aan een andere actie mee te doen, maar beste Zonneplan, denkt u nou echt dat ik nog een tevreden klant ben?

Zonneplan - Zwolle
Ans de Jong
5/5

Superblij met mijn zonnepanelen via Zonneplan.
Per 1 april ook een dynamisch energiecontract via Zonneplan afgesloten. Per 17 juni is de thuisbatterij van 20 kwh door Zonneplan geïnstalleerd.
Monteurs werken keurig en laten het allemaal netjes achter.
Een zeer tevreden klant, mede door de betrokkenheid en uitleg van de adviseurs van Zonneplan, een aanrader dus!

Zonneplan - Zwolle
Albert van Veen
1/5

Een accu op 20 augustus door Zonneplan laten plaatsen. Uitvoering door twee zeer vriendelijke monteurs. Na hun vertrek bleek dat onze MySolarEdge App niet meer op de juiste wijze de informatie weergeeft over hoeveel energie onze zonnepanelen opwekken, hoeveel stroom we daarvan zelf gebruiken en terugleveren, en wat we halen uit het net. Kennelijk hebben de monteurs iets gedaan in de meterkast dat deze storing heeft veroorzaakt.

Op 27 en 28 augustus contact gehad met de serviceafdeling van Zonneplan. Op hun verzoek screenshots gemaild waarop te zien is hoe de weergave er in de App uitzag voor 20 augustus en hoe deze eruitzag vanaf de plaatsing van de accu op 20e. Een wereld van verschil en met vanaf de 20e onduidelijke informatie.

Vandaag hierover opnieuw contact gehad met de serviceafdeling. Mijn uitgangspunt was: als gevolg van werkzaamheden die in onze meterkast zijn uitgevoerd door monteurs van Zonneplan, werkt MySolarEdge niet meer goed en moet Zonneplan actie ondernemen om dit probleem op te lossen; ofwel zelf, ofwel in overleg met SolarEdge. Zonneplan zegt echter geen enkele actie te zullen ondernemen; wij moeten het probleem zelf maar oplossen. Het is immers onze meterkast en App en Zonneplan heeft geen verstand van MySolarEdge.

Ik vind dit een waardeloze manier van doen: (uiteraard onbedoeld) een probleem veroorzaken en tegen de klant zeggen: los dit maar op. De servicemedewerker durfde zelfs nog te zeggen dat ik in de tijd die ik had besteed aan bellen met Zonneplan, de zaak allang zelf met SolarEdge had kunnen regelen.

Ik ben benieuwd hoe deze medewerker zou reageren wanneer een glazenwasser bij hem een ruit kapot maakt en bij reclameren tegen hem zou zeggen: u bent de eigenaar van het glas en de kozijnen, en verstand van het plaatsen van ramen heb ik niet, dus u regelt zelf maar dat er een oplossing komt voor uw probleem.

Zonneplan - Zwolle
Peter Ezendam
5/5

Zeer tevreden over de installatie .Alle bekabeling goed weggewerkt echt wel goed meegedacht door de installateur. Desondanks dat de weersomstandigheden bijzonder slecht waren. De installatie werkt perfect en mooi dat je in de app constant mee kunt kijken naar opbrengst en verbruik van de energie top gedaan

Zonneplan - Zwolle
Roy Kuijpers
1/5

Zonnepanelen laten installeren wat goed leek te gaan tot de monteurs weg waren en ik een hoopje zand wegveegde bij mijn gevel. Lag er een deel van de gevel uit waar een berg zand tegenaan was geveegd en zijn de monteurs zonder dit te melden weggegaan. Prima, kan gebeuren en werken ze met externe bedrijven dus heb je dit niet in de hand. Wat je wel in de hand hebt is hoe je hier verder mee omgaat. Na bijna 3 maanden kreeg ik te horen wat er zou gebeuren als ze het niet op konden lossen… huh?! Uiteindelijk heb ik hun probleem binnen een dag opgelost waar het Zonneplan dit 3 maanden niet lukte. Dit blijkt normale gang van zaken want er kon geen bedankje of excuus vanaf van mijn adviseur bij Zonneplan. Vervolgens kreeg ik een herinnering van de factuur alsof ik een of andere wanbetaler ben. Jammer.

Zonneplan - Zwolle
Martijn
5/5

We zijn zeer tevreden over onze zonnepanelen en laadpaal icm een dynamisch energiecontract. We hebben 3 jaar geleden zonnepanelen laten plaatsen door Zonneplan. Werkt allemaal perfect, geen storingen gehad afgelopen jaren, de Zonneplan app is heel fijn en overzichtelijk. Onlangs hebben we een laadpaal laten installeren door ze, dit is vakkundig uitgevoerd door 3 vriendelijke monteurs. We hebben nog uitleg gehad en de laadpaal is getest waar ik bij stond. Het contact met de adviseur verliep ook heel prettig, korte lijntjes, duidelijke offerte. Bij vragen kreeg ik steeds dezelfde adviseur wat heel fijn is. Qua prijs/kwaliteit doen ze goede aanbiedingen, ik had meerdere offertes bij grote bedrijven opgevraagd, maar er zijn aanbieders waar je tussen de €5 en €10 abonnementskosten moet betalen zodat je laadpaal kan communiceren met de app, daar wilde ik niet voor betalen. Laden met het dynamische energie contract is super, met soms negatieve uurtarieven wordt de auto ‘gratis’ geladen. Kortom, aanrader dit bedrijf!

Go up