ZOwonen - Sittard

Adres: Engelenkampstraat 25, 6131 JD Sittard, Nederland.
Telefoon: 464209600.
Website: zowonen.com.
Specialiteiten: Woonstichting.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 150 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.1/5.

Locatie van ZOwonen

ZOwonen, gevestigd op Adres: Engelenkampstraat 25, 6131 JD Sittard, Nederland, is een bekende woonstichting in de regio. Met telefoonnummer 464209600 en website: zowonen.com zijn ze gemakkelijk bereikbaar en te vinden op het internet.

Deze organisatie is gespecialiseerd in het bieden van woningen en huisvesting voor een divers publiek. Ze zijn bekend om hun rolstoeltoegankelijke ingangen en parking, wat hen een inclusieve optie maakt voor mensen met beperkte mobiliteit.

Op Google My Business hebben ze 150 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 3.1/5. Deze beoordelingen getuigen van een gemengde ervaring van voorgaande klanten, maar de hoge aantal recensies reflecteert de impact en betrokkenheid van ZOwonen in de gemeenschap.

ZOwonen's locatie in Sittard is strategisch en ze bieden een breed scala aan woningen aan. Voor wie op zoek is naar betaalbare en toegankelijke huisvesting, is ZOwonen een uitstekende optie. Hun expertise en betrokkenheid maken hen tot een vertrouwde partner voor iedereen die op zoek is naar een plek om te wonen die perfect op hun leefstijl is aangepast.

Een persoon die interesse heeft in ZOwonen wordt aangeraden om hun website te bezoeken en te verkennen wat ze te bieden hebben. Het is de beste manier om een indruk te krijgen van de beschikbare opties en de diensten die ze aanbieden. Het is ook de perfecte kans om contact op te nemen met hen en eventuele vragen te stellen.

Algemene informatie:

Adres: Engelenkampstraat 25, 6131 JD Sittard, Nederland.

Telefoon: 464209600.

Website: zowonen.com.

Specialiteiten: Woonstichting.

Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 150 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.1/5.

Onze aanbeveling: Als je op zoek bent naar betaalbare en toegankelijke huisvesting, is ZOwonen een uitstekende optie om te overwegen. Wij raden aan om hun website te bezoeken en contact met hen op te nemen voor meer informatie over hun beschikbare opties.

Beoordelingen van ZOwonen

ZOwonen - Sittard
Noah Blum
1/5

Al jaren geen woongenot meer, meer dan 30x keer met Zowonen contact gezocht, gesprekken gehad maar uit eindelijk gebeurt er niks. het enigste wat wij willen is rust en een passende oplossing voor alle problemen die er spelen. Maar als je een klacht indient (meer dan 20/30 keer) hoor je dat ze er gek van worden van al die klachten en zeggen dan doodleuk er niks mee te gaan doen of kunnen doen. Er wordt niet eens actie ondernomen of iets geprobeerd om ons te helpen. Al jaren ervaren wij overlast van blaffende honden (vooral s’nachts) ruziemakende buren, ( tot huiselijk geweld aan toe) jongeren van buiten af die ons trappenhuis gebruiken als clubhuis.. de rotzooi stapelt zich werkelijk op, en de kosten maar vooral de ergernis is voor ons. en afgelopen week is onze scooter gestolen, maar hoe zou dat nu komen met al dat gespuis wat rondloopt, geen camera’s of andere beveiliging. een werkende camera had ons al veel verder geholpen aangezien Zowonen maar ook de handhaving nooit bewijs heeft of mensen aantreft. Ik kan je zeggen wees gewaarschuwd en bedenkt je 2, het liefste 3x voor dat je gaat huren bij Zowonen. Want als je problemen hebt, ga er dan niet vanuit dat je geholpen wordt. dit is nog maar het begin van een heel lang verhaal. Dit is werkelijk mijn ergste tijd van m’n nog korte leven.

ZOwonen - Sittard
Johannes 90
1/5

Zeer ontevreden over ZoWonen Sittard-Geleen, een buurman die al jarenlang voor overlast zorgt en buren terroriseert, en kan gewoon zijn gangetje blijven gaan ondanks de ontiegelijk vele klachten van alle omwonenden, ZoWonen interesseert het allemaal niets zolang ze iedere maand maar kunnen incasseren, ze hebben liever criminelen in hun woningen dan fatsoenlijke huurders, 1 ster als review is nog te veel, want ZoWonen doet totaal niets!!!

ZOwonen - Sittard
Thea Halman
1/5

Geen woongenot .al voor de tweede keer
eerst door drugsgebruik en nu door rennen stampen gooien op houten vloer al 22 maanden tot laat in de avond. naar klachten commissie geweest er zijn geluidsopnames gemaakt er kwam uit vaak ernstige geluidshinder en ontoelaatbaar geluidsoverlast .en het gaat gewoon door

ZOwonen - Sittard
Joey Boeren
1/5

Een hele slechte woningbouw laat de mensen gewoon in de kou staan als ze een muizen overlast hebben en het gaat om de odasingel in sittard

ZOwonen - Sittard
Levi
1/5

Oprecht de minst profesionele customer service die ik ooit heb meegemaakt. Medewerkers spreken elkaar tegen, zijn onbeschoft en negeren zelfs mijn berichten!!! Ik ben letterlijk 4 uur heen en weer gestuurd tussen zowonen en mijn verzekering. Ik, mijn verzekering en de zowonen medewerkers zelf zijn het er allemaal over eens dat zowonen moet betalen voor de schade aan mijn behang. Door een gat in de muur dat achter mijn behang verstopt zat voordat ik van hun ging huren, heb ik waterschade (schimmel) aan mijn behang. Toch weigeren ze mijn schade te vergoeden tot mij verzekering hun dwingt verantwoordelijk te nemen. Hoe smerig kan een organisatie zijn?

Medewerker zegt dat ik moet kunnen bewijzen dat mijn verzekering het niet gaat vergoeden voordat zowonen verantwoordelijk neemt (ookal is de schade 100% voor zowonen). Dus ik vraag of screenshots genoeg zijn en medewerker zegt ja.

1 uur later stuur ik zowonen 5 volle screenshots waar een medewerker van de verzekering haarfijn uitlegt aan zowonen persoonlijk waarom ze de schade niet zullen dekken en waarom het onder zowonen's opstalverzekering valt (Dus absoluut niet onder mijn inboedel). En vanaf dan WORDEN MIJN BERICHTEN LETTERLIJK GENEGEED?! Ik zou het niet geloven was t me niet zelf overkomen.

Dus ik weer bellen met de vraag waarom word ik genegeerd nadat ik de stukken aanlever die uw collega heeft verzocht?
"Geen idee" "kunt u ervoor zorgen dat ze stoppen met negeren?" "Nee" "maar uw collega zij net..." "NEE NEE daar weet ik niks van"

En na 4 uur moest ik uiteindelijk blijkbaar TOCH een officieel verzoek indienen bij mij verzekeraar (waarvan iedereen 100% zeker weet dat hun het gaan afwijzen) en dan zouden we weer verder kunnen praten volgens zowonen. En wat een tergend proces is dit ook. 3 dagen wachten om een brief in te vullen en te versturen per post. Puur om meteen terecht afgewzen te worden door mijn verzekering. Pas dan zijn ze pas bereid om te betalen voor de problemen waar hun ALTIJD AL 100% verantwoordelijk voor zijn geweest.

Echt walgelijk hoe disrespectvol ik behandeld ben.

ZOwonen - Sittard
Jolie Lammeretz
1/5

Begin april werd gevraagd om het balkon leeg te maken wegens schilderwerkzaamheden. Tot op heden 11 juli heb ik nog geen 1 dag buiten kunnen zitten omdat er een steiger op mijn balkon staat! En dat tijdens de tweede hittegolf. Helaas trekt Zowonen zich hier weinig van aan. Er wordt geen aktie ondernomen. De klacht wordt niet behandeld, het zal ze een zorg zijn! Ze willen natuurlijk wel de huur ontvangen! De werkzaamheden zijn overigens al afgerond!

ZOwonen - Sittard
Nico van de Pol
4/5

Na circa 15 jaar, moet ik tot mijn spijt stoppen als bewoners kracht wegens gezondheid redenen. Ik heb het altijd met plezier gedaan.
Werd wel door collega's in de bloemetjes gezet dank ervoor.

ZOwonen - Sittard
Remco Coenen
1/5

Geen communicatie, willen zo min mogelijk geld uitgeven. Laten je hangen. Zogenaamde vochtspecialist en klachtencordinator geven meteen aan dat ze niet veel willen uitgeven. Gezondheidsklachten boeit ze niet . Dan maar naar de rechter . Wees gewaarschuwd

Go up